اشتباه عجیب وزیر ارشاد در دیدار با جمال شورجه

منبع: برترین ها

86

1400/7/3

17:11


به نوشته ناصر صفاریان (کارگردان و منتقد سینما)، وزیر ارشاد در دیدار با جمال شورجه، او را به اشتباه نویسنده سریال "یوسف پیامبر" معرفی کرده است.

ایران آرت:  به نوشته ناصر صفاریان (کارگردان و منتقد سینما)، وزیر ارشاد در دیدار با جمال شورجه، او را به اشتباه نویسنده سریال "یوسف پیامبر" معرفی کرده است.

ناصر صفاریان، کارگردان و منتقد سینما در متنی که در صفحه خود در اینستاگرام منتشر کرده، از اشتباه عجیب وزیر فرهنگ و ارشاد در دیدار با جمال شورجه نوشته است.

اشتباه عجیب وزیر ارشاد در دیدار با جمال شورجه

ناصر صفاریان با انتشار تصویری از عیادت محمد مهدی اسماعیلی از جمال شورجه، نویسنده و کارگردان نوشته است: آقای وزیر ارشاد به عیادت آقای جمال شورجه رفته‌اند و خبر دیدار هم در خبرگزاری‌ها منتشر شده. ایسنا در گزارش این دیدار از قول آقای وزیر نوشته است:

«سریال «یوسف پیامبر (ع)» که نویسنده آن آقای شورجه است، یکی از آثار ماندگار سریالی در جهان اسلام است و امیدوارم داستان حضرت موسی(ع) هم با کارگردانی ایشان یک اثر ماندگار شود.»

یعنی سریال حضرت یوسف را که هر کانالی به هر بهانه‌ای بارها پخش کرده و در عنوان‌بندی‌اش به صراحت اسم آقای فرج‌الله سلحشور به عنوان نویسنده آمده، آقای جمال شورجه فیلم‌نامه‌اش را نوشته‌اند؟!

یعنی سریال حضرت موسی را که پیش‌تولیدش هم شروع شده و همه می‌دانند آقای حاتمی‌کیا کارگردان جدیدش است و خود تلویزیون هم این را اعلام کرده، هم‌چنان قرار است آقای شورجه بسازند؟!

براساس متن خبرگزاری ایسنا، این صحبتِ آقای وزیر در حضور مشاور ایشان گفته شده و توسط مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانیِ وزارت‌خانه منتشر شده. مساله اصلا یک اشتباه و دو اشتباه نیست. مساله مهم‌تر این است که آقای وزیر جدید، با تمام علایق و سلایق انقلابی‌شان، سینمای ایران و سینماگران ایرانی را در مقیاسِ حاتمی‌کیا و شورجه و سلحشور هم نمی‌شناسند!

حالا این گوگلِ استعماریِ استکباری هیچ؛ از سایت و روزنامه صداوسیما یا سایت‌های مذهبی و به‌کلی موردتاییدِ خودشان استعلام بفرمایند حداقل.

برای دانایی و فراگیریِ دانش، لازم نیست تا چین تشریف ببرند؛ به همین گوشیِ موبایل‌شان هم مراجعه نمایند، کفایت می‌کند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو