مریم معصومی بازیگر در جشن تولد لاکچری خواهرش مرجان

مریم معصومی بازیگر در جشن تولد لاکچری خواهرش مرجان


منبع: پرشین وی

91

1400/7/1

12:24


در این مطلب تصویری از جشن تولد خواهر مریم معصومی را برای شما قرار می دهیم

مریم معصومی بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که با سریال فاصله ها در تلویزیون دیده شد اما بازی او در سریال سه دونگ سه دونگ باعث به شهرت رسیدنش شد. او یک استقلالی دو آتیشه است و تاکنون ازدواج هم نکرده است. در ادامه در پرشین وی میخواهیم تصویری از تولد خواهر مریم معصومی را برای شما قرار دهیم که او در اینستاگرامش منتشر کرد

جشن تولد خواهر مریم معصومی

مریم معصومی با انتشار عکس زیر نوشت:

خواهر جان
مرجان جان
همراهِ روزای سختو آسونه من
همدم همه لحظه هام تولدت مبارک

تولد خواهر مریم معصومی

جشن تولد خواهر مریم معصومی

بد نیست درباره مریم معصومی بیشتر بدانید

مریم معصومی متولد ۲۰ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است. او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره دیده رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی است.وی دارای لیسانس علوم سیاسی می باشد.

بازیگر ایرانی

بازیگر ایرانی

وی در هفته دفاع مقدس با ارائه نقش متفاوت در سریال سی و نه هفته که از شبکه ۵ سیما پخش می‌شد اعلام حضور کرد. سریال سی و نه هفته یک قصه عاشقانه با محوریت یک زن در دهه شصت بود که از دید یک زن جوان (عاطفه) روایت می‌شد که در دوران بارداریش و در نبود همسر رزمنده اش زندگی را سپری می‌کرد و با مشکلات زیادی منتظر بازگشت همسرش بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بازیگر معروف

بازیگر معروف

به بهانه تولد خواهر مریم معصومی درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم. مریم معصومی از سفیران سندروم داون است. او در زمینه دیزاین هم فعالیت کرده و همچنین تدوین فیلم را هم تجربه کرده است.

پدرش بازنشسته و مادرش خانه‌دار هستند .او دختر کوچک خانواده ای ۷ نفره است و هر ۲ خواهر و ۲ برادر بزرگتر او ازدواج کرده اند. یک برادرش فارغ التحصیل برق، یک برادرش دیپلمه، یک خواهرش فارغ التحصیل حسابداری و خواهر دیگرش فارغ التحصیل دستیاری دندانپزشکی هستند.

تولد خواهر مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی تا بحال ازدواج نکرده است و مجرد است.

فیلم‌شناسی مریم معصومی

ترانه (مهدی صاحبی،۱۳۹۶)
خالتور (آرش معیریان،۱۳۹۶)
عروسک‌خانه
پیله و بی خوابی اسبها
دوستان یک رنگ
پس‌کوچه‌های شمرون (۱۳۹۱)

اینستاگرام و حرف تازه

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو