بهترین مارک مداد داخل چشم چیست؟

منبع: فوت و فن

138

1400/6/28

13:13


بهترین مارک مداد داخل چشم چیست؟

یکی از محصولات آرایشی که موجب زیباتر شدن چشم می­‌شود مداد چشم است. با کشیدن خط چشم می­‌توان حالت چشم و حالت چهره را تغییر داد و جذابیت چهره را افزایش داد. این محصول در برندهای مختلف در بازار یافت می­‌شود اما چون بطور مستقیم با چشم در تماس می‌­باشد کیفیت و سلامت آن بسیار حائز اهمیت است. از این­‌رو توصیه می­‌شود بهترین مارک مداد چشم الانزا را انتخاب کنید. نکته حائز اهمیت دیگر در مصرف مداد داخل چشم عدم استفاده مشترک آن با دیگران می­‌باشد؛ زیرا ممکن است باکتری یا ویروس به چشم شما انتقال یابد. استفاده از مداد چشم کار سختی نیست و این محصول از لحاظ نوع و رنگ متنوع می­‌باشد اما اگر تابحال از آن استفاده نکرده‌­اید می­‌توانید با گذاشتن چند نقطه چین پشت پلک چشم، کشیدن آن برایتان راحت می‌­شود. از مداد چشم می‌توان برای آرایش داخل چشم نیز استفاده کرد ولی  باید نرم و روان باشد. در ادامه به معرفی بهترین مارک مداد داخل چشم و برخی از نکات می­‌پردازیم.

انواع مداد چشم

مداد چشم از سه ماده اولیه اصلی یعنی رنگدانه، ماده غلیظ کننده و ماده ورقه کننده ساخته می‌­شود که چنانچه رنگدانه و غلیظ کننده کیفیت پایینی داشته باشد مداد چشم کمرنگ روی پوست می­‌ماند. بنابراین در زمان خرید به اصل بودن و تاریخ انقضای آن دقت کنید. از بهترین مارک مداد چشم می‌­توان برند فلورمار، اسنس، دوسه، گلدن رز، بورژوآ، لورال و… را ذکر کرد. برای این که انتخاب مناسب‌تری داشته باشید در زمان خرید به توانایی خود در استفاده از این محصول، نوع پوست و چشم خود دقت کنید. همان طور که قبلاً اشاره کردیم مداد چشم انواع مختلفی دارد مانند مداد چشم پودری، واکسی، سرمه‌­ای، مکانیکی و پیچی. مداد چشم پودری برای کسانی که تازه‌­کار هستند مناسب‌­تر است؛ زیرا دارای نوک سفتی می‌­باشد که کار کشیدن مداد را راحت­‌تر می‌­کنند. مداد واکسی بدلیل دارا بودن نوک نرم و روان برای کسانی که مهارت خوبی دارند مناسب است. مداد سرمه‌­ای نیاز به مهارت بالاتر و نرم‌­تر از دو نوع قبلی می­‌باشد که قدرت ماندگاری بیشتری دارد و نوع مکانیکی تقریباً مشابه­ مداد سرمه‌­ای اما با قابلیت تراشیده شدن و نرمی کمتر می‌­باشد و مداد پیچی که استفاده‌­ای راحت‌تر و ماندگاری بسیار خوبی دارد.

معرفی بهترین مارک مداد داخل چشم

مداد چشم گلدن رز یکی از باکیفیت­‌ترین محصولات آرایشی این برند معروف می‌­باشد که مصرف‌­کنندگان این برند رضایت بالایی در استفاده از محصولات آن دارند. مداد چشم گلدن رز دارای رنگ­‌بندی‌­های مختلفی است که رنگ بدنه آن با رنگ مغز مداد یکی است. همچنین استفاده از آنها چشم را دچار حساسیت و عفونت نمی‌­کند. یکی از این محصولات مداد چشم گلدن رز شماره ۰۵ با ماندگاری ۲۴ ساعته می‌­باشد. این محصول فاقد پارابن، دارای بافت نرم و جلوه متالیک، ضدآب، دارای پایه رنگ سبز آبی می­‌باشد.

مداد چشم فلورمار بهترین مارک مداد داخل چشم محصول کشور ایتالیا و فوق‌­العاده نرم و روان می‌­باشد. محصولات این برند حاوی رنگدانه‌­های طبیعی و قوی، حاوی روغن‌­های گیاهی و رنگ­‌بندی متنوع می‌­باشد. مداد چشم فلورمار شماره ۱۱۳ با پایه رنگ سفید، ماندگاری طولانی، سبک و ضدآب می­‌باشد. این مداد برای کسانی مناسب است که چشمانی ریز دارند و قصد دارند چشمان خود را درشت­‌تر نشان دهند. نکته­‌ای که باید متذکر شویم این است که اگر چشمان حساسی دارید بهتر است از مداد ضدآب برای کشیدن مداد داخل چشم، استفاده نکنید.

مداد چشم دوسه یکی دیگر از محبوب‌ترین برندهای دنیا می‌­باشد که بهترین مارک مداد داخل چشم با کیفیت بالا و فرمولاسیون عاری از مواد مضر با تنوع در رنگ است. این محصولات دارای خاصیت ضدحساسیت و ضدآب، ماندگاری بالا، استفاده راحت و روان، مناسب برای استفاده داخل و خارج چشم و رنگدانه­‌های قوی و پررنگ است. مداد چشم دوسه شماره ۶۰۰ با ماندگاری ۲۴ ساعته، دارای دو سر که خاصیت ضدآب بودن را ندارند و برای افرادی که چشمان حساس دارند یا از لنز استفاده می­‌کنند بهترین گزینه است.

مداد چشم نوکس­بل محصول کشور ترکیه و یکی دیگر از بهترین مارک مداد داخل چشم که حاوی رنگدانه‌­های مرغوب با ماندگاری بالا و سازگار با چشم­‌های حساس می­‌باشد. این محصول مناسب برای کشیدن مداد داخل و خارج چشم، قابلیت خشک شدن سریع و تنوع در رنگ است. یکی از محصولات آن مدل اولترا واترپروف ۰۰۰ نوکس­بل محصولی ضدآب، بادوام، فرمولاسیون عالی و سبک، عدم پخش شدن بدلیل کیفیت بالای محصول و دارای رنگ بسیار مشکی می­‌باشد. کسانی که چشم‌­های درشتی دارند و دوست دارند آن را کوچک‌تر نشان دهند از این رنگ استفاده می­‌کنند.

مداد چشم اسنس بهترین مارک مداد داخل چشم و مطرح در دنیا می‌­باشد که با کیفیت عالی و مطابق با مقررات کمیسیون لوازم آرایشی اروپا ساخته می‌­شود. مدل Long Lasting05 یکی از محصولاتی است که توسط این برند معتبر در آلمان ساخته می­‌شود این مداد خاصیت ضد آب ندارد، دارای رنگ نقره‌­ای، بدون حساسیت و ماندگاری بالا می­‌باشد. باید بدانید رنگ نقره‌­ای جزو رنگ‌­های خنثی سرد می‌­باشد که باعث زیبایی بیشتر چشم می­‌گردد و می‌­توانید بصورت ترکیبی با رنگ سرمه‌­ای استفاده کنید و اگر بصورت باریک بکشید زیبایی چشمانتان چند برابر خواهد شد.

مداد چشم نوت یکی از برندهایی است که در قیمت مناسب و کیفیت بالا و به عنوان بهترین مارک مداد داخل چشم در بازار عرضه می­‌گردد. این محصول فاقد پارابن و مواد مضر شیمیایی می‌­باشد. مدل Ultra Rich color شماره ۰۴ به رنگ طوسی و مورد تأیید متخصصین پوست یکی از تولیدات این برند معروف است که حساسیتی را ایجاد نمی­‌کند. رنگ طوسی برای کسانی که چشمان قهوه‌­ای رنگ دارد می‌­تواند یک انتخاب مناسب باشد.

سخن پایانی

اگر قصد خرید بهترین مارک مداد داخل چشم را در برندهای ایرانی و خارجی با قیمت مناسب و بصورت اورجینال را دارید می‌­توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی الانزا https://elanza.com ضمن مشاهده این دسته محصولات و بررسی لازم، مداد چشم مورد نظر خود را به تعداد دلخواه سفارش دهید. همیشه خرید از یک فروشگاه معتبر می‌­تواند خیال شما بابت کیفیت و اصل بودن محصولات را راحت کند؛ خصوصاً محصولات آرایشی  بهداشتی که بطور مستقیم با اعضای حساس بدن مانند چشم و پوست صورت در تماس هستند. علاوه بر آن هر محصولی که در بهترین کیفیت باشد موجب ماندگاری و زیبایی بیشتر می­‌شود. همچنین نحوه نگهداری و استفاده از محصولات آرایشی از جمله مداد چشم نیز بسیار اهمیت دارد؛ مثلاً اگر مداد چشمی که دارید قابلیت تراشیدن دارد ۱۰ دقیقه آن را یخچال گذاشته، سپس تراش کنید. شما می‌­توانید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر از مجلات سایت الانزا بهره‌­مند شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو