۱۷ اژدها در پیش‌ درآمد بازی تاج و تخت!

منبع: ایران آرت

127

1400/7/3

17:39


سریال "خاندان اژدها" داستانی در مورد "خاندان تارگرین" روایت می‌کند و مخاطبین را به ۳۰۰ سال پیش از وقایع "بازی تاج‌وتخت" می‌برد.

ایران آرت: جورج آر.آر. مارتین" خالق دنیای سریال "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) شبکه اچ‌بی‌او جزئیات تازه‌ای در مورد پیش‌درآمد "خاندان اژدها" (House of Dragon) به اشتراک گذاشته است. این نویسنده با حضور در یک پادکست (The Stuff Dreams Are Made Of) به میزبانی "رایان کاندال" شورانر پیش‌درآمدی که بر خاندان "تارگرین" و جنگ داخلی آن‌ها تمرکز می‌کند وعده داده است که اژدهایان زیادی در این مجموعه و دنیای آن وجود دارند.

در شش دقیقه پایانی پادکست، مارتین در پاسخ به این پرسش که هیجان‌انگیزترین جنبه پیش‌درآمد برای او چیست فاش می‌کند که اژدهایان سریال. مارتین (به واسطه "وینتر ایز کامینگ") می‌گوید: "همیشه فکر کرده‌ام که داستان جذابی خواهد بود، داستانی که دوستش دارم، بنابراین مشتاقم که در تلویزیون نشان داده شود. و البته مشتاقم که اژدهایان را ببینم، بدیهی است که عاشق اژدها باشم. سه اژٔها در "بازی تاج‌وتخت" داشتیم، اما حالا ۱۷ تا داریم. و امیدوارم هریک از آن‌ها شخصیت‌های خاص خودشان را داشته باشند، وقتی که آن‌ها را می‌بینید فوراً از هم تشخیص‌شان خواهید داد، با رنگ‌ها و چنین چیزهایی، چون اژدهایان در کتاب‌ها شخصیت دارند، و حیات بخشیدن به آن‌ها و اژدهاسواران عالی خواهد بود. همگی جذابیت دارند."

شبکه اچ‌بی‌او جمعه گذشته اعلام کرد که هفت بازیگر جدید به سریال "خاندان اژدها"‌ اضافه شده‌اند. "رایان کور"، "جفرسون هال"، "دیوید هاروویچ"، "گراهام مک‌تاویش"، "متیو نیدهام"، "بیل پترسون"، و "گاوین اسپوکس" در فهرست بازیگران جدید این مجموعه به چشم می‌خورند.

خانه اژدها

به گزارش 30نما، سریال "خاندان اژدها" به نویسندگی "جورج آر. آر. مارتین"، "میگل ساپوچنیک" و "رایان کاندال" از کتاب "آتش و خون" (Fire & Blood) مارتین اقتباس شده و داستانی در مورد "خاندان تارگرین" روایت می‌کند و مخاطبین را به ۳۰۰ سال پیش از وقایع "بازی تاج‌وتخت" می‌برد. ساپوچنیک یکی از کارگردانان "بازی تاج‌وتخت" است و اپیزودهای "شب طولانی" (The Long Night) و "نبرد حرامزادگان" (Battle of the Bastards) را کارگردانی کرده است.

فصل اول "خاندان اژدها" در قالب ۱۰ قسمت و در استودیوهای لیوزدن واتفورد در نزدیکی لندن فیلمبرداری خواهد شد. سریال دارای پنج شخصیت اصلی "شاه ویسریس تارگرین" با بازی "پدی کانسیداین"، "آلیسنت های‌تاور" که "زیبا‌روترین زن هفت اقلیم" توصیف شده با بازی "الیویا کوک"، "شاهدخت رینایرا تارگارین" با بازی "اما دارسی"، "شاهدخت دیمن تارگرین" با بازی "مت اسمیت" و "لرد کورلیس والرین" یا "مار دریا" که دستیار "شهبانو رینایرا تارگرین" در حین "رقص اژدها" خواهد بود. "رایس ایوانز" بازیگر ولزی نیز در نقش پادشاه "اوتو های‌تاور" پدر "آلیسنت های‌تاور" بازی می‌کند.

علاوه بر این پیش‌تر گزارش شده بود که "رامین جوادی" آهنگساز برنده امی "بازی تاج‌وتخت" با سریال پیش‌درآمد "خاندان اژدها" به دنیای فانتزی "جرج آر.آر. مارتین" بازمی‌گردد. بازگشت جوادی اولین بار توسط "لو سی‌یته رینوس" فاش شده و سپس شبکه‌ی HBO آن را به تأیید رسانده است.

"خاندان اژدها" در سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو