این شهر با ظاهر مدرن، تفریحات لوکس و مراکز خرید متفاوت به خوبی توانسته گردشگران زیادی را به سوی خود بکشاند و جذابیت‌هایش باعث شده تا بسیاری آن را برای زندگی انتخاب کنند. بسیاری از سفرها از ایران به مقصد دبی از تهران انجام می‌شود و بلیط تهران دبی یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌های پرواز به خارج از کشور به شمار می‌رود.

اما سفر به دبی به جز بلیط هواپیما به هتل و ویزا نیز نیاز دارد. ویزا که روند اداری خودش را دارد اما پیدا کردن هتل خوب در دبی که آنقدرها هم خرج روی دستتان نگذارد، مساله‌ای است که ذهن مسافران را به خود مشغول می‌کند. دغدغه‌ای که با معرفی هتل‌های ارزان اما باکیفیت دبی قصد رفع آن را داریم.

هتل پریمیر این دراگون مارت دبی | Premier Inn Dubai Dragon Mart

هتل سه ستاره پریمیر این دراگون مارت دبی یکی از انتخاب‌های اقتصادی اما به صرفه در میان هتل های دبی  شمار می‌رود. از جمله مراکز مهمی که در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند می‌توان به شهر بین‌المللی دبی و مرکز خرید دراگون مارت اشاره کرد. کسانی که تجربه اقامت در هتل پریمیر دبی را داشته‌اند آن را از نظر نظافت و نظم تحسین می‌کنند و به رفتار خوب پرسنل به عنوان نقطه قوت این هتل اشاره دارند. بیشتر افراد از هزینه‌ای که بابت اقامت در هتل پریمیر دبی پرداختند کاملا رضایت داشته‌اند.

هتل پریمیر

هتل فرودگاهی ایبیس استایل دبی | ibis Styles Dubai Airport Hotel

هتل ایبیس استایل در مناطق مختلف دبی شعبه دارد و یکی از آن‌ها در نزدیکی ترمینال‌های فرودگاه دبی است. این هتل را می‌توان بهترین انتخاب برای کسانی دانست که دارای پرواز غیر مستقیم هستند و می‌خواهند مدت کمی در دبی استراحت کرده و با پرواز بعدی به سوی مقصد اصلیشان بروند. کارکنان خوش برخورد و آموزش‌دیده، نظافت و نظم بالا و نزدیکی به فرودگاه از مواردی هستند که به نظر مهمانان، جزو ویژگی‌های مثبت هتل فرودگاهی ایبیس استایل دبی به شمار می‌روند.

هتل راو ترید سنتر دبی | Rove Trade Centre

اگر به دنبال یک انتخاب عالی برای اقامتی اقتصادی در دبی هستید، راو ترید سنتر دبی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود. این هتل در فاصله نزدیکی از فرودگاه و در حد فاصل دبی جدید و قدیم قرار گرفته و دارای موقعیت جغرافیایی ممتازی است. این موقعیت جغرافیایی به شما امکان می‌دهد تا به راحتی به مراکز مهم دبی دسترسی داشته باشید و جاذبه‌های شگفت‌انگیز دبی را ببینید. به جز موقعیت جغرافیایی خوب، این هتل دبی دارای کارکنانی خوشرو و نظافتی عالی است که رضایت مهمانان را از هر نظر جلب می‌کند.

هتل مانور

هتل د مانور بای جا دبی | The Manor Hotel by JA

هتل د مانور بای جا دبی هتل آپارتمان اقتصادی که در مسیر دبی-ابوظبی قرار دارد و به دلیل نزدیکی به محل برگزاری نمایشگاه اکسپو توانست مهمانان زیادی را به سوی خود بکشاند. این هتل دبی برای کسانی مناسب است که می‌خواهند در نزدیکی منطقه آزاد جبل علی اقامت و فرودگاه آل مکتوم اقامت داشته باشند. نظافت، نظم، کارکنان آموزش‌دیده، دکوراسیون جذاب و ... همه و همه جزو مواردی هستند که باعث جلب رضایت مهمانان در هتل هتل د مانور بای جا شده‌اند.

هتل سیتی مکس بر دبی | Citymax Hotel Bur Dubai

هتل سیتی مکس بر دبی هتلی سه ستاره است که در منطقه بر دبی قرار دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی‌ خوبی که دارد، دسترسی آسانی به مناطق تجاری شهر برای مهمانان خود فراهم می‌کند. مرکز تجارت جهانی، مرکز خرید دبی، مرکز تجاری برجمان دبی و برج خلیفه از جمله مراکز مهم نزدیک به این هتل به شمار می‌روند و ساحل جمیرا و شارجه نیز به راحتی از هتل سیتی مکس قابل دسترسی هستند. نظافت قابل قبول، خدمات مناسب و محیط دلنشین و دوستانه از جمله مواردی هستند که مهمانان به عنوان نقاط قوت هتل به آن‌ها اشاره داشته‌اند.

رزرو هتل در سراسر دنیا با فلای تودی

حال که تعدادی از انتخاب‌های مقرون‌به‌صرفه برای اقامت در دبی را شناختید، بهتر است برای خرید بلیط هواپیما دبی رزرو آن‌ها به صورت آنلاین و از سایت‌های معتبر اقدام نمایید. فلای تودی در روند رزرو هتل خارجی به شما این امکان را می‌دهد تا پس از مقایسه هتل‌ها و امکانات‌شان، فقط با چند کلیک، هر هتلی را در سراسر جهان رزرو کنید و هزینه آن را با کارت‌های عضو شتاب و به صورت ریالی بپردازید.