به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، فرماندهی عملیات استان صلاح‌الدین در نیروهای حشد شعبی و نیروهای امنیتی عراق از اجرای عملیات امنیتی برای تعقیب و بازداشت داعشی‌های باقی مانده در رشته کوه‌های مکحول و انهدام چند مخفی‌گاه و تونل‌های مورد استفاده این تروریست‌ها خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی حشد شعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این عملیات با مشارکت لشکر ۵۱ حشد شعبی، فرماندهی عملیات صلاح‌الدین در ارتش، نیروی هوایی ارتش، تیپ‌های پلیس صلاح‌الدین و تیپ خنثی‌سازی مواد منفجره در لشکر ۳۱ حشد شعبی اجرا شد.

این مرکز گزارش داد: هدف از این عملیات بازرسی مناطق واقع در رشته‌ کوه‌های مکحول و مناطق اطراف رودخانه دجله و برقراری امنیت در آنها در برابر نفوذ داعشی‌ها برای حمله به شهرهای امن اجرا شد.

همچنین طبق بیانیه یاد شده، در این عملیات چند مخفی‌گاه و تونل تروریست‌ها که از آنها برای مخفی شدن و رفت‌وآمد در عملیات‌های مجرمانه‌شان استفاده می کردند، کشف و تخریب شدند.

مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق نیز پیشتر در بیانیه‌ای از بازداشت سه تن که در حال جمع‌آوری اطلاعاتی از کمینگاه‌ها، گشتی‌ها و ایست‌های ارتش در شهر کرکوک بودند، خبر داد.

این مرکز اعلام کرد: عملیات با همکاری اطلاعات کرکوک در روستای الخازر در منطقه الزاب انجام شد.

عملیات نیروهای امنیتی عراق در صلاح‌الدین برای نابودی بقایای داعش