یک نماینده: حجاب محدودیتی برای قهرمانی نیست

منبع: برترین ها

46

1400/6/31

13:05


نماینده مجلس گفت: موفقیت بانوان محجبه ایرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک نشان داد که حجاب به هیچ‌وجه محدودیت برای کسب قهرمانی نیست و توطئه دشمنان را در این رابطه خنثی کرد.

خبرگزاری فارس: نماینده مجلس گفت: موفقیت بانوان محجبه ایرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک نشان داد که حجاب به هیچ‌وجه محدودیت برای کسب قهرمانی نیست و توطئه دشمنان را در این رابطه خنثی کرد.

زهره‌السادات لاجوردی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری درباره موفقیت بانوان محجبه ایرانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک گفت: موفقیت بانوان محجبه ما در مسابقات المپیک و پارالمپیک و حضور آنها در این مسابقات با حجاب کامل نشان داد که حجاب به هیچ‌عنوان محدودیتی برای کسب مقام قهرمانی و نیز حضور فعال در این عرصه‌ها نیست.

وی افزود: حضور بانوان محجبه ما در مسابقات المپیک و پارالمپیک و کسب موفقیت‌های آنان در این مسابقات نشان داد که کسب مقام قهرمانی در این گونه مسابقات نیازمند همت و پشتکار است و حجاب مانعی را بر سر راه این مسیر ایجاد نمی‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلمی اظهار داشت: از سوی دیگر، کسب موفقیت‌های گوناگون در مسابقات المپیک و پارالمپیک توسط بانوان محجبه ایرانی، توطئه دشمنان درباره این مسئله که حجاب محدودیت است را خنثی کرد و بر آن خط بطلان کشید.

لاجوردی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما از ابتدای پیروزی تاکنون اهدافی برای خود مشخص کرده اما هیچ‌گاه برای رسیدن به این اهداف از ارزش‌های خود عدول نکرده است.

وی افزود: امروز توفیقات ورزشکاران بانوان محجبه ما به الگویی برای ورزشکاران مسلمان دیگر کشورها تبدیل شده و به آنها ثابت کرده که آنها می‌توانند با حجاب کامل در مسابقات حضور پیدا کنند و این مسئله هیچ مانعی را بر سر راهشان ایجاد نمی‌کند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان گفت: امیدوارم که جوانان ما روز به روز بتوانند در میادین مختلف حضور فعال‌تر و مقتدرانه‌تری داشته باشند و شاهد درخشش بیش از پیش آنها در عرصه‌های مختلف ورزشی و... باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو