افراد بالای هفده سال کجا واکسینه می شوند؟

50

1400/7/3

11:57


عضو شورای راهبردی همیاران سلامت ایران از واکسیناسیون عمومی افراد بالای هفده سال در مرکز همایش رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد.

افراد بالای هفده سال کجا واکسینه می شوند؟

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علی شهبازی؛ عضو هیئت علمی گروه علوم اعصاب دانشکده فناوری های نوین پزشکی عنوان کرد: طبق پیشنهاد اعضای شورای راهبردی همیاران سلامت ایران مبنی بر مشارکت در برنامه واکسیناسیون، برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت مرکز همایش های رازی انجام شد.

شهبازی بیان کرد: اساتید، دانشجویان و کارکنان به صورت داوطلبانه در این برنامه حضور دارند، علاوه بر درمانگاه معاونت دانشجویی، مرکز همایش های رازی در مرحله اول برای واکسیناسیون خانواده های بهداشت و درمان و ستاد دانشگاه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این نکته که  این مرکز با دوازده جایگاه در دو شیفت صبح و عصر فعال است، افزود: مرکز واکسیناسیون همیاران سلامت ایران از هفته سوم شهریورماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده و افراد بالای هفده سال را تحت پوشش قرار داده است.

عضو شورای راهبردی همیاران سلامت ایران خاطر نشان کرد: علاوه بر تزریق دوز اول و دوم افراد در این مرکز؛ واکسیناسیون خانه هنرمندان هم برعهده ما است.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده و ثبت مرکز در سامانه ملی سلامت؛ از هفته آینده واکسیناسیون افراد خارج از دانشگاه هم در مرکز همیاران سلامت ایران انجام می شود.
در پایان شهبازی از همه اعضای خانواده دانشگاه علوم پزشکی ایران در خواست کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید و به منظور تسریع درامر واکسیناسیون، افراد در این فراخوان عمومی مشارکت کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو