درد دل های بعد از طلاق یک زن و شوهر جوان , این داستان واقعی است !

منبع: پرشین وی

72

1400/6/31

09:02


در این ویدئو درد دل بعد از طلاق یک زوج جوان را می بینید

درد دل های بعد از طلاق یک زن و شوهر جوان , این داستان واقعی است !

اخلافات زناشویی در هر زندگی وجود دارد اما درصد این اختلافات و نوع برخورد آدمها مهم است. دفاتر ازدواج و طلاق روزانه تعداد زیادی طلاق را ثبت می کنند. امروز در پرشین وی می خواهیم ویدئویی از صحبت های یک زوج جوان و درد دل بعد از طلاق آنها را برای شما قرار دهیم

درد دل بعد از طلاق یک زوج

در این ویدئو درد دل بعد از طلاق یک زوج را می بینید

حامین مدیا نوشت :

چرا ازدواج؟! چرا طلاق؟!

همه آدما ممکنه تو زندگی آینده‌شون نسبت به گذشته تغییرات اخلاقی و رفتاری منفی داشته باشن و این روی پیشونیشون نوشته نشده، ولی تجربه گفتگو با خیلی از جوون‌هایی که بخاطر مشکلات شخصیتی و اخلاقی و رفتاری همسر، ازش جدا شدن، نشون میده خیلی از این مسائل ریشه تو گذشته و قبل ازدواجشون داشته و یه تغییر یک‌دفعه‌ای نبوده.

درد دل بعد از طلاق

بعد از طلاق

این یعنی با تحقیق و مشاوره و وقت کافی گذاشتن برای جلسات آشنایی و سنجش ,
تو موقعیت‌های مختلف احساسی و رفتاری، خیلیاش قابل کشف و فهم بودن.

شناخت پیش از ازدواج، مساله کم‌اهمیتی نیست. حتی بیشتر از شغل و درآمد و خونه و پرستیژاجتماعی و جهیزیه و زیبایی باید بهش توجه کرد. نبودن و کمرنگ بودن همه موارد بالا قابل مدیریته ولی اخلاق و شخصیت، کمش هم فاجعه و بحران آفرینه….

ویدئویی از صحبت های یک زن و شوهر بعد طلاق

بد نیست بدانید چگونه بعد طلاق به زندگی عادی برگردید

نیلوفر شهدوست، روانشناس و مشاور خانواده با اشاره به راه‌ها‌ی کنار آمدن با زندگی بعد از طلاق گفت: اولین قدم این است که به خودتان اجازه‌ی ماتم گرفتن بدهید و غصه بخورید. هیچکس با این تصور ازدواج نمی‌کند که حتما روزی قرار است جدا شود، حتی اگر بعد از ازدواج به مرور زمان به جایی برسید که خواهان جدایی باشید باز هم طلاق یک شکست محسوب می‌شود.

به بهانه درد دل بعد از طلاق یک زوج جوان درباره کارهایی که باید بعد از طلاق انجام دهیم صحبت می کنیم. او افزود: تجربه‌ ازدواج و طلاق هرچه باشد، احساس‌هایی وجود خواهد داشت که موجب اندوه و ماتم می‌شوند و ممکن است بابت کاری که انجام دادید یا ندادید افسوس بخورید یا به این فکر کنید که چرا دچار اشتباه شدید اما اجازه ندهید این احساسات احاطه‌تان کنند حتی سرکوب‌شان هم نکنید و فضایی برای‌شان در نظر بگیرید. آنچه از دست برود از دست رفته است و چیزی که زمانی بوده و حالا نیست، جای خالی‌اش احساس می‌شود حتی اگر مطلوب و خوشایند نبوده است.

درد دل بعد از طلاق

کارهای بعد از طلاق

این روانشناس تصریح کرد: مرحله بعدی این است که تلاش کنید ,
از احساسات آزاردهنده رها شوید و کمک بخواهید.
بار سنگین و ناراحت‌کننده‌ رابطه‌ گذشته را به دوش نکشید و وارد زندگی جدیدتان نکنید.
راهی برای گذر از احساس‌های ناخوشایندِ ناشی از نابودی ازدواج‌ که همراهتان هستند پیدا کنید,
که این راه می‌تواند صحبت در مورد احساسات‌تان با یک درمانگر باشد.

اینستاگرام و برنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو