معرفی محبوب ترین بازیگران مرد کره ای

معرفی محبوب ترین بازیگران مرد کره ای


533

1400/6/29

20:42


با بهترین، محبوب‌ترین و مشهورترین بازیگران مرد فیلم‌ها و سریال‌های کره‌‌ای (کره جنوبی) آشنا شوید/ از لی مین هو و چوی و شیک تا چا اون وو و پارک هیونگ شیک

معرفی محبوب ترین بازیگران مرد کره ای

۸ ساعت پیش
با بهترین، محبوب‌ترین و مشهورترین بازیگران مرد فیلم‌ها و سریال‌های کره‌‌ای (کره جنوبی) آشنا شوید/ از لی مین هو و چوی و شیک تا چا اون وو و پارک هیونگ شیک

معرفی محبوب ترین بازیگران مرد کره ای

اختصاصی سلام سینما- صنعت سرگرمی کره جنوبی یکی از داغ‌­ترین و پرطرفدارترین‌ها در جهان است. افزایش محبوبیت موسیقی پاپ، سریال­‌ها و فیلم‌های کره‌ای درمجموع موج هالیو نامیده می‌شود. اگر بگوییم که این موج ما را در خود غرق کرده است، دروغ نگفته‌ایم. در دهه گذشته، کره جنوبی در صنعت سرگرمی جهانی جایگاهی به خود اختصاص داده است. صنعت سرگرمی کره با دریافت چندین جایزه اسکار در بخش‌های اصلی و نامزدی گرمی، قابل‌توقف نیست!

در یادداشت امروز قصد داریم با 25 بازیگر محبوب مرد کره‌ای در جهان آشنا شویم.

1- لی مین هو

محبوبترین بازیگران کره‌ای-لی مین هوو

شرط می‌بندیم شما بازیگر 33 ساله حاضر در برخی از مشهورترین فیلم‌های کره‌ای مانند منطقه گانگنام و شکارچیان بخشش را می‌­شناسید. پسران برتر از گل، پادشاه: سلطنت ابدی و افسانه دریای آبی ازجمله سریال­‌های او هستند.

او چندین جایزه معتبر مانند جایزه هنری بکسانگ (Baeksang)، جایزه فیلم اژدهای آبی، جایزه گرند بل، جایزه فیلم ویبو، جایزه سریال KBS، جایزه سریالSBS  و جایزه بین­‌المللی سئول و بسیاری از جوایز دیگر را دریافت کرده است.

لی­ مین ­هو یکی از بزرگ‌ترین مخاطبین موج هالیو کره جنوبی است. در سال 2021، او مبلغ هنگفت 84000 دلار برای هر قسمت در یک درام تلویزیونی دریافت می‌کند.

 

2- پارک سئو جون

محبوبترین بازیگران کره‌ای-پارک سئو جون

پارک­ سئو­ جون یکی از مشهورترین بازیگران تلویزیون کره است. او در سال 2018 نقش اصلی یون ­جون را دریکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی کره جنوبی "منشی کیم چه مشکلی دارد؟" ایفا کرد.

شما او را در مجموعه‌های محبوب دیگری مانند هوارانگ، مبارزه برای راهم و کلاس ایته­وان دیده‌­اید. تواریخ شیطان، دونده‌های نیمه‌شب و خشم الهی از مشهورترین فیلم­‌های سینمایی او هستند.

یکی از ویژگی‌هایی که پارک سئو جون را به یکی از محبوب‌ترین بازیگران در کره جنوبی تبدیل می‌کند، همه‌کاره بودن او است. او نه‌تنها پادشاه ژانر عاشقانه است، بلکه در ایفای نقش ژانرهای کمدی و ترسناک نیز مهارت دارد.

پارک سئو جون نیز چندین جایزه از جمله جایزه فیلم اژدهای آبی، جایزه سریال KBS، جایزه هنری بکسانگ، جایزه درام کره، جایزه ستاره APAN، جایزه هنری فیلم Chunsa و بسیاری جوایز دیگر را از آن خود کرده است.

 

3- چوی وو شیک

محبوبترین بازیگران کره‌ای-چوی وو شیک

چوی ­وو ­شیک نقش مهمی در بزرگ‌ترین فیلم‌های ساخت کره جنوبی ایفا کرده است. بازی او در فیلم انگل که برنده جایزه اسکار شد، یکی از قابل‌توجه‌ترین نقش‌های او است. انگل اولین فیلم کره جنوبی بود که در سال 2020 برنده اسکار بهترین فیلم و کارگردانی شد.

به‌احتمال‌زیاد او را در فیلم‌های پرفروش "قطار بوسان" و" اوکجا" نیز دیده‌اید. چوی ­وو­ شیک در بسیاری از سریال­های تلویزیونی مانند مبارزه برای راهم، غرور و تعصب، پکیج و تو سرنوشتم هستی، ایفای نقش کرده است.



معرفی بهترین سریال‌های کره‌ای عاشقانه و کمدی



 

4- پارک بو گوم

محبوبترین بازیگران کره‌ای-پارک بو گوم

پارک ­بو ­گوم یکی دیگر از بازیگران جوان بااستعداد در کره جنوبی است. در زمان نگارش این مقاله، او در حال گذراندن سربازی اجباری خود در ارتش کره جنوبی است. آخرین حضور تلویزیونی او در رکورد جوانان در سال 2020 بود.

محبوبیت پارک ­بو ­گوم در سراسر جهان ناشی از نام‌گذاری او توسط مجله فوربز به‌عنوان اولین ستاره مشهور کره‌ای است. او جوان‌ترین هنرمندی بود که توسط گالوپ کره به‌عنوان بازیگر سال انتخاب شد.

دیگر نقش‌های معروف او در تلویزیون کره در سریال‌­های پاسخ 1998، سلام بر هیولا و مهتاب نقاشی شده با ابرها است. فیلم‌­های یک روز سخت و دریاسالار: رودهای خروشان، ازجمله مشهورترین فیلم‌های او هستند. فیلم دریاسالار: جریان­‌های خروشان، پرفروش‌ترین فیلم کره‌ای در زمان خود بود. پارک­ بو گوم چندین آهنگ و یک آلبوم استودیویی به نام "پرنده آبی" منتشر کرده است.

 

5- کیم سو هیون

محبوبترین بازیگران کره‌ای-کیم سو هیون

این بازیگر 33 ساله پردرآمدترین بازیگر کره جنوبی است. وقتی بفهمید که او برای هر قسمت سریال حدود 600000 دلار درآمد دارد، شوکه خواهید شد. اخیراً او نقش اصلی سریال مشهور " مشکلی که خوب نباشی" را ایفا کرده است. این سریال اولین پروژه او پس از اتمام دوره سربازی بود.

او را در سریال­‌هایی مانند رویای بلند، افسانه خورشید و ماه، دزدان و بسیاری از سریال­‌های دیگر دیده‌­اید. کیم سو ­هیون معمولاً به‌عنوان بازیگر سال و چهره مشهور کره معرفی می‌شود. نسخه آسیایی مجله تایم نیز او را در لیست 30 فرد مشهور زیر 30 سال قرار داد.

او برنده جوایز بسیاری مانند بکسانگ، فیلم اژدهای آبی، سریال KBS و موسیقیAPAN و بسیاری از جوایز دیگر است. وی همچنین برنده چندین جایزه بین‌المللی برای کارهای خود شده است.

 

6- هیون بین

محبوبترین بازیگران کره‌ای-هیون بین

نام واقعی هیون­ بین، کیم­ ته­ پیونگ است. او کار خود را در سال 2002 آغاز کرد، اگرچه اولین حضور او به‌عنوان بازیگر اصلی در سال 2003 بود. اولین مجموعه تلویزیونی او بانام "بادیگارد" و فیلم "ضربه چرخشی" هر دو در سال 2003 منتشر شد.

دوران خدمت هیون­ بین در ارتش نیز بی‌عیب و نقص بود؛ او در هر فعالیتی بسیار خوب عمل می‌کرد. او شرکت سرگرمی خود را با نام O& Entertainment پس از مرخص شدن از خدمت در سال 2012 تأسیس کرد.

هیون ­بین را در فیلم‌هایی مانند اولین عشق یک میلیونر، بیا باران بیا، بدرخش، برخورد مهلک، انتصاب محرمانه، مذاکره و مردان نقطه‌ای و ... دیده‌­اید. برخی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی او که رتبه‌های بسیار بالایی کسب کردند عبارت‌اند از: سقوط بر روی تو، خاطرات الحمرا، باغ مخفی و ملکه برفی.

 

7- جی چانگ ووک

محبوبترین بازیگران کره‌ای-جی چانگ ووک

جی ­چانگ ­ووک یک بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی است. او  یک هنرمند واقعاً چندوجهی است! شما او را در سریال­‌هایی مانند ملکه کی، شریک مشکوک، هیلر، شوالیه بک دونگ سو، مرا به‌آرامی ذوب کن، فروشگاه ست بیول تازه کار و دلباخته­‌ای در شهر دیده‌­اید.

حرفه سرگرمی او درواقع در شاخه موسیقی آغاز شد. او اولین نقش خود را با "تو قلب مرا دزدیدی" در سال 2008 ایفا کرد. جی ­چانگ ­ووک سربازی خود را بین سال‌های 2017 تا 2019 به پایان رساند.

این بازیگر در چندین سریال چینی و نمایش‌های متنوع به زبان ماندرین حضورداشته است. جی ­چانگ ­ووک در کنار افتخارات کره جنوبی، چندین افتخار چینی نیز مانند جایزه درام تلویزیونی چین نیز دارد. او برای هر قسمت حدود 67000 دلار دستمزد دریافت می­کند.

 

8- کیم وو بین

محبوبترین بازیگران کره‌ای-کیم وو بین

کیم ­وو ­بین در واقع بانام کیم ­هیون­ جونگ متولد شد. در کره جنوبی می‌بینیم که تعدادی از خوانندگان به بازیگر تبدیل می‌شوند و برعکس. بازیگران نیز پس از کسب محبوبیت کافی مدل می‌شوند، اما یک مدل به‌ندرت بازیگر می‌شود. کیم ­وو ­بین یکی از این افراد کمیاب است.

او کار خود را در 20 سالگی به‌عنوان مدل هفته مد سئول آغاز کرد. اگرچه فعالیت او در سال 2009 آغاز شد، اما نقطه عطف بازیگری او در سال 2013 اتفاق افتاد.  او در دو برنامه تلویزیونی موفق و یک فیلم پرفروش بازی کرده است.

وو بین از سال 2015 با شین ­می ­نا رابطه دارد. تشخیص سرطان نازوفارنکس منجر به معافیت وی از خدمت سربازی شد. کریسمس سفید، وارثان، ارباب، تماس عشق و عشق بی‌پروا ازجمله سریال­های او هستند.

 

9- گونگ یو

محبوبترین بازیگران کره‌ای-گونگ یو

نام واقعی گونگ ­یو، گونگ جی ­چئول است. نام هنری او ترکیبی از نام خانوادگی مادرش یو و نام خانوادگی پدرش گونگ است. اعتقاد بر این است که او از نوادگان فیلسوف چینی کنفوسیوس از طرف پدرش است.

گونگ­ یو کار خود را به‌عنوان تهیه‌کننده ویدیو در سال 2000 آغاز کرد و سال آینده یعنی 2001 به‌عنوان بازیگر ظاهر شد. اولین مجموعه تلویزیونی او مدرسه 4 نام داشت. موفقیت اصلی و نقطه عطف حرفه او یک کمدی عاشقانه به نام کافه پرنس بود.

وی سربازی خود رابین سال 2008 و 2009 به پایان رساند. برخی از نقش‌های مهم سینمایی وی در فیلم‌هایی مانند قطار بوسان، یک مرد و یک زن، مانند اژدها و سن سایه‌­ها بوده است. در تلویزیون، او نقش گوبلین را در سریال نگهبان: خدای تنها و بزرگ ایفا کرده است.

 

10- لی جون گی

محبوبترین بازیگران کره‌ای-لی جون گی

گرچه لی ­جون ­گی بازیگر کره جنوبی است، اما به دلیل کارهای متنوعش در سراسر قاره آسیا از محبوبیت یکسانی برخوردار است. او ابتدا با بازی در نقش اصلی فیلم پادشاه و دلقک در سال 2005 به محبوبیت رسید. نقش او در این فیلم توانست چندین جایزه بزرگ را در مراسم‌های معتبر به دست آورد.

او با بازی در فیلم "نمایش ویرجین" که یکی از پردرآمدترین فیلم‌های کره‌ای در تاریخ ژاپن است، در خارج از کشور محبوبیت پیدا کرد. لی ­جونگ ­گی پس از خدمت سربازی با درام آرنگ و دادستان به صنعت سرگرمی بازگشت. این فیلم یکی از گران‌ترین فیلم‌هایی است که تا به‌ حال به ژاپن فروخته‌شده است. این کار چندین افتخار را برای او به ارمغان آورد.

 

11- سونگ جونگ کی

محبوبترین بازیگران کره‌ای-سونگ جونگ کی

یکی دیگر از ستاره‌های بزرگ کره جنوبی، سونگ ­جونگ ­کی، در برخی از بزرگ‌ترین سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی این کشور نقش‌های اصلی را ایفا کرده است. او بازیگر نقض اصلی سریال‌هایی چون نسل خورشید و وینچنزو است. اکنون قسمت‌های پایانی وینچنزو در حال پخش می‌باشد.

از فیلم‌های پرفروش او می‌توان به پسر گرگ نما و جزیره رزمی اشاره کرد. هردوی این فیلم‌ها یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌هایی هستند که تاکنون در کره جنوبی ساخته‌شده‌اند. او تا به‌ حال چندین بار در طول دوران حرفه‌ای خود تا به‌ حال به‌عنوان بازیگر سال و ستاره مشهور معرفی‌ شده است. او برای هر قسمت یک سریال حدود 68000 دلار دستمزد می‌­گیرد. این رقم او را به یکی از 10 بازیگر پردرآمد کره جنوبی تبدیل کرده است.

 

12- لی جونگ سوک

محبوبترین بازیگران کره‌ای-لی جونگ سوک

هنگامی‌که لی ­جونگ­ سوک به‌عنوان مدل آغاز به کار کرد، جوان‌ترین فردی بود که در هفته مد سئول حاضر می­‌شود. از مشهورترین نقش‌های او می‌­توان به من می‌توانم صدایت را بشنوم، دکتر غریبه، پینوکیو، W، وقتی تو خواب بودی و عشق دفترچه راهنما است، اشاره کرد. می­‌توانید سریال آخر را در نتفلیکس مشاهده کنید.

جونگ ­سوک تا قبل از اینکه برای بازیگری آماده شود، کارآموز موسیقی پاپ بود. او اولین بازی خود را در سال 2010 با دادستان شاهزاده انجام داد. او با یک فیلم ترسناک به نام روح وارد صنعت سینما شد. مدرسه 2013 نقطه عطف حرفه او بود. این نقش بود که چندین جایزه بزرگ را برای او به ارمغان آورد.

 

13- لی سونگ گی

محبوبترین بازیگران کره‌ای-لی سونگ گی

لی ­سونگ ­گی بازیگر و خواننده بسیار محبوبی است. سریال‌های محبوب او در کره جنوبی عبارت‌اند از میراث درخشان، روباه نه دم، پادشاه 2 قلب، کتاب خانواده گو، شما همه احاطه‌شده‌اید و یک ادیسه کره‌ای.

آخرین سریال او در سال 2021 موش است. لی ­سونگ ­گی با داشتن استعدادهای متفاوت خود به‌عنوان بازیگر، خواننده و مجری برنامه‌های مختلف، درواقع یک هنرمند کامل است.

در سال 2021  او یکی از پردرآمدترین بازیگران کره جنوبی است و برای هر قسمت حدود 117،000 دلار درآمد دارد. خدمت سربازی لی ­سونگ ­گی نیز به‌ خوبی به پایان رسید زیرا او در آنجا عملکرد بسیار خوبی داشت. رتبه او یک بود.

 

14- پارک هیونگ شیک

محبوبترین بازیگران کره‌ای-پارک هیونگ شیک

پارک ­هیونگ­ شیک یک هنرمند چندوجهی است. او علاوه بر کار بازیگری، خواننده موسیقی پاپ نیز است. هیونگ شیک عضو گروه پسرانه ZE: A است. او حرفه‌ی خوانندگی خود را در سال 2010 آغاز کرد.

فعالیت بازیگری وی در سال 2012 با سریالی به نام تو را به یاد دارم آغاز شد. برخی از آثار قابل‌ توجه وی عبارت‌اند از زن قوی دوبونگ سون، هوارانگ، ماه سرخ، وارثان، مشکل خانواده و مشکل خانوادگی.

آخرین مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ است. پارک هیونگ­ شیک نقش اصلی کُن ­نام ­وو را در فیلم Juror 8 بازی کرد. او علاقه زیادی به نمایش موزیکال دارد و در چندین مورد از آن‌ها ظاهرشده است. نقش قابل‌ توجه او در سه تفنگدار الیزابت بود.

 

15- جو این سونگ

محبوبترین بازیگران کره‌ای-جو این سونگ

جو ­این­ سونگ از سال 1998 به‌عنوان بخشی از صنعت سرگرمی، فعال بوده است. برخی از برجسته‌ترین آثار او شامل نقش‌های اصلی او در برنامه­‌های تلویزیونی مانند آنچه در بالی اتفاق افتاد، زمستان و باد می‌وزد، است.

محبوب‌ترین فیلم‌های او کلاسیک، یک کارناوال کثیف، یک گل یخ‌زده و شاه بود. خدمت سربازی جو ­این ­سونگ تقریباً 4 ماه بیشتر بود. این مسئله احتمالاً به این دلیل است که او خدمت در نیروی هوایی را انتخاب کرد. او با انجام چندین پروژه خارجی در صنعت سرگرمی خارج از کشور مورد استقبال منتقدان قرار گرفت.

 

16- سونگ کانگ

محبوبترین بازیگران کره‌ای-لی مین هو

سونگ ­کانگ یکی از مشهورترین بازیگران کره جنوبی در سراسر جهان است. او با حضور در سریال‌هایی مانند هشدار عشق و خانه شیرین، به رقابت با کهنه‌کاران حاضر در این صنعت پرداخت.

هر دو سریال بیان‌شده، از جمله سریال­های پرطرفدار عصر ما هستند. اخیراً طرفداران و بینندگان، سونگ­ کانگ را در نقش یک بالرین در ناویلرا دیده­‌اند. این نقش باعث شد تا او در نقش لی­ چی ­روک تحسین منتقدان را به دست آورد.

او یک بازیگر سخت‌کوش است که وجود خود را فدای نقش­ هایش می ­کند. او در جهت آمادگی برای بازی در نقش چی ­روک در ناویلرا، 6 ماه باله آموخت.

 

17- جو جی هوون

محبوبترین بازیگران کره‌ای-جو جی هوون

جو ­جی ­هون در سال 2003 هنگامی‌که حدود 21 سال داشت، آغاز به کار کرد. از  آثار مشهور او می­توان شیطان، عتیقه، ماسک ، همراه با خدایان و ... را نام برد. جو جی هون به‌عنوان یک مدل تبلیغاتی وارد صنعت شد.

او با برخی از بزرگ‌ترین برندهای مشهور دنیای مد مانندCalvin Klein ، Levi's و Reebok همکاری داشته است. او جوایز متعددی را در دوران حرفه‌ای مدلینگ کسب کرد. نقش او در فیلم ساعت­های شاهزاده، نقطه عطفی در حرفه او بود.

او برای ایفای این نقش برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جدید در فستیوال سریال MBC شد. او با فیلم عتیقه به حضور در پنجاه و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین دعوت شد. از ژانویه 2021 ، او با یک آژانس جدید  به نام H& Entertainment قرارداد امضا کرد و چندین پروژه در دستور کار دارد.

 

18- جانگ دانگ یون

محبوبترین بازیگران کره‌ای-جانگ دانگ یون

جانگ ­دانگ ­یون یکی از جوان‌ترین بازیگران لیست ما است که تنها 28 سال سن دارد. جالب اینجاست که برخلاف دیگر بازیگران، دانگ­ یون فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد است.

شروع کار او نیز بسیار عجیب بود. که او یک مجرم متعرض به یک کارمند فروشگاه محلی را دستگیر کرد، آژانس پلیس شهر سئول به او یک مدال شجاعت اعطا کرد. درواقع محبوبیت او از طریق کسب مدال شجاعت منجر به دریافت اولین پیشنهاد‌ها در عرصه بازیگری شد.

جانگ­ دانگ یون خدمت سربازی خود را درست پس از پایان دبیرستان آغاز کرد و در سال 2014 به پایان رساند. این کار درواقع یک حرکت بسیار هوشمندانه از طرف او بود و باعث شد که او برخلاف اکثر بازیگران مجبور به استراحت در اوج حرفه خود نشود.

 

19- یونگ وو سونگ

محبوبترین بازیگران کره‌ای-یونگ وو سونگ

یونگ ­وو­ سونگ یک بازیگر بااستعداد و فعال حقوق بشر است. او اولین سفیر حسن نیت کره در امور پناهندگان سازمان ملل متحد است. او کار خود را به‌عنوان مدل شروع کرد و سپس به‌عنوان بازیگر نوجوان در فیلم‌های فرقه‌ای محبوبیت یافت.

فیلمی که او را به ستاره تبدیل کرد، بیت در سال 1997 بود. او با بازی در این نقش، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جدید در هفدهمین جشنواره انجمن منتقدان فیلم کره شد. محبوبیت او فقط به کره جنوبی محدود نمی‌شود. او در اکثر کشورهای شرق آسیا محبوب است، اما در ژاپن بیشتر شناخته‌شده است.

برخی از فیلم‌های پرفروش او عبارت‌اند از باران فولادی، پادشاه، آسورا شهر جنون و سلطنت قاتلان.  آغاز زندگی یونگ ­وو ­سونگ بسیار متواضع بود، او دریکی از فقیرترین شهرهای کره جنوبی در آن زمان یعنی سادانگ دونگ بزرگ شد. ما به خاطر همه دستاوردهایی که تاکنون داشته است، برای او بسیار خوشحال هستیم!

 

20- چو یونگ سوک

محبوبترین بازیگران کره‌ای-چو یونگ سوک

فعالیت چو ­یونگ­ سوک در سال 2004 به‌عنوان یک تازه‌کار 24 ساله آغاز شد. او در واقع قبل از آغاز فعالیت در سینما و سریال‌های تلویزیونی به‌عنوان بازیگر در نمایش‌های تئاتر شروع به کار کرد.

برخی از مشهورترین موزیکال‌های او عبارت‌اند از بهار بیداری، هدویگ و اینچ عصبانی و هارمونی در حافظه من. اولین فیلم او معماری 101 بود ، جایی که او نقش مکمل داشت. پیش از شروع بازی، او 10 سال سابقه کار به‌عنوان بازیگر تئاتر داشت.

ازجمله فیلم­‌های معروف او می­توان به خروج، عشق من عروس من و چهره خوان اشاره کرد. مشهورترین سریال­‌های تلویزیونی او پلی لیست بیمارستان و شجاعت رویا است.

 

21- سونگ سونگ هئون

محبوبترین بازیگران کره‌ای-سونگ سونگ هئون

سونگ ­سونگ ­هئون بازیگر و مدل است. او در سئول کره جنوبی متولد شد. سونگ ­هئون کار خود را در سال ۱۹۹۵ هنگامی‌ که تنها ۱۹ سال داشت شروع کرد. او یکی از پیشگامان موج هالیو و یکی از اولین کسانی است که صنعت سرگرمی کشورش را جهانی‌سازی کرد.

اولین فیلم پرفروش او پاییز در قلب من است. فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی مشهور او عبارت‌اند از آن را بزرگ کن، بسیار نزدیک، حس تابستان و سونات زمستانی.

بازگشت سونگ سونگ هئون به دنیای سرگرمی پس از خدمت سربازی چندین جایزه برای او به همراه داشت. با مشخص شدن دست‌کاری نمونه ادرار او که برای تأیید خدمت سربازی ارائه‌ شده بود، او در مرکز یک رسوایی قرار گرفت.

 

22- کانگ ها نئول

محبوبترین بازیگران کره‌ای-کانگ ها نئول

کانگ ­ها­ نئول یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر در کره جنوبی است. سال گذشته مجله فوربز او را بیست و سومین مرد در لیست سلبریتی‌های قدرتمند کره‌ای قرارداد.

او لیست بزرگی از دستاوردها در شغل خود در مدت‌زمان کوتاهی دارد. او در چند سریال بسیار مشهور مانند وارثان، هنگامی که کاملیا شکوفه می‌کند، عاشقان ماه: قلب سرخ گوریو و میسینگ ایفای نقش کرده است. برخی از برجسته‌ترین آثار او در عرصه سینما شامل فیلم‌هایی مانند قبر عزادار، بیست، دانگ جو پرتره یک شاعر، محاکمه جدید و دوندگان نیمه‌شب و ... است.

 

23- چا سونگ وون

محبوبترین بازیگران کره‌ای-چا سونگ وون

چا­ سونگ ­وون بازیگر دیگری است که در لیست ما فعالیت خود را به‌عنوان یک مدل بسیار محبوب در صنعت مد آغاز کرده است. او در دهه ۹۰ درخواست‌های بسیار زیادی برای حضور درصحنه مد داشته است.

شما او را در برنامه‌هایی مانند خانه روح، معلم من آقای کیم و به ماه لگد بزن که همه دارای ژانر کمدی هستند دیده‌اید. او یک بازیگر چندوجهی است و این مسئله را با ایفای نقش‌های متنوع به‌طور یکسان به اثبات رسانده است. او در سال ۱۹۹۷ با فیلم تعطیلات در سئول آغاز به کار کرد.

 

24- چا اون وو

محبوبترین بازیگران کره‌ای-چا اون وو

چا ­اون ­وو یکی از جوان‌ترین بازیگران لیست ما است. باید توجه داشته باشیم که او یک ستاره کی پاپ است. با این‌ حال، اون ­وو با موفقیت این کلیشه را شکست و به یکی از جوان‌ترین بازیگران این صنعت که از محبوبیت گسترده‌ای برخوردار هستند، تبدیل شد.

او عضو گروه معروف پسرانه آسترو است. شما او را در استاد در خانه و زیبایی حقیقی دیده­‌اید. او همچنین به دلیل جلوه‌های بصری جذابش مورد استقبال بسیاری قرارگرفته است. او همچنین در مسابقات زیبایی گانگنام حاضر بود. ما هیجان‌زده‌ایم که ببینیم در آینده حرفه‌ای اون­ وو به‌عنوان بازیگر چه چیزی نهفته است!

 

25- پارک هه جین

محبوبترین بازیگران کره‌ای-پارک هه جین

یکی از مشهورترین سریال‌های پارک ­هه­ جین، پنیر در تله بود. این سریال از یک وبتون اقتباس‌شده است. حتماً او را در نقش­های اصلی جنگل، مرد به مرد و کارآموز Kkondae دیده‌­اید.

او در سریال‌هایی مانند دکتر غریبه و عشق من اهل ستاره­‌هاست، نقش مکمل ایفا کرده است. با این‌ حال، نقش او به‌عنوان یو­یونگ در دو مجموعه تلویزیونی و فیلم  پنیر در تله نقش برجسته او در صنعت سرگرمی کره جنوبی بود. این نقش بود که برخی از بزرگ‌ترین جوایز و افتخارات دوران حرفه‌ای او را به همراه داشت.

منابع: Otakukart.com , 90daykorean.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو