برخی کاربران و رسانه های محلی لارستان دادن برگه یادداشت در این ورقه ساده با مهر مرکز جامع خدمات سلامت بیرم لارستان را کاری نامناسب دانستند و نوشتند:اگر قرار است کارت واکسنی هم به مردم ارایه نشود، نباید از یک ورق ساده یا از دفتر مشق دانش آموزان استفاده می شد.

 مدیر مرکز جامع خدمات سلامت بیرم لارستان دوشنبه گفت:‌ این برگه یادداشت تنها به افراد کهنسال و بی سواد داده می شد و با این نیت خیر که احتمال دارد کارت واکسن را گم کنند،این برگه یادداشت با مهلت یک ماهه و تا رسیدن نوبت دُز دوم تحویل آنها شد.

صدور گواهی واکسیناسیون روی برگه باطله/ عکس

مهراب صفرنژاد  ادامه داد: از طرفی هر دُز واکسن باید در سامانه سیب و به صورت سیستمی ثبت شود واین برگه یادداشت تنها برای یادآوری به اشخاص کهنسال و یا بی سواد بوده و گرنه به سایر افراد کارت واکسن تحویل شده است.

صفرنژاد گفت: افراد و منتقدان باید ازدحام جمعیت و شلوغی این روزهای سالن های تزریق واکسن و شرایط خاص و خستگی مفرط کادر بهداشت و درمان را نیز درک کنند و به ما انگیزه خدمت دهند و نباید با کنایه و طعنه زدن ها زحمات دوساله و شبانه روزی مجموعه را اینگونه زیر سئوال ببرند.

مدیر مرکز جامع خدمات سلامت بیرم لارستان از اینکه این برگه یادداشت به عنوان وضعیت(تصویر در گروه مجازی) یکی از اعضای کادر بهداشت و درمان شهرستان لارستان قرار گرفته گلایه داشت و خواستار رسیدگی حراست دانشکده علوم پزشکی لارستان به این موضوع شد.

مدیر حراست دانشکده علوم پزشکی لارستان این کار را بیشتر یک شیطنت رسانه ای قلمداد کرد و خواستار درک بیشتر شرایط و وضعیت کادر بهداشت و درمان در این اوضاع نابسامان و سخت کرونایی از سوی رسانه ها و منتقدان شد.

حسن آتش پنجه گفت: البته ما تذکر لازم را به مجموعه و مسئولان بهداشتی در بخش بیرم دادیم اما رسانه ها و یا برخی کاربران شبکه های اجتماعی اگر می خواهند مطلبی و گزارشی از معضلات و مشکلات این مجموعه آن هم در شرایط خاص کرونایی منتشر کنند و یا گلایه و نقدی دارند پیش از آن پاسخ مسئولان مربوط را باید بشنوند و بهتر است که ارایه آن گزارش و مطلب انتقادی همراه با پاسخ مدیر مرتبط باشد.

بخش بیرم با جمعییتی حدود ۱۵ هزار نفر از توابع شهرستان لارستان در جنوب استان فارس واقع است.