هدایای پذیرایی مهمان لحظه های دوست داشتنی مخاطبان

منبع: دانش‌چی

69

1400/6/30

14:37


لحظه های دوست داشتنی مخاطبان با هدایای پذیرایی مهمان 

هدایای پذیرایی مهمان

هدایای تبلیغاتی مهمان لحظه های دوست داشتنی هستند که روز به روز علاقه مدیران به استفاده از آن‌ها بیشتر می‌شود. به همین دلیل است که این روزها باید به دنبال گزینه‌ای باشید که با حس و حال خوب مخاطبتان بازی کند، در غیر این صورت در زمین بازی استفاده از هدایای تبلیغاتی نام برند شما گم می‌شود.

پیشنهاد ما به شما هدایای تبلیغاتی از جنس هدایای پذیرایی هستند؛ هدایایی خاص که با زیبایی‌های بصری و درگیر کردن حس چشایی با قلب و روح مخاطب بازی می‌کنند.

شاید این سوال برای شما پیش آید که چرا باید از میان گزینه‌های مختلف هدایای تبلیغاتی، سراغ هدایای پذیرایی برویم؟ اگر این متن را تا انتها بخوانید، به طور حتم جواب سوال خود را می‌یابید. در این صورت غیر از هدایای پذیرایی سراغ هیچ گزینه دیگری نخواهید رفت.

هدایای پذیرایی از جنس هدایای تبلیغاتی مهمان لحظه های دوست داشتنی

این روزها که میدان رقابت برای برندها و معرفی محصولات آن‌ها هر لحظه تنگ‌تر می‌شود، باید سراغ تکنیک‌هایی بروید که شما را در این میدان پیروز کند. استفاده از هدایای تبلیغاتی این روزها بسیار باب شده است؛ اما زمانی این تکنیک منجر به پیروزی شما در میدان رقابت پیروز می‌شود که از گزینه‌های خاص به این منظور استفاده کنید.

دیگر انتخاب خودکارهای تبلیغاتی به اندازه گذشته در مخاطب تاثیر نمی‌گذارد؛ این در حالیست که گزینه‌های جدیدی به لیست هدایای تبلیغاتی اضافه شده‌اند که انتخاب آن‌ها برند شما را به شکل متفاوتی تعریف می‌کند؛ تنها باید کمی متفاوت فکر کنید.

پس بیایید در انتخاب هدایای تبلیغاتی کمی جرات به خرج دهیم و فراتر از ارتباط رسمی بین خود و مخاطب رفتار کنیم. تنها هدایای پذیرایی از این جنس هستند که پا در خصوصی‌ترین لحظه‌های مخاطب شما می‌گذارند.

هدایایی که فارغ از موقعیت در لحظه‌های خوشی همراه مخاطب می‌شوند. در این صورت است که نام برند شما در تمام خاطرات مخاطبتان پررنگ خواهد بود؛ چه چیزی مهم‌تر از این است که نام برند خود را در قلب و ذهن مخاطب ثبت کنید؟

 لیوان‌ها؛ اولین گزینه در میان هدایای پذیرایی

در این که هدایای تبلیغاتی مهمان لحظه های دوست داشتنی هستند، هیچ شکی نیست؛ اما منظور از هدایای پذیرایی چیست؟

زمانی که در میان کارهای روزانه به دنبال لحظه‌ای آرامش هستید، اولین کاری که می‌کنید چیست؟ اکثر ما در این زمان سراغ نوشیدنی‌هایی می‌رویم که آرامشی بر روح و روان ما باشند. اما شاید برخی از ما سراغ دوستانی نزدیک برویم و ساعاتی را با آن‌ها وقت بگذرانیم؛ در این صورت حتما مهمان خود را به صرف نوشیدنی دعوت خواهیم کرد.

می‌بینید، به همین سادگی تمام لحظه‌هایی که به دنبال قدری آرامش بودیم، به فنجان یا لیوانی از نوشیدنی ختم شد. پس چه بهتر که با نشانه گرفتن حس و حال مخاطب در لحظه‌های خاص آن‌ها سهیم شویم و کمک کنیم که حس و حال آن‌ها برای لحظه‌ای هم که شده، تغییر کند.

به همین دلیل است که این روزها در میان هدایای پذیرایی لیوان‌ها، فنجان‌ها یا ماگ‌ها ترند شده‌اند. این دسته از هدایای تبلیغاتی با تنوع بسیار بالایی در بازار موجود هستند. از این رو دست شما در انتخاب هدیه‌ای متناسب با کسب و کارتان به اندازه کافی باز است.

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که در این بازار متنوع سراغ گزینه‌هایی بروید که با دیزاین‌های مخصوص، زیبایی‌های ظاهری متفاوتی را به نمایش می‌گذارند.

جعبه‌های پذیرایی؛ باکس‌هایی همراه با خوشمزه‌های دلنشین

اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی دوست داشتنی هستید، جعبه پذیرایی تبلیغاتی یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی شما است. هیچ تفاوتی ندارد که این جعبه‌ها از چه جنسی باشند، چوب یا فلز، مهم این است که آن‌ها یکی از اجزای لحظه‌های جذاب و خوشی ما هستند.

انواع متنوعی از این جعبه‌ها در بازار موجود است؛ هر کدام از آن‌ها در سایزهای مختلف خوراکی‌های خوشمزه‌ای را در خود جای می‌دهند. در این میان برخی از آن‌ها با درب‌های شیشه‌ای محتویات خود را به معرض نمایش می‌گذارند و جذابیت منحصر به فردی دارند.

هدایای پذیرایی مهمان

اما نکته اصلی این است که این جعبه‌ها کاربردهای متنوعی نیز دارند. این جعبه‌ها نه تنها در خانه و هنگام پذیرایی از مهمان‌ها، بلکه در محل کار نیز کاربرد دارد. معمولا این جعبه‌ها را گزینه‌ای کاربردی برای میزهای کنفرانس می‌دانند.

از این رو جعبه‌های پذیرایی از گزینه‌هایی است که شما می‌توانید به کارمندان خود یا به صاحبان سایر برندها که قصد همکاری با آن‌ها را دارید، هدیه دهید. با انتخاب این گزینه باید مطمئن باشید که هدیه‌ای خاص و متفاوت تهیه کرده‌اید که برای همیشه مهمان لحظه‌های خاص مخاطبان شما هستند.

اما اگر می‌خواهید متفاوت‌تر از بقیه ظاهر شوید، تنها کافیست که داخل این جعبه‌ها را با چای، قهوه یا دمنوش پر کنید. در این صورت لحظه‌های فرح‌بخشی را به مخاطبان خود هدیه می‌دهید که تنها پناه آن‌ها در میان خستگی‌های روزانه‌اشان هدیه شما باشد.

با ست‌های پذیرایی لحظه‌های خوشی را برای مخاطب بچینید

شاید برای این که هدایای تبلیغاتی مهمان لحظه های دوست داشتنی باشند، دنبال گزینه‌های خاص‌تری هستید. در این صورت ما به شما ست‌های پذیرایی را معرفی می‌کنیم.

ست‌هایی که با منظور پذیرایی جمع شده‌اند و در میان آن‌ها گزینه‌های متنوعی دیده می‌شود. می‌توانید سراغ گزینه‌هایی بروید که تمام ابزارهای لازم برای ساخت لحظه‌های خوش شما را فراهم می‌کنند. به عنوان مثال، ست‌هایی که نه تنها فنجان‌ها یا لیوان‌های پذیرایی، بلکه ابزارهای درست کردن نوشیدنی داخل آن را نیز شامل می‌شوند.

با هدیه دادن این ست‌ها مخاطب خود را تشویق می‌کنید که هر روز از وسایلی که به نام برند شما مزین شده‌اند، استفاده کنند. زمانی که مخاطب شما با وسایل مزین شده به نام برند شما از مهمانان خود پذیرایی می‌کند، به نوعی کسب و کار شما را به دیگران نیز معرفی خواهد کرد.

بدون شک در این حالت برند شما ماندگارترین نام در ذهن مشتری می‌شود. اما این موضوع به همین جا ختم نمی‌شود؛ این ست‌ها نه تنها مرزهای ذهن مخاطب را رد می‌کنند، بلکه بدون آن که متوجه شوید، در قلب و روح مخاطب نیز نفوذ خواهند کرد. تنها کافیست که از میان ست‌های موجود در بازار یکی از بهترین‌ها و پرکاربردترین‌های آن را انتخاب کنید.

هدایای پذیرایی را به بهترین شکل دیزاین کنید

اگرچه انتخاب گزینه‌ای مناسب به عنوان هدیه تبلیغاتی اصلی‌ترین کاری است که باید انجام دهید، اما اگر هدیه خود را به شکلی زیبا دیزاین نکنید، بدون شک تاثیر خوبی در مخاطب خود نخواهید گذاشت.

هدایای تبلیغاتی مهمان لحظه های دوست داشتنی است؛ از این رو یکی را انتخاب کنید که در آن اقلام خوراکی به بهترین شکل ممکن تزئین شده باشند. در این صورت لحظه‌ای در استفاده از این هدیه از سوی مخاطب خود شک نخواهید کرد.

هدایای پذیرایی که زیبایی بصری آن‌ها به اندازه کافی باشد، در بهترین نقطه از اتاق نگهداری می‌شود. از این رو این هدیه یکی از گزینه‌های همیشگی در لحظه‌های خوشی مخاطب شما خواهد بود. چه چیزی بهتر از این که هدیه شما به شکلی غیرمستقیم و با درگیر کردن احساس مخاطب هر لحظه پیام شما را به او یادآوری کند؟

اما یادتان باشد اولین چیزی که مخاطب شما می‌بیند بسته‌بندی هدیه است، نه خود آن. بنابراین این موضوع را ساده نگیرید و به آن اهمیت ویژه دهید.

هدایای پذیرایی گزینه‌ای جذاب برای معرفی برند و محصولات

هدایای پذیرایی از انواع هدایای تبلیغاتی به شمار می‌آید که در لحظه‌های تنهایی مخاطبان نقشی متفاوت اجرا می‌کند.

این هدایا مخاطبان شما را تشویق می‌کند که لحظه‌ای به دور از فشارها و استرس‌های کاری و روزانه، خود را به نوشیدن لیوانی از آرامش دعوت کنند. نکته اصلی این است که در این لحظه‌های آرام نام برند شما هر لحظه در ذهن مخاطب نقش می‌بندد و به این ترتیب حس وفادارانه در او ایجاد می‌کند. حسی که پاسخی دلنشین به آرامشی است که شما با هدیه خود به مخاطب در او ایجاد کرده‌اید.

از کجا می‌دانید شاید هدیه شما ابزاری برای ایجاد خاطرات خوش برای مخاطب باشد، یا در گوشه دنج تنهایی او همراه مرور خاطرات دلنشین گذشته او شود. تنها این مهم است که هدایای تبلیغاتی مهمان لحظه های دوست داشتنی او خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو