دستگیری دندانپزشک قلابی در تهران

69

1400/6/29

16:38


دستگیری دندانپزشک قلابی در تهران

سلامت نیوز:معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت یک دندانپزشک قلابی در تهران خبر داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،سرهنگ نادر مرادی دراین باره اظهارکرد: مدتی قبل خبری پیرامون فعالیت فردی با مدارک جعلی دندانپزشکی به پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ واصل شد که در پی آن مأموران با حضور در محل فعالیت این فرد در محله مسعودیه، صحت و سقم گزارش واصله را مورد بررسی قرار دادند.


وی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده، صحت گزارش دریافتی مورد تأیید قرار گرفت، گفت: در همین راستا نیز مجوزهای قضایی لازم برای دستگیری این فرد اخذ شد و مأموران در عملیاتی به همراه نماینده شبکه بهداشت منطقه به مطب این دنداپزشک قلابی رفته و او را دستگیر و به مقر پلیسی منتقل کردند.


مرادی با اشاره به انجام بازجویی و تحقیقات پیرامون متهم گفت: در جریان تحقیقات و بازجویی‌های انجام شده، مشخص شد که این دندانپزشک قلابی اقدام به اجاره مطب با مهر طبابت و شماره نظام پزشکی جعلی کرده و از همین طریق نیز نسبت به ویزیت مراجعه کنندگان اقدام کرده و مبالغ زیادی را نیز از آنان دریافت کرده است.


معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه مطب این فرد پلمب شد، گفت: همچنین برای متهم دستگیر شده نیز پرونده‌ای تشکیل شد و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو