زمان قطعی حضور کلیه دانش‌آموزان در مدارس

منبع: برترین ها

57

1400/7/3

12:11


سرپرست وزارت آموزش و پرورش زمان قطعی حضور کلیه دانش‌آموزان در مدارس را اعلام کرد.

تسنیم: سرپرست وزارت آموزش و پرورش زمان قطعی حضور کلیه دانش‌آموزان در مدارس را اعلام کرد.

زمان قطعی حضور کلیه دانش‌آموزان در مدارس

علیرضا کاظمی:

* طبق پیش بینی های انجام شده از اواخر مهرماه و اوایل آبان ماه زمینه حضور تمام دانش‌آموزان در مدارس فراهم خواهد شد.

* براساس برآوردهای ما حدود 30 درصد دانش‌آموزان از ظرفیت حضوری استفاده می‌کنند، دانش‌آموزان مناطق عشایری، روستایی، مناطق کم جمعیت و کارگاه‌های مهارتی هنرستان‌ها حضوری به مدرسه خواهند رفت.

* با آمادگی مدارس، ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی، حفظ سلامت دانش‌آموزان و تشخیص اولیا و مربیان و منطقه به سمت برگزاری کلاس‌های حضوری، ترکیبی و تدریجی خواهیم رفت؛ طبق پیش بینی‌های انجام شده از اواخر مهرماه و اوایل آبان ماه زمینه حضور تمام دانش‌آموزان در مدارس فراهم خواهد شد.

* (درباره احراز هویت دانش‌آموزان در شبکه شاد): این موضوع از دیروز آغاز شده ممکن است تعداد کمی از دانش‌آموزان ثبت نام نکرده باشند. شاد این ظرفیت را در اختیار معلم قرار می‌دهد که ظرفیت ایجاد و مدیر مدرسه نیز دانش‌آموز جا افتاده را با کلاس مرتبط کند.

* طبق اعلام خانواده‌ها برخی کلاس‌های درس دانش‌آموزان امروز شنبه سوم مهر در شبکه شاد ایجاد نشده است؛ آنگونه که در راهنمای راه‌اندازی کلاس درس در شبکه شاد آمده و این اطلاعیه در خبرنامه شبکه شاد برای اطلاع مدیران و معلمان بارگذاری شده است، به تناسب اطلاعات موجود در سامانه شاد از مدارس و کلاس‌بندی‌های صورت گرفته که از سامانه سیدا دریافت شده است، گروه- کلاس‌های درسی در مدارس با مدیریت معلمان و عضویت دانش‌آموزان به طور خودکار تشکیل خواهد شد.

* مدیران مدارس وظیفه دارند با کنترل وضعیت تشکیل کلاس‌های مدرسه، گروه- کلاس‌های درسی درسی مورد نیاز را که به صورت خودکار ایجاد نشده، ایجاد و معلم مربوط را به عنوان مدیر گروه تعیین کنند و اسامی دانش‌آموزان و شماره تلفن همراه آنها را در اختیار معلم قرار دهند.

* معلمان، دانش‌آموزان کلاس خود را براساس شماره تلفن آنها به گروه‌های تشکیل شده در شاد اضافه کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو