همزمان با هفته دفاع مقدس؛ «وزیر ارشاد» به دیدار «جمال شورجه» رفت

منبع: سینما پرس

59

1400/7/2

14:18


سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل جمال شورجه کارگردان سینما، از وی عیادت کرد.

محمدمهدی اسماعیلی

سینماپرس: محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل جمال شورجه کارگردان سینما، از وی عیادت کرد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل جمال شورجه کارگردان سینما، از وی عیادت کرد.

در این دیدار محمدمهدی اسماعیلی پیگیر آخرین وضعیت درمان جمال شورجه شد و برای این عضو شورای پروانه ساخت و نمایش فیلم‌های سینمایی آرزوی شفای عاجل و سلامتی کامل کرد.

وی گفت: سریال «یوسف پیامبر» که نویسنده آن آقای شورجه است یکی از آثار ماندگار سریالی در جهان اسلام است و امیدوارم داستان «حضرت موسی (ع)» هم با کارگردانی ایشان یک اثر ماندگار شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آقای شورجه با مواضع محکم و انقلابی، همیشه محبوب همه قشرها بوده است، عنوان کرد: مواضع صریح و نگاه روشن ایشان همواره مورد احترام بوده است و هیچگاه در رسانه‌ها مطلبی علیه ایشان ندیدم.

اسماعیلی عنوان کرد: آقای شورجه از استوانه‌های سینمای انقلاب و مایه افتخار همگان هستند و از خداوند متعال برای ایشان شفای عاجل خواستاریم. سینمای ما به حضور چنین افرادی نیاز دارد.

در این دیدار جمال شورجه با ابراز رضایتمندی از مراحل درمانش اظهار امیدواری کرد که به زودی آماده حضور پشت دوربین سریال «حضرت موسی (ع)» شود.

احمد میرعلایی تهیه‌کننده سینما نیز در بخشی از این دیدار با بیان اینکه جمال شورجه به مثابه سردار سلیمانی در سینمای ایران است، گفت: تمامی طیف‌های فکری از ایشان به نیکی یاد می‌کنند و دائماً پیگیر حال عمومی ایشان هستند.

در این دیدار محمود شالویی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی را همراهی می‌کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو