این خانواده‌های مشهور به خاطرِ سیاست متشنج شدند

این خانواده‌های مشهور به خاطرِ سیاست متشنج شدند


منبع: برترین ها

98

1400/7/2

06:51


البته که داشتن نظرات متفاوت در هر خانواده‌ای عادی است، اما سیاست و بحث‌های تمام نشدنی‌اش به شدت میانه اعضای این خانواده‌های مشهور را شکرآب کرده است.

برترین‌ها - آرمان رمضانی: سال ۲۰۲۰ تقریبا برای همه سال سختی بود و اگر بخواهیم روراست باشیم اتفاقات دنیای سیاست در این سال همه چیز را بدتر کرد. شکی نیست که قرنطینه طولانی مدت به خودی خود تنش‌های درون خانوادگی را افزایش می‌داد و در این میان بحث‌های سیاسی هیچ کمکی به کاهش این تنش‌ها نمی‌کردند. در این مقاله سراغ زوج‌ها و خانواده‌های مشهوری رفتیم که عقاید و جهت‌گیری‌های متفاوت سیاسی حسابی روی روابطشان تاثیر گذاشته است و بعضا حتی باعث جدایی‌شان شده است.

خانواده کیلیان کانوِی

کیلیان کانوی را بسیاری با یکی از آخرین مقام‌هایش یعنی مشاورِ ارشدِ دونالد ترامپ به یاد می‌آورند. هرچند که کانوی در آگوست ۲۰۲۰ و چند ماه مانده به انتخابات این پست را ترک کرد، اما ظاهرا کار کردن با ترامپ باعث شده بحث‌های زیادی درون خانواده کانوی صورت بگیرد و هدف بیشتر این درگیری‌ها کلاودیا، دختر کیلیان کانوی بوده است.

سیاست اعضای این خانواده‌های مشهور را به جان هم انداخت

کلاودیا درباره این موضوع به اینسایدر گفت:" نمی‌خواهم دروغ بگویم ما دعوا‌ها و بحث‌های بسیاری داشتیم. در همه عمرم مادرم بهترین دوست من بوده است، اما در این مدت ما فقط جروبحث می‌کردیم و همه اعضای خانواده تلاش می‌کردند دهان من را ببندند. "کلاودیا ویدئویی در تیک‌تاک پست کرد که نشان می‌داد مادرش در حال داد و بیداد کردن، فحش دادن و حتی کتک زدن اوست و او سعی می‌کند خودش را از مادرش دور کند.


کانیه وست و کیم کارداشیان

کمتر کسی از ماجرای کاندید شدن کانیه وست برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر ندارد و ظاهرا همین موضوع و البته شکست او باعث شد همه‌چیز از جمله رابطه با کیم به سمت وخیم‌تر شدن برود. این‌گونه به نظر می‌رسد که کانیه و کیم اعتقادات سیاسی متفاوتی داشتند و همین موضوع باعث دورتر شدن این زوج از هم شده است.

سیاست اعضای این خانواده‌های مشهور را به جان هم انداخت

بر اساس منابع اینسایدر کانیه در خلال کمپین‌های اولیه در مورد تغییر نظرش در مورد سقط جنین (که مسئله مهم و حساسی در آمریکا محسوب می‌شود) سخن گفته است و تاکید کرده که دیگر به آزاد بودن سقط جنین اعتقادی ندارد. در طرف مقابل کیم کارداشیان هرچند که بر اساس انتظار، عموما سراغ موضوعات جدیِ اینچنینی نمی‌رود، اما او حامی سرسخت موسسه Planned Parenthood است، موسسه‌ای با تمرکز بر سلامت که برای زنان امکان سقط جنین را فراهم می‌کند.


آنجلینا جولی و جان ووی

آنجلینا جولی دختر جان ووی است که خود بازیگر بسیار مشهوری می‌باشد. هرچند که بیشتر تمرکزآنجلینا روی مسائل اجتماعی است وکمتر در مورد سیاست اظهار نظر می‌کند، اما بر خلاف او پدرش در زمینه اظهار نظر سیاسی بسیار روراست است و در همین سال‌های اخیر از دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه حمایت کرده است. در مورد آنجلینا، اما با وجود خودداری از اظهار عقیده و بر اساس دیدگاه‌های اجتماعی‌اش لیبرال‌تر به نظر می‌آید و به هیچ وجه با پدرش موافق نیست.

سیاست اعضای این خانواده‌های مشهور را به جان هم انداخت

جان ووی طی مصاحبه‌ای که با شبکه ABC داشت در مورد آنجلینا و اختلاف نظر با او گفت:" آنجلینا دختر بسیار باهوشی است، اما با این وجود با درس گرفتن از گذشته حالا ما بسیار کم درباره سیاست حرف می‌زنیم چرا که من از سخنرانی و نصیحت کردن بیزارم. "


خانواده بالدوین

استفان بالدوین بازیگر است، اما او تنها یکی از بازیگرانِ خانواده بالدوین محسوب می‌شود. استفان پنج خواهر و برادر دارد و از این بین دو تا از برادرهایش یعنی الِک و ویلیام هم بازیگران مشهوری هستند. دختر استفان یعنی هیلی هم یک مدل است و شاید او را به خاطر ازدواج با جاستین بیبر به یاد بیاورید.

سیاست اعضای این خانواده‌های مشهور را به جان هم انداخت

در زمان نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا میانه این خانواده بزرگ و هنرمند به خاطر سیاست حسابی شکرآب شده بود. استفان ظاهرا تنها عضو این خانواده بود که از نامزد جهوری خواه یعنی ترامپ حمایت می‌کرد.

سیاست اعضای این خانواده‌های مشهور را به جان هم انداخت

هیلی درباره این موضوع به Times of London گفت:" من عاشق پدرم هستم و او از هر نظر پدر فوق‌العاده‌ای بوده است، اما ما درباره سیاست و انتخابات اخیر نظراتِ به شدت متفاوتی داریم. البته حالا دیگر یاد گرفته‌ایم که چنین موضوعی ارزش ناراحتی ندارد و دیگر در این‌باره حرف نمی‌زنیم. "


جنیفر لوپز و الکس رودریگز

در حال حاضر تمام چشم‌ها به رابطه دوباره جنیفر لوپز و بن افلک و قرار‌های عاشقانه آن‌ها دوخته شده است، اما قبل از این بازگشتِ رومانتیک جنیفر با یک بازیکن بیسبال نامزد بود. جنیفر و الکس از سال ۲۰۱۷ با هم بودند و همین چند ماه پیش به این نامزدی خاتمه دادند.

سیاست اعضای این خانواده‌های مشهور را به جان هم انداخت

جنیفر از هواداران حزب دموکراتِ آمریکا بود و الکس رودریگز در طرف مقابل از جمهوری خواهان حمایت می‌کرد.حالا، اما به نظر می‌رسد نظرات متفاوت سیاسی یکی از زمینه‌های این جدایی بوده است. بر اساس اینسایدر الکس رودریگز از برنامه ریاست جمهوریِ جمهوری خواهان با نظر سناتور مک‌کین و جولیانی حمایت مالی می‌کرد و در همان حال نامزد مشهورش، جی لو در رسانه‌ها به شدت از برنامه‌های مهاجرتیِ ترامپ و جمهوری خواهان و توقیف کودکانِ مهاجر انتقاد می‌کرد.


بروس ویلیس و دمی مور

دمی مور در کل سه بار ازدواج کرد و ازدواج دومش با بروس ویلیس بود. آن‌ها در سال ۱۹۸۷ ازدواج کردند و در سال ۲۰۰۰ از هم جدا شدند که با معیار ازدواج‌های هالیوودی زندگی طولانی محسوب می‌شود و یکی از ثمرات این رابطه سه فرزند به نام‌های رومِر، تالولا و اسکات بود.

سیاست اعضای این خانواده‌های مشهور را به جان هم انداخت

این زوج مشهور در سال‌هایی که با هم بودند همواره از عدم تفاهم در جهت‌گیری‌های سیاسی رنج می‌بردند.بروس ویلیس یکی از مشهورترین بازیگران طرفدار جمهوری خواهِان در آمریکاست و معمولا از بیان نظراتش ابایی ندارد و در آن زمان هم به شدت مشغول حمایت از جرج دابلیو بوش برای انتخابات سال ۲۰۰۰ بود در حالیکه دمی مور نظرانی نزدیک به دموکرات‌ها داشت و بعد‌ها حتی در کمپین‌های باراک اوباما حضور فعالی داشت.بر اساس اینسایدر این دو هنرمند که دست کم به دلیل داشتن سه فرزند مشترک در ارتباط هستند، سعی می‌کنند رابطه دوستانه‌ای داشته باشند، اما بعید به نظر می‌رسد هیچ‌گاه به جهت‌گیری سیاسی مشابهی دست پیدا کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو