بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی پوست تهران

بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی پوست تهران


منبع: رژلب

112

1400/7/3

17:58


 

مرکز زیبایی و جوانسازی پوست غرب تهران

معرفی بهترین کلینیک پوست و زیبایی

 

بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی پوست تهران

معرفی بهترین کلینیک پوست و زیبایی

 

 

امروزه اهمیت زیبایی و رسیدگی به پوست، بیش از گذشته احساس می شود. افراد به زیبایی خود اهمیت بیشتری می دهند و به دنبال راهکارهایی برای رفع چین و چروک صورت و همچنین جلوگیری از بروز پیری زودرس هستند. به همین دلیل، کلینیک های پوست و زیبایی بسیاری در سراسر جهان راه اندازی شده اند که مشکل پوست و زیبایی افراد را برطرف می کنند. البته باید در انتخاب بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی پوست تهران، توجه لازم را به خرج داد؛ چرا که عدم انتخاب یک کلینیک معتبر می تواند عواقب جدی زیادی را به دنبال داشته باشد.


ویژگی های بهترین کلینیک پوست و زیبایی چیست؟


یک کلینیک پوست و زیبایی معتبر باید دارای مجوزهای لازم باشد و از پزشکان حاذق برای انجام کلیه خدمات استفاده کند. کادر درمانی باید برخورد محترمانه و مناسبی را با مراجعه کننگان داشته باشند و مشاوره های مربوطه را در اختیار وی قرار دهند. محیط کلینیک باید آرام و تمیز باشد و مراجعه کننده در آن احساس خوبی داشته باشد. اگر به دنبال کلینیکی هستید که تمام این ویژگی ها را دارا باشد، وب سایت رژلب به شما مرکز پوست و زیبایی خانم شقایق قنبری را پیشنهاد می کند. در ادامه قصد داریم شما را با خدمات پوست و زیبایی مرکز شقایق قنبری بیشتر آشنا کنیم.


هیدرودرمی پوست با استفاده از دستگاه های دزن و گالبانیک


یکی از مهمترین علت های پیری زودرس پوست، دهیدراته شدن و عدم وجود آب کافی در بدن است. افرادی که دارای پوست خشک و دهیدراته هستند، می توانند از روش هیدرودرمی برای آبرسانی بیشتر پوست خود استفاده کنند. چنانچه پوست دچار خشکی عمقی باشد، می توان هفته ای یک تا چهار مرتبه از روش هیدرودرمی استفاده کرد. برای انجام هیدرودرمی از ژل مخصوص استفاده می شود. پس از این که سطح مشتری به ژل آغشته شد، پروپ های دستگاه دزن و گالبانیک را روی گردن و چانه فرد قرار می دهیم. استفاده از دستگاه های دزن و گالبانیک برای هیدرودرمی و آبرسانی پوست در مرکز پوست و زیبایی خانم شقایق قنبری انجام می شود.

 

بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی پوست تهران

مرکز هیدرودرمی پوست


درمان ترک های پوستی با روش میکرودرم ابریژن و لیزر


ترک های پوستی معمولا از مواردی همچون افزایش وزن و تجمع چربی زیر بافت پوست به وجود می آید. کلاژن و الاستین، دو نوع فیبر پروتئینی هستند که منجر به بهبود حالت کشسانی پوست می شوند. اگر این فیبرها در بدن از بین برود یا به میزان کافی در پوست وجود نداشته باشد، ترک پوستی پدید می آید. عواملی همچون بارداری و عمل جراحی از جمله شایع ترین علل پیدایش ترک های پوستی هستند. خوشبختانه امروزه روش هایی برای درمان ترک های پوستی وجود دارند که از جمله آن ها می توان به لیزر و میکرودرم ابریژن اشاره کرد. تمامی این اقدامات توسط متخصصان در کلینیک پوست و زیبایی خانم قنبری انجام می شود.


شفافیت و جوانسازی پوست با لایه برداری


لایه برداری صورت موجب حذف سلول های مرده پوست شده و شفافیت را به آن بر می گرداند. برای این کار از کرم لایه بردار مخصوص استفاده می شود. سپس یک نوع سرم مغذی روی پوست قرار می گیرد که موجب نرم و لطیف شده پوست می گردد. استفاده از این سرم مخصوص، مزایای دیگری از جمله بازسازی رنگدانه ها، برطرف کردن لکه های ناشی از پیری و نور آفتاب را نیز به دنبال خواهد داشت. پس از این مرحله از یک نوع ماسک التیام بخش برای پایان کار استفاده می کنیم. لایه برداری تخصصی پوست را می توانید در مرکز پوست و زیبایی شقایق قنبری انجام دهید.

 

بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی پوست تهران

شفافیت پوست


رفع چین و چروک صورت با مدلینگ ماسک


مدلینگ ماسک باعث کاهش چین و چروک، درخشندگی و صاف کردن ناهمواری های پوستی می شود. حتی پس از یک جلسه مصرف این ماسک، می توانید مزایای بسیار آن را روی پوست مشاهده کنید. مدلینگ ماسک باعث می شود پوست حالت اتو شده پیدا کرده و منجر به سفت شدن آن می شود. برای شروع کار، ابتدا از یک لایه بردار مناسب استفاده کرده و سپس پوست را خوب ماساژ می دهیم. مدلینگ ماسک در صورت استفاده مداوم می تواند چین و چروک های پوست را به خوبی برطرف کند.


جوانسازی پوست با روش میکرونیدلینگ


میکرونیدلینگ یکی از شایع ترین روش های جوانسازی پوست و رفع چین و چروک است. در این روش از یک قلم که سر آن متشکل از هزاران سوزن است، استفاده می شود. برای انجام میکرونیدیلنگ تخصصی می توانید به مرکز پوست و زیبایی خانم شقایق قنبری مراجعه کنید.

 

بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی پوست تهران

جوانسازی پوست در مرکز زیبایی شقایق قنبری

 

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات پوست و زیبایی سرکار خانم شقایق قنبری، با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

 

بهترین کلینیک زیبایی و جوانسازی پوست تهران

 

 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو