چک لیست ضروری ترین لوازم برقی برای هر خانه ای

57

1400/6/31

16:42


زمانی که شما تازه ازدواج کرده‌اید یا می‌خواهید خانه‌ای مستقل داشته باشید؛ باید وسایلی را برای این خانه جدید تهیه کنید که بخشی از این لوازم، برقی هستند. برخی از این وسایل در زمره نیازهای مهم و اساسی هستند و برخی دیگر خیلی ضروری نیستند. بنابراین ما در این مقاله می‌خواهیم به معرفی چند وسیله برقی ضروری برای خانه بپردازیم. پس با ما همراه شوید.

چک لیست ضروری ترین لوازم برقی برای هر خانه ای

به گزارش بهداشت نیوز، زمانی که شما تازه ازدواج کرده‌اید یا می‌خواهید خانه‌ای مستقل داشته باشید؛ باید وسایلی را برای این خانه جدید تهیه کنید که بخشی از این لوازم، برقی هستند. برخی از این وسایل در زمره نیازهای مهم و اساسی هستند و برخی دیگر خیلی ضروری نیستند. بنابراین ما در این مقاله می‌خواهیم به معرفی چند وسیله برقی ضروری برای خانه بپردازیم. پس با ما همراه شوید.

  • یخچال و فریزر

یکی از ضروری‌ترین لوازم برقی برای هر خانه‌ای یخچال و فریزر است. در کنار معیار هزینه که در خرید یخچال و فریزر اهمیت دارد؛ کلاس و رده بندی آن، گنجایش و ابعاد، امکانات و قابلیت‌های این وسیله، مصرف انرژی آن و دیگر آیتم‌ها از مواردی هستند که در هنگام خرید یخچال و فریزر باید به آنها توجه کنید. پیشنهاد ما به شما در این زمینه خرید یخچال فریزر هیمالیا است. قیمت مدل های متنوع یخچال فریزر هیمالیا در مقایسه با دیگر یخچال‌ها مناسب‌تر بوده و شما می‌توانید از انواع دوقلو، امگا، پانوراما و دیگر مدل‌های این محصول خریداری کنید که در سایزهای متفاوت 22 فوت تا 34 فوت موجود هستند.

  • ماشین لباسشویی

اهمیت ماشین لباسشویی برای خانواده‌هایی که فرزند دارند بیشتر است. استفاده از ماشین لباسشویی در کنار سرعت دادن به کارهای شما، در مصرف آب هم صرفه جویی می‌کند. این محصولات در انواع ظرفیت ۵ تا ۹ کیلویی در بازار موجود هستند و برندها و مدل‌های مختلفی دارند که امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

  • ماشین ظرفشویی

چک لیست ضروری ترین لوازم برقی برای هر خانه ای

در خرید ماشین ظرفشویی در کنار میزان هزینه آن باید گنجایش آن با توجه به نیاز شما و فضایی که در اختیار دارید مشخص شود. بنابراین اگر فضای مناسبی در اختیار دارید می‌توانید از انواع ماشین‌های ایستاده استفاده کنید اما اگر فضای شما کم است و نیاز به شستن سریع ظرف‌ها دارید بهتر است از نوع رومیزی آن استفاده کنید.

  • پلوپز، بخارپز، آرام پز

معمولا پلوپز از قدیم در جهیزیه تازه عروس‌ها وجود داشت و به خصوص برای افرادی که به ته دیگ علاقمند بودند گزینه خوبی بود. در کنار پلوپز بخارپز هم برای تهیه غذا مناسب است و به تهیه غذای سالم کمک می‌کند. آرام پز نیز برای افرادی که شاغل هستند گزینه بسیار خوبی است.

  • جارو برقی

اگر شما در حال تهیه لیستی از وسایل برقی ضروری برای خانه خود هستید؛ نباید از جارو برقی غافل شوید زیرا این وسیله بسیار ارزشمند و مفید است. بهتر است جارو برقی از میان برندهای معتبری انتخاب شود و در این زمینه به توان و قدرت آن هم باید توجه ویژه‌ای داشته باشید. به هر میزان که توان جارو برقی بالاتر باشد، جارو برقی قدرت مکش بالاتری خواهد داشت. پیشنهاد ما به شما در این زمینه جارو برقی پارس خزر است که دارای مدل و انواع مختلف و نمایندگی‌های متعدد است. در هنگام خرید جاروبرقی از برند پارس خزر، در کنار توجه به قیمت شما می‌توانید از توان‌های مختلف 1800 تا 2200 وات و 2500 وات استفاده کنید.

  • تلویزیون

در بسیاری از خانواده‌های تلویزیون جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و به همین دلیل این وسیله برقی جزو لوازم برقی ضروری در هر خانه‌ای به شمار می‌آید و بسیاری حاضرند برای خرید آن هزینه بسیاری بکنند. این روزها مدل‌های جدید تلویزیون‌ها با صفحه نمایش منحنی یا خمیده که در برندهای مختلفی مانند سامسونگ و تی سی ال آن (tcl) طراحی و تولید می‌شوند؛ در بازار موجود هستند.

  • چرخ گوشت

چک لیست ضروری ترین لوازم برقی برای هر خانه ای

برای خرید چرخ گوشت در کنار قیمت آن، باید به مواردی مانند قدرت و توان، حداکثر ظرفیت دستگاه، تعداد شبکه‌های چرخ گوشت، جنس تیغه‌ها، سیستم محافظت حرارتی از موتور و کلید برگردان دقت کنید.

  • مایکروفر

طراحی و تولید مایکروفرها به دلیل نیاز انسان به سرعت در طبخ و گرم کردن غذا است. مایکروفر در واقع وسیله‌ای برای پختن و گرم کردن مواد غذایی در سریع‌ترین زمان ممکن است که موجب شده است به یکی از محبوب‌ترین وسایل برقی در خانه و آشپزخانه تبدیل شود. شما با استفاده از مایکروفر می‌توانید به سرعت نان صبحانه یا غذای ناهار خود را گرم کنید و یا با استفاده از آن بدون دردسر استفاده از فر گازی، کیک بپزید.

  • هود آشپزخانه

هود آشپزخانه هم از دیگر لوازم برقی ضروری برای هر خانه‌ای است. این وسیله‌ در بالای اجاق گاز قرار می‌گیرد و کار تهویه هوای آشپزخانه در هنگام پختن غذا را انجام می‌دهد. هود آشپزخانه این روزها در انواع و طراحی‌های مختلف روکار و توکار وجود دارد که مهم‌ترین نکته‌ای که در خرید آن باید توجه کنید، ظرفیت و توان هود است. به هر میزان که توان این دستگاه‌ها بیشتر باشد بیشتر می‌تواند بوهای نامطبوع را خارج کرده و سرعت این کار در آنها بیشتر است.

  • چای ساز

با سرعت گرفتن زندگی چای ساز هم تبدیل به یکی از لوازم ضروری برقی برای خانه شده است. همه ما دوست داریم که سریع‌تر یک چای داغ بنوشیم به خصوص صبح‌ها که سریعتر می‌خواهیم به سر کار برویم. به همین دلیل هم این روزها چای ‌سازها، در مدل‌های مختلفی در ویترین فروشگاه‌های لوازم برقی خانگی دیده می‌شوند و برندهای مختلفی هم اقدام به طراحی و تولید انواع مدل‌های آن کرده‌اند. بدنه چای ‌سازها معمولا استیل، فلزی و شیشه‌ای است که مقایسه آن‌ها را می‌توانید در این لینک ببینید. برخی از انواع چای ساز تنها نقش کتری برقی را دارند و برخی از آنها دارای قوری هم هستند و به راحتی می‌توانید در آنها چای دم کنید.

  • مخلوط کن

معمولا مخلوط کن‌ها چند کار را به صورت همزمان انجام می‌دهند. شما می‌توانید از مخلوط‌ کن‌هایی استفاده کنید که برای مخلوط کردن یا خرد کردن انواع میوه و سبزی و مواد غذایی طراحی شده‌اند. بسیاری از مشتریان حتی با خرید مخلوط کن، سعی می‌کنند که خودشان روغن‌ گیاهی را تهیه کنند که البته در این صورت باید مخلوط کنی را تهیه کنید که قدرت و توان بالاتری دارد. اما مخلوط کن به تنهایی برای تهیه آبمیوه کافی نیست و برای کار آبمیوه ‌گیری شما باید یک دستگاه آبمیوه گیری جداگانه خریداری کنید.

نویسنده: وحیده امینی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو