10راهکار طلایی برای جذب انرژی مثبت

113

1400/7/3

16:04


در جهانی سراسر دلهره و اضطراب و دل مشغولی‌های فراوان زندگی می کنیم. در این آشفته بازار ذهنی و روحی تنها با نگرش مثبت داشتن و نیمه پر لیوان را دیدن است که می‌توانیم کشتی زندگی خود را به ساحل مقصود برسانیم.در این گزارش به 10 راهکار جذب و انتقال انرژی مثبت پرداخته‌ایم.

10راهکار طلایی برای جذب انرژی مثبت

به گزارش بهداشت نیوز، بی شک جاری بودن انرژی مثبت در زندگی، باعث می‌شود تا بتوانیم در مراحل مختلف زندگی‌مان برتر عمل کنیم و زندگی شادتر و موفق تری داشته باشیم.

کائنات دائماً در حال ارسال ارتعاشات و انرژی‌های مثبت و نیکو به سمت شماست؛ اما اکثر مردم با ذهن و تفکرات خود از دریافت این انرژی و ارتعاشات جلوگیری می‌کنند.

همه‌ اشیاء دارای ارتعاش هستند. هر چه را که می‌بینید، می‌شنوید و لمس می‌کنید، به دلیل اینکه پیوسته در حال جنبش است، ارتعاشی از خود ساطع می‌کند. اگر هم به قدری به آن نزدیک شوید که در حوزه ارتعاشی آن قرار بگیرید، دانسته یا ندانسته تحت تاثیر ارتعاش آن قرار خواهید گرفت.

این قوانین در مورد حوزه‌ فکر هم صادق است. اگر سلول مغز مرتعش شود، موجی از انرژی الکتریکی از خود می‌پراکند که به دنبال مکانی برای مستقر شدن است. اگر شما در حوزه ارتعاش سلول‌های مغز کسی قرار بگیرید و در ارتعاش سلول‌های مغزتان با این فرد هماهنگ و سازگار باشید، ارتعاش فکری وی را دریافت کرده و این ارتعاش به صورت مثبت یا منفی روی ذهنتان تاثیر می‌گذارد.

در گزارش پیش رو به بررسی و معرفی برخی روش‌های کسب انرژی مثبت و ارتعاش آن به دیگران می‌پردازیم.

شما بر اساس آنچه که در درون می‌بینید به دنیا می‌نگرید، اگر نتوانید چیزی را در درون خود ببینید در دنیای پیرامون هم نمی‌توانید آن را ببینید. اگر می‌دانستید که شما، جلوه‌ای از روح جهانی مقصود هستید، آن را می‌دیدید.

جملات مثبت و انرژی افزا را روی آینه حمام، روی یخچال، یا روی داشبورد ماشین‌تان بچسبانید. هر وقت که یکی از آنها را می‌بینید آن را سه بار در ذهن خود و یا بلند بخوانید

1. نسبت به افکارتان آگاه باشید

هر فکری که به ذهن شما خطور می‌کند، بر شما اثر می‌گذارد. زمانی که مثبت و شاد و زنده فکر می‌کنید، این افکار ماهیت خارجی به خود می‌گیرند. این امر یک شبه اتفاق نمی‌افتد، شاید هم بیفتد.

هر کدام از ما با دیگری متفاوتیم. با یک فکر کوچک مثبت شروع کنید و بعد همان را ادامه دهید. زمانی که فکری منفی به ذهن‌تان خطور می‌کند، برای اینکه به شما سری زده، تشکر کنید و بعد آن را بفرستید برود پی کارش. هر چه این کار را بیشتر انجام دهید، بیشتر شاهد حضور افکار مثبت خواهید بود.

جمله‌هایی مثبت و انرژی‌زا برای خود یادداشت کنید، آنها را در فضاهایی قرار دهید که مدام جلوی چشم شما باشند و در طول روز آنها را بخوانید. آنها را روی آینه حمام، روی یخچال، یا روی داشبورد ماشین‌تان بچسبانید. هر وقت که یکی از آنها را می‌بینید آن را سه بار در ذهن خود و یا بلند بخوانید.

۲. برای جذب انرژی مثبت همیشه مراقبه انجام دهید

حتی اگر یک دقیقه زمان دارید، سکوت کنید. مراقبه به زمانی گفته می‌شود که به نیروی برتر و مقصود خود متصل می‌شوید.

جمله‌هایی مثبت و انرژی‌زا برای خود یادداشت کنید، آنها را در فضاهایی قرار دهید که مدام جلوی چشم شما باشند و در طول روز آنها را بخوانید

مهم نیست که چطور یا چه مدت این کار را انجام می‌دهید؛ تنها چیزی که اهمیت دارد این است که آن را انجام می‌دهید.

۳. نسبت به غذایی که می‌خورید آگاه باشید

برخی غذاها دارای ارتعاش پایین و برخی دارای ارتعاش بالا هستند. اگر در غذایی که مصرف می‌کنید از مواد آفت‌کش‌ استفاده شده باشد باعث ضعیف‌تر شدن شما می‌شود. در مورد غذاهای مصنوعی و غذاهایی که با مواد شیمیایی فراوری شده‌اند نیز همین‌گونه است.

میوه‌های ارگانیک، سبزیجات و آجیل، سویا، و روغن زیتون خالص، جزو غذاهای خوب و دارای ارتعاش بالا هستند. در لیست غذاهای با ارتعاش پایین غلات، لبنیات و مواد قندی جای دارند.

این مسئله در مورد همه‌ انسان‌ها مصداق ندارد. توجه دقیق به اینکه حین خوردن غذا و دو ساعت بعد از خوردن آن چه احساسی دارید تست درستی است. به این احساس توجه کنید.

۴. مواد مخدر مصرف نکنید

تمام انواع مواد مخدر ارتعاش کمی دارند و مانع جذب انرژی مثبت می‌شوند. علاوه بر این، توجه کنید افرادی که مواد مخدر مصرف می‌کنند، زمان خود را با افرادی سپری می‌کنند که ارتعاش پایینی دارند، مواد مصرف می‌کنند، به دنبال مواد هستند، با افرادی حشر و نشر دارند که مواد می‌فروشند یا به شما فشار می‌آورند که مواد بیشتری مصرف کنید.

میوه‌های ارگانیک، سبزیجات و آجیل، سویا، و روغن زیتون خالص، جزو غذاهای خوب و دارای ارتعاش بالا هستند

۵. از آنچه موسیقی‌تان به شما می‌گوید آگاه باشید

اشعار نفرت، درد، خشونت، هیجان و ترس پیام‌هایی نامطلوب را به ناخودآگاه‌تان می‌فرستند.

۶. برای جذب انرژی مثبت از محیط خانه‌تان آگاه باشید

شما بیشتر وقت خود را در خانه‌تان هستید که بر ارتعاش شما اثر می‌گذارد. ادعیه، نقاشی‌ها، عکس‌ها، کریستال‌ها، مجسمه‌ها، سنگ‌ها، کتاب‌ها، مجلات، گل‌ها، گیاهان، رنگ دیوارها و حتی چیدمان مبلمان‌تان همگی انرژی تولید می‌کنند. انرژی خانه‌تان را با انتخاب فنگ‌شویی افزایش دهید.

۷. تعداد برنامه‌های تلویزیونی با ارتعاش پایین را کم کنید

بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی،شامل صحنه‌های خشن برگرفته از زندگی واقعی هستند. توالی دائم از انرژی‌های منفی که مستقیما به خانه شما آورده می‌شوند.

ادعیه، نقاشی‌ها، عکس‌ها، کریستال‌ها، مجسمه‌ها، سنگ‌ها، کتاب‌ها، مجلات، گل‌ها، گیاهان، رنگ دیوارها و حتی چیدمان مبلمان‌تان همگی انرژی تولید می‌کنند

8. از سطوح ارتعاش آشنایان، دوستان و خانواده‌تان مطلع باشید

می‌توانید سطوح انرژی خودتان را با گذرانِ وقت با افرادی که ارتعاش بالایی دارند افزایش دهید و انرژی مثبت بیشتری جذب کنید.

اطراف خود را با آدم‌هایی پر کنید که شما را قدرتمند می‌کنند، اصول اخلاقی مشابه با شما دارند و ببینید که چقدر متحیر می‌شوید. دوستان‌تان انعکاسی از شما هستند و از آنجایی که شما فوق‌العاده هستید، دوستان‌تان هم باید فوق‌العاده باشند.

۹. تمرین کنید که تصادفی به دیگران مهربانی کنید و در پیِ عوض آن نباشید

به کسی که وضعش از شما بدتر است مقداری پول بدهید. به خاطر اعتقادی که دارید کمک کنید. هدیه‌ای هوشمندانه به دوستی که سال‌هاست با او صحبت نکرده‌اید بفرستید.

به دیوار مهربانی، پوشاک هدیه کنید. تکه‌ای آشغال برداشته و آن را به سطل زباله بیندازید. این کارها را برای اینکه از شما تشکر کنند انجام ندهید و انتظارش را هم نداشته باشید. تمام آن را از عطوفت عمیق درونی‌تان انجام دهید.

اطراف خود را با آدم‌هایی پر کنید که شما را قدرتمند می‌کنند، اصول اخلاقی مشابه با شما دارند

10.برای جذب انرژی مثبت، مهربانی و بخشش را تمرین کنید

بخشش و گذشت نسبت به فردی که به شما صدمه زده، سخت‌ترین کاری است که در این فهرست لحاظش می‌کنید؛ اما یکی از مهم‌ترینِ آنهاست. شما دیگر قربانی نیستید و کسی که حقی از شما ضایع کرده، قدرت شما را سلب نکرده است.

افکار انتقام‌جویی ارتعاش کمی دارند و مانع جذب انرژی مثبت می‌شوند، اما بخشش دارای ارتعاش بالایی است. افکار بخشش درباره‌ شخصی در گذشته ارتعاش شما را افزایش می‌دهد.

به یاد داشته باشیم! در دورانی زندگی می‌کنیم که جهانی سراسر دلهره و اضطراب و دل مشغولی‌های فراوان است؛در این آشفته بازار ذهنی و روحی تنها با نگرش مثبت داشتن و نیمه پر لیوان را دیدن است که می‌توانیم کشتی زندگی خود را به ساحل مقصود برسانیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو