آیا می‌توان لاغری در زمان کم و بدون عوارض را تجربه کرد؟

منبع: نی نی بان

180

1400/6/29

11:14


بسیاری از افراد به دنبال روش‌های لاغری سریع هستند و علاقه‌مند هستند در مدت زمان کمی میزان زیادی وزن کم کنند و در عین حال عارضه‌ای برای سلامتی آن‌ها نداشته باشد. به همین دلیل است که رژیم‌هایی همچون رژیم لاغری سریع در ۳ روز یا رژیم لاغری ۲۰ کیلویی و یا انواع برنامه‌های رژیم لاغری سریع رایگان، طرفداران بسیار زیادی دارد؛ اما مسئله‌ای که مطرح است، این است که آیا رژیم‌ها واقعاً بدون عوارض هستند و یا یک لاغری بدون بازگشت خواهید داشت؟! این سوالی است که برای بسیاری از افراد وجود دارد. همچنین به دلیل ابراز نگرانی بسیاری از مشاوران تغذیه از انواع روش‌های لاغری سریع شکم و پهلو و عوارض آن‌ها، بسیاری از افراد تصور می‌کنند که نمی‌توان یک رژیم لاغری سریع بدون عوارض را تجربه کرد. در این مطلب می‌خواهیم به شما بگوییم که ویژگی‌های یک رژیم لاغری سریع بدون عوارض چیست؛ پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

لاغری سریع

سخت ترین نوع رژیم لاغری و عوارض آن

شاید بتوان لاغر شدن و کاهش وزن را یکی از دشوارترین تصمیم‌ها در نظر گرفت، زیرا نیازمند یک اراده قوی برای جلوگیری از وسوسه‌ها و خارج شدن از شرایط رژیم است و همچنین به یک برنامه منسجم و پیوسته نیاز دارد. چنانچه از یک رژیم لاغری اصولی پیروی کنیم که نه‌تنها نیاز بدن ما از نظر مواد مغذی را تامین نماید، بلکه بتواند یک رژیم لاغری سریع شکم و پهلو باشد؛ نمی‌تواند در مدت زمان محدودی میزان زیادی از وزن ما را کاهش دهد، زیرا لاغری در زمان کم، یعنی یک آسیب شدید به سلامتی و ایجاد شرایطی همچون سوءتغذیه در بدن ما.

این تصور ممکن است برای بسیاری از افراد وجود داشته باشد که افراد چاق به دلیل داشتن چربی ذخیره‌ای زیاد می‌توانند با مصرف کم مواد غذایی نیز نیاز روزانه بدن خود را تامین نمایند؛ اما این تفکر کاملاً غلط است، زیرا ما برای حفظ سلامتی خود و کارکرد صحیح اندام‌های مختلف بدن، نیاز داریم که میزان مشخصی از مواد مغذی را در طول روز به بدن خود برسانیم که انرژی کافی ناشی از شکستن قندها و چربی‌ها تنها بخش کوچکی از آن است. همچنین درصورت اجرای یک رژیم سخت، همچون رژیم لاغری سریع در ۳ روز و یا انجام انواع رژیم وحشتناک لاغری سریع، بدن در حالت قحطی قرار می‌گیرد و به همین سبب تلاش می‌کند تا چربی‌های ذخیره‌ای را به اصطلاح برای روز مبادا نگه دارد و به همین دلیل ممکن است از ذخایر در دسترس‌تری همچون پروتئین ماهیچه‌ها استفاده شود که این کاملاً برای بدن مضر است؛ بنابراین یک روش برای لاغری در زمان کم و بدون عوارض به این شیوه ممکن نیست.

 

ویژگی رژیم لاغری بدون عوارض

به‌صورت عادی هر فرد سالمی در طول یک سال می‌تواند تنها حدود ۲۰ تا ۲۵ کیلوگرم وزن کم کند که این مقدار بین افراد مختلف متفاوت است. بنابراین چنانچه از یک رژیم لاغری ۲۰ کیلویی پیروی می‌کنید که اصولی است، در بهترین حالت برای یک دوره یک ساله چیده شده است. با این وجود در برخی از افراد نیز دیده شده است که به دلیل زیاد بودن میزان اضافه وزن آن‌ها طی یک رژیم لاغری اصولی، وزن بسیاری زیادی کم کرده‌اند و پس از آن سرعت کاهش وزن آن‌ها کاهش پیدا کرده است.

شاید بسیاری از افراد با پیروی از انواع رژیم لاغری سریع رایگان که در فضای اینترنت و سایت‌های مختلف وجود دارند، بدون آسیب شدید و در مدت زمانی همچون یک هفته تا یک ماه، کاهش وزن شدیدی را تجربه کرده باشند؛ اما واقعیتی که در ارتباط با ساز و کار و عملکرد بدن اهمیت دارد این است که پس از دوره‌های کاهش وزن ممکن است این کاهش سرعت کمتری پیدا کرده و حتی متوقف شود. به همین دلیل این افراد با ادامه دادن رژیم‌های غیر اصولی نیز متوجه کاهش سرعت کم شدن وزن خود می‌شوند و یا ممکن است سلامتی خود را به خطر بیاندازند. بنابراین اصولی‌ترین رژیم‌ها، به شما اجازه می‌دهند با سرعتی معقول و مطابق با سیستم بدن خود وزن را کاهش دهید تا یک راهی برای لاغری در زمان کم و بدون عوارض باشد.

 

لاغری بدون بازگشت

بسیاری از روش‌های لاغری سریع به شما وعده یک لاغری بدون بازگشت می‌دهند و یا ممکن است به دلیل تبلیغاتی که در ارتباط با لاغری بدون بازگشت می‌شنوید، به عمل‌های لاغری روی بیاورید که تصور می‌شود راهی برای لاغری در زمان کم و بدون عوارض هستند؛ اما حتی انجام عمل‌های جراحی برای لاغری سریع شکم بدون عوارض نیست. هر عمل جراحی هر چند کوچک و ساده، عوارض مخصوص به خود را دارد. همچنین کاهش وزن ناگهانی ناشی از آن‌ها نیز ممکن است نه‌تنها به سلامت شما آسیب بزند، بلکه زیبایی شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد؛ زیرا در بسیاری از افراد که دچار کمبود مواد مغذی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن خود می‌شوند، انجام عمل جراحی برای لاغری سریع شکم و پهلو می‌تواند سبب افتادگی پوست، لاغری شدید صورت، ریزش مو و... شود. به همین دلیل باید پیش از انجام هر گونه عمل جراحی از عوارض آن آگاه باشید و آن را به‌عنوان راهی برای لاغری در زمان کم و بدون عوارض نشناسید.

نکته جالب دیگر در ارتباط با انجام عمل جراحی این است که چنانچه پس از بسیاری از این جراحی‌ها از یک رژیم غذایی سالم و اصولی پیروی نکنید، نمی‌توانید لاغری بدون بازگشت و تضمینی داشته باشید. با برگشتن به سبک زندگی گذشته، اغلب افراد شاهد اضافه وزن خود خواهند بود. بنابراین چنانچه به دنبال یک روش لاغری سریع شکم بدون عوارض و بدون بازگشت هستید، بهتر است سبک زندگی خود را تغییر دهید و اراده و صبر خود را در این مسیر افزایش دهید.

 

بهترین برنامه غذایی ۶ ماهه برای لاغری تنها با چند کلیک

رژیم لاغری سریع

همانطور که گفته شد برای رسیدن به یک نتیجه عالی، بهتر است به دنبال انواع رژیم لاغری سریع و رایگان که در سایت‌ها ارائه می‌شود، نباشید و چنانچه به دلیل چاقی و اضافه وزن، زیبایی یا سلامتی شما در خطر قرار گرفته است؛ اراده خود را برای تغییر سبک زندگی و برای رسیدن به یک تناسب اندام دائمی تغییر دهید؛ زیرا چنانچه سبک زندگی شما به درستی تغییر کند، نه‌تنها با عوارض کاهش وزن روبرو نمی‌شوید، بلکه یک لاغری بدون بازگشت را تجربه خواهید کرد و دیگر نیازی به پیروی از سخت ترین رژیم لاغری نخواهید داشت. بهترین رژیم‌های لاغری اصولی، همچون رژیم‌های بهاره غفاری، بدون تبلیغات اغراق آمیز به شما یک برنامه غذایی ارائه می‌کنند که نه‌تنها کالری دریافتی شما را تنظیم می‌کند؛ بلکه کمک می‌کند با مصرف مواد غذایی سالم، انواع مواد مغذی را به بدن خود برسانید و سلامتی خود را ارتقا دهید. برای دریافت رژیم لاغری بدون عوارض اینجا را کلیک کنید.

بهترین روش برای رسیدن به وزن ایده آل، داشتن یک رژیم غذایی مطمئن هست. در این بخش، متخصصین ما با توجه به جزیی ترین اطلاعاتی که از  وضعیت خود به ما می دهید، رژیم غذایی اختصاصی شما را به صورت آنلاین در اختیارتان قرار می دهند. کلیه غذاهای رژیم اختصاصی شما، غذای خانواده است و در این برنامه، برای لاغری نیاز به مصرف داروهای شیمیایی ندارید‌. با رعایت درست این رژیم، به تثبیت وزن موردنظر خود خواهید رسید.

یکی از ویژگی‌های متفاوت رژیم بهاره غفاری نسبت به بسیاری از رژیم‌ها، این است که در صورت تمایل شما، با ارائه ورزش مناسب برای افزایش تحرک شما در زندگی روزمره، نه‌تنها رژیم غذایی، بلکه سبک زندگی شما را اصلاح می‌کند. بدون نیاز به پیروی از انواع رژیم وحشتناک لاغری سریع، از یک رژیم غذایی اصولی پیروی کنید تا مشاور تغذیه، روند کاهش وزن و سلامت شما را در طول رژیم پیگیری نماید. همچنین برای داشتن یک لاغری بدون بازگشت می‌توانید پس از دوره رژیم لاغری سریع بدون عوارض غفاری دایت، از رژیم تثبیت وزن استفاده کنید و نگرانی خود را از برگشت وزن، برطرف نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو