چرا باید اجرای پارتیشن اداری را به اداری نت سپرد؟

منبع: نوداد

142

1400/6/29

12:15


قیمت پارتیشن اداری به دلیل تنوع در طراحی، ارتفاع، نحوه استفاده، ترکیب رنگ، مصالح و الزامات، متفاوت و متغیر است، اما نصب پارتیشن به ویژه پارتیشن های اداری شیشه ای می تواند مکمل خوبی در طراحی و دکوراسیون داخلی باشد.

در این مقاله درباره مزیت، کارایی، انواع پارتیشن و... صحبت می‌کنیم پس اگر به دنبال پارتیشن و پارتیشن اداری ارزان هستید پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه باشید.

استفاده از پارتیشن‌های اداری

هدف اصلی استفاده از پارتیشن های اداری تفکیک فضاهای مختلف از یکدیگر است. در این حالت، ساختمان را می‌توان به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در صورت تمایل تقسیم بندی کرد. داشتن یک اتاق جداگانه برای هر کارمند می تواند به افزایش کارایی شرکت کمک بسیار زیادی کند. با ایجاد فضاهایی جداگانه، کارکنان نسبت به محیط کار خود احساس مسئولیت می‌کنند و این فرصت را دارند که با کار و کوشش هرچه بیشتر به موفقیت شرکت کمک کنند.

مزیت‌های پارتیشن اداری

یکی از بهترین ویژگی ها و کاربردهای پارتیشن اداری این است که محیط را به قسمت های مختلف جدا می‌کنند. با استفاده از این پوسته ها این امکان را دارید تا محیطی را به سلیقه خود به بخش های مختلف تقسیم کنید تا کارمندان و حتی مدیران به نحو احسنت از آن استفاده کنند.

از مزیت‌های پارتیشن اداری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

⦁ سرعت بالا در نصب پارتیشن‌های اداری و مورد استفاده قرار دادن آنها

⦁ پارتیشن‌های اداری به گونه‌ای عمل می‌کنند که تا حد بسیار زیادی عایق صدا و انرژی هستند.

⦁ شما این امکان را دارید تا از متریال‌های مختلف در ساخت پارتیشن مورد دلخواه خود استفاده کنید.

⦁ استفاده از شیشه و مواد دیگر در جداسازی و زیبا سازی هرچه بیشتر محیط

⦁ قابل تعویض، تعمیر و جابجایی در مکان ها و و بخش‌های مختلف در سارمان‌ها و اداره‌های دولتی و خصوصی

⦁ این ساختارها نیازی به رنگ آمیزی ندارند و این امکان را دارند که شما در رنگ ها و الگوهای مختلف اجرا کنید.

کارایی پارتیشن اداری

شما این امکان را دارید تا اسناد را طبقه بندی کنید از سوی دیگر، با جداسازی اتاق ها ، کارکنان با آرامش بیشتری مسئولیت های خود را بر عهده می گیرند و اطمینان حاصل می شود که کارها مطابق با اهداف شرکت به پایان می‌رسند. با استفاده از پارتیشن های اداری ، ساختمان اداری را می توان به صورت دلخواه طراحی، دیزاین و تقسیم کرد. پارتیشن های اداری به عنوان پارتیشن های جداسازی اتاق در بخش‌های اداری و سازمانی استفاده می شوند. این نوع پارتیشن ها در اندازه ها و طرح‌های مختلف با مصالح مختلف مانند چوب، آلومینیوم و شیشه طراحی و تولید می شوند که در بخشهای مختلف سازمانها و شرکتها قابل استفاده است. از این نوع پارتیشن در طراحی و دکوراسیون محیط های اداری و همچنین تفکیک فضاها استفاده می شود.

استفاده از پارتیشن اداری در جداسازی

پارتیشن اداری مزیت اصلی که دارد قابلیت و امکان جداسازی آن است که در اختیار استفاده کننده می‌گذارد. یکی از مهمترین کاربردهای پارتیشن های اداری جدا کردن قسمت ورودی از قسمت های دیگر است. در محیط‌های مختلف به دلیل اندازه آن، پارتیشن ورودی نقش مهمی در ظاهر و طراحی فضای اداری مورد نظر خواهد داشت که در مواردی باید برای تفکیک آن چاره‌ای اندیشید اما زمانی که شما از پارتیشن اداری استفاده می‌کنید می‌توانید با خیال راحت به تفکیک فضاها بپردازید که این مورد به قابلیت‌های آن بیش از پیش افزوده است.

ایجاد فصاهای متنوع

با استفاده از پارتیشن اداری این امکان را دارید تا فضاهای متفاوت و گوناگونی را در یک محیط همگن ایجاد کنید. پارتیشن‌های اداری را می توان در مناطقی که فضا محدود است استفاده کرد. با استفاده از این نوع پارتیشن‌ها، این امکان را دارید تا از فضاهای مرده به راحتی هرچه تمام‌تر استفاده کتید و به راحتی اتاق‌ها و فضاها را کوچکتر ،بزرگتر و جذاب تر کنید.

انواع پارتیشن اداری

پارتیشن اداری دارای انواع مختلفی است که در اینجا به معرفی 2 مدل از آنها می پردازیم:

⦁ پارتیشن اداری ام دی اف

پارتیشن های اداری ام‌دی‌اف یکی از مدل های محبوب در میان شرکت‌ها و سازمانهایی است که مشغول به فعالیت هستند. پارتیشن های MDF به دلیل استفاده از چوب دارای محبوبیت بسیار بالایی بوده که همین امر به استفاده‌ی بیش از حد آنها شده است پارتیشن های MDF احتمالاً دوام بیشتری داشته و برای دفاتر و بخش‌هایی که دارای ورودی و خروجی‌های متعددی هستند بسیار مفید و کار آمد است. پارتیشن های MDF همچنین بهترین ابزار برای زیبا سازی هرچه بهتر و بیشتر محیط می‌باشند.

⦁ پارتیشن شیشه‌ای

این پارتیشن یکی از محبوب ترین مدل ها است. هم در ادارات و هم در خانه های بسیاری از افراد می‌توان این موارد را پیدا کرد که به زیبایی هرچه بیشتر فضا می‌افزاید. اگر فقط قصد دارید فضایی را جدا کرده و محیط را هر چه بیشتر زیبا کنید، باید از پارتیشن شیشه‌ای استفاده کنید. اما اگر در محیط اداری هستید و به فضایی مدرن علاقه دارید پارتیشن شیشه ای دو جداره ترکیبی از ام دی اف و شیشه است و این امکان را می‌دهد تا هر چه بیشتر در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. پس بهتر است از پارتیشن شیشه‌ای دو جداره استفاده کنید.

چرا باید اجرای پارتیشن را به اداری نت سپرد؟

اداری نت با سابقه درخشانی که در امر تجهیزات و مبلمان اداری دارد و همچنین نمایندگی ممتاز برندهای نیلپر، هلگر، اروند، آرتمن و... توانسته است نظر مشتریان را جلب کند. فعالیت این شرکت در زمینه مشاوره طراحی و اجرای مبلمان اداری و پارتیشن است که با انجام صفر تا صد آن در خدمت شما عزیزان است.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو