نکاتی درباره اجاره آنلاین ویلا و سوئیت در سفر که نمی دانستید!

منبع: فوت و فن

104

1400/7/2

09:46


نکاتی درباره اجاره آنلاین ویلا و سوئیت در سفر که نمی دانستید!

در سفرها اجاره اقامتگاه های شخصی نظیر ویلا، سوئیت و خانه های شخصی به صورت آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده است. این اقامتگاه ها نسبت به هتل ها مزایا و معایب خودشان را دارند. در یک نگاه کلی ویلا و سوئیت ها به صرفه، دارای فضای بزرگتر و با امکانات بیشتری هستند و بسیاری از خانواده ها و گروه های بزرگ سفری از این اقامتگاه ها استقبال می کنند و به طور مثال اجاره ویلا در شمال را به رزرو هتل ترجیح می دهند. در ادامه شما با نکات مهم و کاربردی درباره اجاره آنلاین ویلا و سوئیت در سفر آشنا می شوید که تنها مسافران حرفه ای و باتجربه از آنها آگاهند.

 

۱- موقعیت مکانی ویلا و سوئیت را بررسی کنید

اقامتگاه های مردمی در نقاط مختلف از شهر و یا حومه شهر قرار گرفته اند. اگر هدف اصلی شما  از سفر به کیش این باشد که بیشتر وقت خود را در ساحل بگذرانید اجاره سوئیت در کیش در کنار ساحل انتخاب عاقلانه تریست. چراکه نیازی نیست برای رفتن به ساحل هزینه زمانی و مالی اضافی متحمل شوید.

در وبسایت های رزرواسیون آنلاین شما می توانید انتخاب کنید که در چه نقطه ای از شهر اقامت داشته باشید. بنابراین ابتدا از خود بپرسید که هدف اصلیتان از سفر به شهر مقصد چیست؟ و با توجه به پاسخی که می دهید بهترین منطقه را برای اجاره ویلا و سوئیت انتخاب نمایید.

 

۲- اقامتگاه لاکچری می خواهید یا اقتصادی؟

حتما ضرب المثل «هرچی پول بدی آش می خوری» را شنیده اید! ویلاها و سوئیت ها نیز به نسبت امکاناتی که ارائه می دهند قیمت های متفاوتی دارند. تمام ویلاها و خانه ها امکاناتی مثل تلوزیون، مبلمان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه و…. را دارند. اما برخی از اقامتگاه ها هستند که امکانات بیشتری مانند استخر، میز بیلیارد، لوازم بازی، چای ساز، مایکروفر، ماشین لباسشویی و… دارند. این قبیل از ویلاها طبیعتا قیمت بالاتری دارند. اگر شما برای سفرتان بودجه بندی معینی دارید می توانید به طور مثال اجاره سوئیت در قشم با امکانات متوسط را انتخاب کنید تا هزینه کمتری را بپردازید و در عوض بیشتر خرید و تفریح کنید.

 

۳- با میزبان اقامتگاه صحبت کنید

ویلا و سوئیتی که رزرو می کنید متعلق به مالکی است که اصطلاحا به آن میزبان می گوییم. این مکالمه به شما اطمینان خاطر می بخشد! تصور کنید عازم تهران هستید و اقدام به اجاره سوئیت در تهران به صورت آنلاین کرده اید، توجه داشته باشید که پس از رزرو شماره میزبان و آدرس دقیق اقامتگاه برای شما ارسال شود. قبل از رفتن به اقامتگاه با میزبان صحبت کنید و تمام سوالاتتان را از میزبان خود بپرسید.

 

۴- گروهی سفر می کنید یا انفرادی؟

به همراه جمعی از فامیل و خانواده سفر می کنید یا انفرادی؟ به طور قطع تعداد نفرات در انتخاب نوع اقامتگاه تاثیرگذار است. اگر فامیلی و یا با جمع دوستانه سفر می کنید، بهتر است ویلا و یا خانه ای بزرگ اجاره کنید و هزینه سفر را میان تعداد نفرات تقسیم کنید. به هیچ وجه سمت رزرو هتل نروید که از نظر مالی برایتان گران تمام خواهد شد!‌ اما اگر انفرادی و کوتاه مدت سفر می کنید بهتر است هتل و یا یک سوئیت کوچک رزرو کنید.

  

۵- هنگام اجاره ویلا نظرات مسافرین قبلی را جویا شوید

اگر به صورت حضوری ویلا و یا سوئیت رزرو کرده باشید به مسافرین قبلی دسترسی نخواهید داشت تا نظرات آنها را جویا شوید! اما هنگام اجاره اقامتگاه به صورت آنلاین، مسافرین پیشین در پایین هر اقامتگاه نظرات خود را نوشته اند که خواندن آنها کمک بزرگی به شما می کند. با مطالعه این نظرات از نقاط ضعف و قوت هر اقامتگاه مطلع خواهید شد!

 

۶- فصل سفر تاثیر زیادی در قیمت ویلا و سوئیت دارد!

اجاره ویلا در کردان در تابستان بسیار گران تر از اجاره آن در زمستان است و یا اجاره سوئیت در شیراز در بهار گرانتر از اجاره آن در تابستان است. دلیل چیست؟ هرزمان که تب سفر به یک شهر و یا روستایی بالا می گیرد، قیمت اقامتگاه های آن منطقه بالا می رود. اگر می خواهید کمتر هزینه کنید در فصل های خلوت تر سفر کنید.

 

۷- از مزیت های رزرو آنلاین ویلا و سوئیت آگاه شوید

اینترنت سرعت زیادی به کارهای ما بخشیده و خوشبختانه اجاره اقامتگاه به صورت آنلاین نیز جای خود را در میان مارکت های ایرانی باز کرده است. از مزایای رزرو آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • می توانید قیمت صدها اقامتگاه را در زمانی کوتاه مقایسه کنید.
  • می توانید از نظرات مسافرین پیشین آگاه شوید.
  • امکان رزرو از صدها کیلومتر دورتر و پیش از سفر وجود دارد.
  • می توانید تصاویر کامل، قیمت، منطقه جغرافیایی و تمام مشخصات مربوط به هر اقامتگاه را مشاهده کنید
  • می توانید از قیمت اقامتگاه در روزهای مختلف مطلع شوید و ارزانترین روزها را انتخاب کنید.
  • صرفه جویی در زمان، هزینه و امنیت بالا
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته از سوی سایت

۸- بهترین سایت برای اجاره آنلاین اقامتگاه کجاست؟

«لیدوماتریپ» یکی از بهترین وبسایت ها برای اجاره ویلا و سوئیت در هر نقطه ای از ایران است. این مجموعه بیش از ۷ هزار اقامتگاه در بیش از ۵۰۰ شهر و روستا را پوشش می دهد و کاملترین انواع اقامتگاه را در میان مجموعه های گردشگری در ایران را دارد. در این وبسایت شما می توانید ویلا، سوئیت، خانه روزانه، اقامتگاه بوم گردی، کلبه وسط جنگل و یا حتی یک کشتی رزرو کنید. لیدوما پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد و با تمام توان ودلسوزانه سهم زیادی در رفع نیازهای اقامتی ایرانیان داشته است. برای آشنایی بیشتر با این وبسایت محبوب گردشگران، به آدرس اینترنتی www.lidomatrip.com  مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو