خرید سیسمونی هوشمندانه و کاربردی

منبع: فرزند

215

1400/6/31

16:39


خرید سیسمونی هوشمندانه و کاربردی

خرید سیسمونی یکی از لذت بخش ترین خرید های زندگی برای والدین می باشد. اما امروزه با توجه به تنوع بسیار زیاد البسه و لوازم کودک، خرید بدون برنامه ریزی سیسمونی، ممکن است منجر به خرید لوازم اضافه و غیر کاربردی گردد و هزینه های زیادی را برای خانواده در پی داشته باشد.

فروشگاه های حضوری و غیر حضوری زیادی در سطح کشور وجود دارد که این امکان را برای والدین فراهم نموده تا خرید سیسمونی خود را انجام دهند. اما خرید اینترنتی لوازم سیسمونی نسبت به خرید حضوری، می تواند ضمن آسایش و راحتی بانوان در زمان بارداری، امکان تنوع و مقایسه بیشتری را برای خرید سیسمونی هوشمندانه و کاربردی فراهم نماید. در ادامه این مقاله به بررسی چند مورد از لوازمی که شما برای سیسمونی کودک دلبند خود، باید تهیه نمایید، می پردازیم تا ضمن کسب اطلاعات بیشتر، خریدی لذت بخش را  در کنار خانواده، تجربه نمایید.

تشک بازی در خرید سیسمونی

تشک بازی در لیست خرید سیسمونی می تواند یک وسیله مفید و کاملا کاربردی محسوب شود. والدین عزیز می توانند این وسیله را از بدو تولد نوزاد جهت کودک خود، تهیه نمایند. تشک بازی با توجه به ابعادی که دارد می تواند تا چهار سالگی کودک مورد استفاده قرار گیرد. تشک بازی و یا همان پلی جیم، علاوه بر یک وسیله سرگرمی، خواب و استراحت کودک، نقش مهمی در تقویت حس پنجگانه و همچنین هوش او دارد. البته برای خرید این تشک باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید. در ادامه به برخی از مهمترین نکات اشاره می کنیم:

  • جنس تشک بازی، نقش مهمی در راحتی و استراحت کودک دارد. تشک هایی از جنس فوم ابری و یا الیاف با کیفیت و ضد حساسیت می توانند مناسب ترین گزینه برای خرید تشک بازی باشند. همچنین رویه و پوشش تشک باید از جنس نرم پنبه ای و یا پولیش مرغوب باشد تا پوست حساس کودک را اذیت نکند و همچنین به راحتی قابل شستشو باشد.
  • برخی از تشک های بازی در بازار دارای عروسک های آویز می باشند. وجود این عروسک ها می تواند تا حد زیادی کودک را سرگرم نماید. چنانچه عروسک ها قابل جدا شدن باشد، کودک در سنین بالاتر می تواند آن ها را در دست گرفته و بازی نماید. بنابراین توجه نمایید عروسک های مربوطه نیز با کیفیت و قابل شستشو باشند.
  • با توجه به اینکه نوزاد را می توان از تولد درون این تشک ها قرار داد، هنگام خرید تشک دقت داشته باشید که ایمنی لازم را داشته باشد و بهتر است که تشک مجهز به حفاظ و بالش های مخصوص باشد تا از غلت کودک به بیرون تشک جلوگیری نماید.
  • یک تشک بازی مناسب باید دارای سطحی نرم و یکنواخت باشد تا کودک در آن احساس راحتی و آرامش داشته باشد.
  • در بازار انواع تشک های بازی با کیفیت در مدل ها و طرح های زیبا وجود دارد که شما می توانید با توجه به جنسیت نوزاد، آن را خریداری نمایید.

عروسک حمامی

عروسک حمامی

عروسک حمامی از وسایل بازی کودک در حمام می باشد که قرار دادن آن در لیست خرید سیسمونی، خالی از لطف نیست و می تواند نوزاد زیبای شما را در ماه های بعد تولد که شیطنت ها و بازیگوشی هایش در حمام، شروع می شود، بسیار سرگرم نماید و شما بتوانید کودک را در آرامش و بدون تنش حمام کنید. توجه داشته باشید که برای بازی کودک خود در حمام، حتما از عروسک های حمامی مخصوص و با کیفیت استفاده نمایید، چرا استفاده از هر عروسکی مناسب فضای رطوبتی حمام نیست. در ادامه برخی از مهمترین ویژگی های یک عروسک حمامی مناسب را شرح می دهیم:

  • عروسک های حمامی اکثرا از جنس پلاستیک و یا فوم ساخته می شوند. با توجه به اینکه کودک عروسک را در دهان خود قرار می دهد، سعی نمایید عروسک هایی را بخرید که از مواد اولیه مرغوب و نو در ساخت آنها استفاده شده و ضرری برای کودک به همراه نداشته باشد.
  • عروسک های حمامی نباید دارای قطعات ریز و جدا شونده باشد، زیرا کودک ممکن است آن را در دهان خود بگذارد و احتمال خطر خفگی را به همراه دارد.
  • استفاده از عروسک های سوتی در طرح و رنگ های زیبا، می تواند اسباب بازی سرگرم کننده ای برای کودک در حمام باشد.
  • عروسک حمامی باید نرم و سبک باشد تا کودک در حین بازی با آن خسته نشود.

آویز تخت نوزاد و کودک

 آویز تخت نوزاد و کودک

خرید لوازم سرگرم کننده در سیسمونی برای والدین، بسیار لذت بخش است، اما باید قبل از خرید آن به عنوان سرگرمی، به کاربرد و کیفیت وسیله نیز توجه نمود. آویز تخت نوزاد و کودک از جمله وسایل سرگرمی کودک هستند که علاوه بر زیبایی، می توانند در خواب نوزاد نیز بسیار کمک کننده باشند. کودک قبل از خواب می تواند با دیدن انواع عروسک ها و اسباب بازی های آویزان شده در اطراف تختش، حسابی سرگرم شود و کم کم مقدمات خوابی آرام برای او فراهم گردد. البته بهتر است چند نکته را به شرح ذیل در مورد خرید این وسیله مفید در نظر داشته باشید:

  • عروسک های آویز تخت نوزاد و کودک نرم و سبک باشند تا در صورت افتادن، خطری را متوجه کودک ننماید.
  • برخی از آویز های تخت کودک دارای موزیکال نیز می باشند، که استفاده از چنین آویز هایی ضمن تقویت شنوایی کودک، موجب آرامش او در هنگام خواب می شود.
  • سعی نمایید آویز تخت نوزاد و کودک دارای عروسک های متنوع و رنگارنگی باشد تا کودک از تکرار آن ها خسته نشود.
  • آویز تخت نوزاد و کودک باید از متریال با کیفیتی برخوردار باشد تا در صورت دسترسی کودک به عروسک های آن، به راحتی پاره و جدا نگردد.

همانطور که گفته شد، خرید سیسمونی از فروشگاه های اینترنتی این امکان را برای والدین فراهم می سازد تا خریدی کاملا مطابق میل و هوشمندانه داشته باشند. به همین منظور فروشگاه اینترنتی مانیلو انواع لباس و اکسسوری نوزاد را در کیفیت های بالا و از برند های معتبر ایرانی و خارجی به صورت اینترنتی و با قیمت مناسب عرضه نموده است. شما می توانید با بررسی انواع لوازم نوزاد و مقایسه قیمت، خریدی لذت بخش و کاربردی را تجربه نمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو