با تجهیزات شرکت الموت باشگاه را به خانه بیاورید

منبع: بیتوته

82

1400/6/29

05:25


با تجهیزات شرکت الموت باشگاه را به خانه بیاورید



تجهیزات ورزشی شرکت الموت,خرید تجهیزات ورزشی شرکت الموت

خرید تجهیزات باشگاه و لوازم ورزشی از شرکت الموت

 

با داشتن برخی تجهیزات و لوازم ورزشی می توان به راحتی به جای اینکه به باشگاه بروید، باشگاه را به خانه خود آورده و در کنار اعضای خانواده ورزش کنید.

 

تمرینهای ورزشی می تواند یکی از مثبت ترین تجربه های فرد در طول زندگی باشد؛ اما گاهی اوقات امکان باشگاه رفتن برای فرد وجود ندارد. این روزها با شیوع ویروس کرونا اکثر افراد در خانه به سر می برند. با تعطیلی مدارس و شرکت ها و مشاغل فعالیت های روزانه بسیاری از ما دچار تغییر شده است. 

 

در شرایطی که خانه ماندن و یکجا نشینی باعث کرختی و بی حوصلگی می شود، فعالیت ورزشی می تواند روحیه بخش و نشاط آور باشد. ورزش کردن مزایا و فواید بسیاری برای بدنمان در بردارد. علاوه بر تناسب اندام و کاهش وزن می تواند باعث تقویت قلب و عروق، تقویت استخوان ها، تقویت خلق خو، آرامش اعصاب، تقویت سیستم ایمنی و تقویت حافظه شما نیز شود. 

 

تحقیقات نشان می دهد کسانی که به صورت مداوم ورزش می کنند شانس ابتلا به عفونت های تنفسی مثل سرماخوردگی در آنها تا نزدیک یک سوم کاهش می یابد. ورزش در حد تعادل به تقویت عملکرد سلول های سیستم ایمنی بدن کمک می کند و تغییرات هورمونی که در اثر استرس و ... اتفاق می افتد را کنترل می کند.

 

ثابت شده است که نرمش های مداوم روزانه موجب کاهش اضطراب، افسردگی، تنظیم و تعدیل میزان استرس وحتی تغییرات شخصیتی می شود. پس بد نیست که در روزهای قرنطینه خانه را به باشگاه ورزشی تبدیل کنیم. شاید خیلی با ورزش آشنا نباشیم اما باید دست به کار شویم و با ورزشه ای ساده روحیه و انرژی را به خودمان بازگردانیم. باتوجه به اینکه اغلب مردم آپارتمان نشین هستند و فضای آپارتمان ها محدود است، باید سمت ورزش هایی که متناسب با محیط و فضاهایی است که در اختیار داریم، حرکت کنیم.

 

باشگاه ورزشی خانگی تعطیلی ندارد و ۲۴ ساعت روز و تمامی ایام هفته در اختیار شما است و از این بابت نگرانی نخواهید داشت. همچنین شما در انجام حرکات و نوع آنها محدودیت نخواهید داشت و در اجرای حرکات از آزادی عمل بیشتری برخوردار هستید. در آخر اینکه تمرکز حواس شما در باشگاه ورزشی خانگی بیشتر است و اتفاقاتی که در اطراف شما می‌افتد موجب حواس پرتی شما نخواهد شد. 

 

شرکت تعاونی تولیدی ورزشی الموت کوشا (تن آسا) در سال 1389 در راستای ساخت و تولید لوازم ورزشی بدنسازی مخصوص باشگاهها، پارک ها و منازل با هدف ایجاد اشتغال و جلوگیری از خروج ارز و ورود دستگاههای مشابه از خارج به داخل تاسیس شده است.

 

تولید تجهیزات ورزشی متناسب با ورزش در خانه توسط شرکت تعاونی تولیدی ورزشی الموت کوشا می تواند به افراد برای داشتن بدن هایی سالم کمک کند. وسایلی از جمله تردمیل و دوچرخه ثابت و لوازم بدن سازی تولید این شرکت سبب خواهد شد شما در باشگاه خانگی تان و در کنار اعضای خانوادتان لحظات مفرح و شادی را داشته باشید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو