نظام از کنارماندن لاریجانی دچار خسران‌شده

منبع: برترین ها

68

1400/6/28

13:00


فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: «نظام از کنارماندن آقای لاریجانی دچار خسران شده است و حتما با حضور او در عرصه سیاسی زمینه‌های معقولی در عرصه تقنین یا اجرا فراهم می‌شود».

نامه نیوز: فعال سیاسی نزدیک به علی لاریجانی گفت: «نظام از کنارماندن آقای لاریجانی دچار خسران شده است و حتما با حضور او در عرصه سیاسی زمینه‌های معقولی در عرصه تقنین یا اجرا فراهم می‌شود».

علی لاریجانی بی‌تردید یکی از مهم‌ترین نیروهای سیاسی حال حاضر کشور است؛ فردی که سال‌ها در جایگاه‌های مختلف حضور داشته و حالا نه یک اصولگرای مرسوم بلکه شخصیتی است که گمان این می‌رود، بتواند بخش‌هایی از دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا را همراه خود کند. اما آینده سیاسی چه‌طور رقم خواهد خورد و آیا لاریجانی در شرایطی که دیگر از قدرتِ رسمی دور شده، می‌تواند بازهم نقش‌آفرین باشد؟

منصور حقیقت‌پور، نماینده ادوار مجلس و از نیروهای نزدیک به علی لاریجانی، درباره این موضوع به «فردا» گفت: «متأسفانه شرایط طوری رقم خورد که جامعه اسلامی از ظرفیت بلند و معقول آقای لاریجانی برای توسعه کشور محروم ماند. او می‌توانست در این مقطع در هر مسئولیتی مفید واقع شود که متأسفانه با ردصلاحیتی بی‌دلیل به حاشیه رانده شد».

او ادامه داد: «کناربودن کنونی آقای لاریجانی به‌معنای پایان فعالیت سیاسی او نیست و اصلا فعالیت سیاسی برای او پایانی ندارد».

این فعال سیاسی بیان کرد: «نظام از کنارماندن آقای لاریجانی دچار خسران شده است و حتما با حضور او در عرصه سیاسی زمینه‌های معقولی در عرصه تقنین یا اجرا فراهم می‌شود».

او در پاسخ به این پرسش که آیا لاریجانی می‌تواند باعث وخدت درونی اصلاح‌طلبان شود، اظهار کرد: «اظهارنظر درباره این موضوع فعلا زود است اما آقای لاریجانی قدرت کار با تمام جناح‌های سیاسی را دارد و می‌تواند منشأ وحدت شود. به هر حال او چهره‌ای فراجناحی دارد».

حقیقت‌پور در پایان درباره سخنان اخیر یوسفیان ملا مبنی بر عدم تمایل لاریجانی به بازگشت به مجلس و نیز تشکیل‌ندادن حزب مستقل خودش، گفت: «من کلیات سخنان آقای یوسفیان ملا را تأیید می‌کنم اما هیچ چیزی از قول آقای لاریجانی نمی‌توانم بگویم اما حتما آقای لاریجانی سرباز ولایت است و هرامری رهبری بفرمایند، او اجرا می‌کند».

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو