جایگاه اسباب بازی ایرانی سبز در دنیای اسباب بازی کجاست؟

منبع: فرزند

147

1400/7/3

12:34


جایگاه اسباب بازی ایرانی سبز در دنیای اسباب بازی کجاست؟

اسباب بازی ایرانی سبز را می شناسید؟ آیا این محصولات به  حفاظت از محیط زیست کمک می کنند؟ آیا می دانستید که امروزه بیش از ۹۵ میلیارد دلار اسباب بازی در دنیا به فروش می رسد؟

اعتنا به طبیعت و متعهد بودن در برابر آن بایستی از سنین کودکی مورد ملاحظه قرار گیرد. به منظور اینکه بتوانید مراقبت از زیستگاه و احترام به طبیعت را در بچه ها نهادینه کنید، یا به آسانی هوش طبیعت گرایی کودکان را توسعه بخشید و از سویی بسیاری از مهارت های فکری و خصوصیات رفتاری را در کودکان ایجاد کنید، گزینه های مطلوبی در دنیای اسباب بازی های ایرانی و خارجی وجود دارد  که به شما این امکان را می دهد که آموزش ضمن بازی و سرگرمی را برای فرزندان خود  ایجاد نمایید. بسته های باغبانی یکی از این دسته از اسباب بازی های سبز است. با ما همراه باشید تا با خصوصیات و مزایای این دسته از اسباب بازی های ایرانی سبز بیشتر آشنا شوید.

ویژگی های اسباب بازی ایرانی باغبانی

یکی از عمده ترین ویژگی های اسباب بازی سبز در دوران کودکی آموزش و یادگیری است. دلیل این مسئله آن است که بازی فعالیتی شادی آور است که روال آن توسط بچه ها کنترل می شود و به وسیله آن تبحر های زندگی را فرا می گیرند.‌ همین مسئله سبب می شود که تاثیر اسباب بازی مخصوصا این نوع اسباب بازی ایرانی آموزشی از اهمیت خاصی برای کودکان برخوردار باشد. این اسباب بازی ها افزون بر اینکه جنبه آموزشی دارند دوستدار محیط زیست نیز می باشند. بعضی از پدر و مادر ها بازی را همانند یک عامل جهت سپری کردن زمان و تفنن می بینند و به این مسئله توجه نمی کنند که بازی نکردن فرزندشان را از خیلی از شرایط های آموزشی و یادگیری بی بهره می سازد.

در حال حاضر اسباب بازی های سبز آموزشی پک باغبانی به عنوان مطرح ترین اسباب بازی در دنیا شناخته شده است. بچه ها با بکارگیری از این پک ها این فرصت را بدست می آورند که علاوه بر لذت بردن از بازی با خاک، مراحل نمو گیاهان، جوانه زنی و احتیاجات ضروری گیاهان را ببینند و درک نمایند. همانطور که قبلا هم یاد شد این اسباب بازی ها قابل بازیافت و صد در صد خالص هستند و همچنین دوستدار طبیعت می باشند افزون بر این موارد این اسباب بازی ها عزت نفس ، خلاقیت ، اعتماد به نفس، متعهد بودن، صبوری را به کودکان آموزش می دهند.

مزایای اسباب بازی سبز برای کودکان

مزایای اسباب بازی سبز چیست؟ آیا شما جز یک خانواده علاقمند به محیط زیست هستید؟ پس بهتر است از اسباب بازی کودکان خود این کار را آغاز نمایید. همزمان در طی بازی به فرزندان خود این مسئله را یادآوری کنید که در برابر محیط زیست تمام آدم ها مسئول هستند.از مزایای اسباب بازی ایرانی دوستدار محیط زیست می توان به این موضوع اشاره کرد که در مقایسه با اسباب بازی های پلاستیکی مقاومت بیشتری داشته و حتی اگرصدمه ببینند به راحتی قابل تعمیر هستند همچنین از لحاظ قیمت به صرفه تر و ارزان تر می باشند.

حتی زمانی هم که این گونه وسایل از چرخه خارج شوند به هیچ عنوان برای محیط زیست ضرر ندارند و به آسانی می تواند بازیافت و به چرخه طبیعت بازگردند. از دیگر مزایای این محصولات بکارگیری رنگ ها غیر سمی و مواد بدون جیوه، سرب، کادمیم سبب تندرستی فرزندانتان و مراقبت از زیستگاه از آلودگی ها می شوند.

همانطور که گفته شده این نوع اسباب بازی ها دارای مزایای خارق العاده ای می باشند. مهمتر از همه اینکه به راحتی به کودکان چیزهای بسیاری را آموزش می دهد. امروزه استفاده از اسباب بازی های سبز نظیر بسته های های باغبانی با استقبال بی نظیری روبه رو شده است این لوازم به مدت زمان زیادی می توانند فرزندان شما را سرگرم کنند.

منبع: مریان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو