فوتبال یکشنبه شب از اسکار تلویزیونی جذاب‌تر بود؟/ آمارهای جالب از امی

منبع: ایران آرت

59

1400/6/30

18:09


امی ۲۰۲۱ پس از مراسم سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در رده سوم کم‌بیننده‌ترین امی تاریخ جای می‌گیرد.

ایران آرت: هفتاد و سومین دوره مراسم اهدای جوایز امی (Emmys) که یکشنبه شب از شبکه سی‌بی‌اس برگزار شد و باید با مسابقات "فوتبال یکشنبه شب" (Sunday Night Football) رقابت می‌کرد، با رشد بیننده نسبت به سال گذشته مواجه شده است.

شبی که از فصل چهارم "تاج" (The Crown) و فصل اول "تد لسو" (Ted Lasso) و "گامبی وزیر" (The Queen’s Gambit) تجلیل شد، طبق اعلام "نیلسن" ۷.۴ میلیون بیننده مراسم را از تلویزیون دیده‌اند.

مراسم سال گذشته با اجرای "جیمی کیمل" که از شبکه ای‌بی‌سی روی ایر رفت، کمترین بیننده را در تاریخ امی به جا گذاشت، اما امی یکشنبه شب با رشد ۱۶ درصدی بیننده همراه شده است. با این حال، مراسم امسال هنوز ۳۴ درصد کاهش را نسبت به امی سال ۲۰۱۷ وقتی "دونالد ترامپ" به تازگی به ریاست جمهوری رسیده بود نشان می‌دهد. باید یادآور شد که آمار ۷.۴ میلیونی بیننده تنها شامل دستگاه‌های تلویزیون شده و پارامونت+ و دیگر روش‌های استریم مراسم محاسبه نشده است.

به گزارش 30نما، امی ۲۰۲۱ پس از مراسم سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در رده سوم کم‌بیننده‌ترین امی تاریخ جای می‌گیرد. امی سال ۲۰۱۸ که در یک روز دوشنبه از ان‌بی‌سی پخش شد ۱۰.۲ میلیون بیننده داشت. با این وجود، رشد ۱۶ درصدی نسبت به سال گذشته در عصر شبکه‌های استریم ویدیو یک پیروزی برای شبکه سی‌بی‌اس به شمار می‌آید.

بنابر گزارش اولیه "نیلسن"، مسابقات "فوتبال یکشنبه شب" ۱۶.۱ میلیون بیننده در شبکه ان‌بی‌سی داشته اما آمار نهایی این رویداد و مراسم امی بالاتر از این ارقام خواهد بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو