ویدیویی که رضا گلزار به مناسبت ۱۱ میلیونی شدنش منتشر کرد

منبع: پرشین وی

114

1400/6/30

16:55


در این مطلب ویدیویی از رضا گلزار را می بینید که به مناسبت 11میلیونی شدنش منتشر کرد

محمدرضا گلزار بازیگر معروف کشورمان است که در عرصه خواننده نوازندگی و اجرا نیز فعالیت دارد. امروز در پرشین وی می خواهیم ویدیویی از رضا گلزار را برای شما قرار دهیم که به مناسبت ۱۱میلیونی شدن فالوورهایش در اینستاگرام منتشر کرد. با ما همراه باشید

ویدیویی از رضا گلزار در ایسنتاگرامش

رضا گلزار نوشت :

Thank You Everyone 11Mil…

ویدئویی از ۱۱میلیونی شدن رضا گلزار

بد نیست درباره رضا گلزار بیشتر بدانید

محمدرضا گلزار زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶ بازیگر، نوازنده، خواننده و مدل ایرانی است.

اصلیت او آذربایجانی و متولد تهران است. او به عنوان بازیکن والیبال در پست لیبرو در تیم‌های استان تهران، پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم حضور داشته است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد.

ویدیویی از رضا گلزار

رضا گلزار

تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشتهٔ ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشتهٔ مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشتهٔ تجربی رفت و به قصد رشتهٔ دندان‌پزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشتهٔ مکانیک رفت.

او فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۷ به‌عنوان گیتارنواز با گروه آریان آغاز کرد. او در گروه آریان گیتار، ارگ و پرکاشن نواخته‌است.به بهانه ویدیویی از رضا گلزار درباره او بیشتر صحبت می کنیم

ویدیویی از رضا گلزار

محمدرضا گلزار

گلزار همچنین در زمینهٔ موسیقی گروه دارکوب را با همایون نصیری و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس گروه ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد که فعال است. بازی گلزار در فیلم‌هایی از مسعود کیمیایی و بهرام بیضایی و داریوش مهرجویی با وجود دعوت شدن هر بار به دلایل گوناگونی مقدور نشد.

خواننده معروف

خواننده معروف

مجموعه‌های نمایش‌خانگی محمدرضا گلزار

۱۳۹۹ گیسو بازیگر منوچهر هادی
۱۳۹۷ ساخت ایران ۲ برزو نیک‌نژاد
۱۳۹۵ عاشقانه بازیگر منوچهر هادی
۱۳۹۳ عشق تعطیل نیست بیژن بیرنگ
۱۳۹۰ ساخت ایران بازیگر محمدحسین لطیفی

اینستاگرام رضا گلزار و ویکی پدیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو