از ظرفیت بیمارستان‌ها برای تسریع واکسیناسیون استفاده شود

35

1400/7/3

19:09


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به محدودیت در تنوع واکسن‌های موجود در مراکز واکسیناسیون، خواستار استفاده بهینه از ظرفیت بیمارستان‌ها برای تسریع در روند واکسیناسیون شد.

از ظرفیت بیمارستان‌ها برای تسریع واکسیناسیون استفاده شود

به گزارش بهداشت نیوز، علیرضا زالی در جلسه‌ای با حضور بازرسان مراکز واکسیناسیون، با اشاره به اثر مثبت بازرسی‌های انجام شده از مراکز واکسیناسیون، بر لزوم حل چالش‌هایی همچون کمبود پزشک، کمبود اقلام لجستیکی، وجود برخی اختلالات سامانه‌ای، اطلاعات ناکافی برای هدایت مراجعین، عدم پرداخت کارانه به کادر بهداشتی و مسائلی از این قبیل تاکید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به تلاش‌های کادر بهداشت برای تسریع روند واکسیناسیون، این تلاش‌ها را یادآور مجاهدت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست.

وی همچنین تقویت و چابک سازی سامانه سیب را اقدامی ضروری برای بهبود روند واکسیناسیون دانست و خواستار حمایت مالی از نیروهای شرکتی و نیروهای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت شد.

زالی در ادامه بر ضرورت پشتیبانی از مراکز واکسیناسیون برای تأمین نیازهایی همچون تعمیر تجهیزات، پذیرایی از پرسنل و مسائلی از این دست تاکید کرد.

وی با اشاره به محدودیت در تنوع واکسن‌های موجود در مراکز و پایگاه‌های واکسیناسیون، خواستار استفاده بهینه از ظرفیت بیمارستان‌ها برای تسریع روند واکسیناسیون شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ابراز امیدواری نسبت به پرداخت حق الزحمه واکسیناتورها، نسبت به افزایش مراکز و پایگاه‌های واکسیناسیون با مشارکت سایر نهادها به منظور تسریع روند واکسیناسیون اعلام آمادگی کرد.

وی نکات مطرح شده درباره روند واکسیناسیون در این جلسه توسط بازرسان را بسیار مهم، فنی و حاوی نکات عملیاتی عنوان کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو