انتقاد تند نویسندگان «هم سایه» از سانسورهای فیلمنامه

104

1400/7/3

22:38


تهمینه بهرام و ارسلان امیری نویسندگان سریال تلویزیونی «هم سایه»، نسبت به سانسورهای بی رویه فیلمنامه این مجموعه، واکنش نشان دادند.

انتقاد تند نویسندگان «هم سایه» از سانسورهای فیلمنامه

۴۰ دقیقه پیش
تهمینه بهرام و ارسلان امیری نویسندگان سریال تلویزیونی «هم سایه»، نسبت به سانسورهای بی رویه فیلمنامه این مجموعه، واکنش نشان دادند.

انتقاد تند نویسندگان «هم سایه» از سانسورهای فیلمنامه

به گزارش سلام سینما به نقل از ایسنا، تهمینه بهرام و ارسلان امیری نویسندگان سریال تلویزیونی «هم سایه» به کارگردانی محمدحسین غضنفری نسبت به سانسورهای بی رویه قصه شان انتقاد کرده اند.

این مجموعه که زندگی و دغدغه‌های مهاجرین افغانستانی در ایران و همزیستی دو ملت را روایت می‌کند، هر شب از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، فرید سجادی حسینی، مائده طهماسبی، آزاده سیفی، احمد قزوینی، محیا دهقانی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی، رویا جاویدنیا، ناصر سجادی حسینی، شیرین ظابطیان بازیگران این ملودرام عاشقانه هستند.

انتقاد تهمینه بهرام، نویسنده «هم سایه» از سانسور فیلمنامه:

«انسان بدون شعر و قصه، موجود بیچاره ای است. در این روزهای اندوهگین که آوار تلخی ها هر روز بیش از گذشته بر سرمان می ریزد، به قصه ها پناه می بریم. توی قصه ها هنوز معجزه می شود. لیلی به دلدادگی مجنون رسوایی را به جان می‌خرد و فرهاد برای شیرین، کوه می کند و چقدر این روزها به شنیدن و دیدن عاشقانه ها نیاز داریم، گویی بی عشق، تاب تحمل این همه تلخی نیست. دریغ و افسوس که عشق را هم از قصه هایمان پاک می کنند. متاسفم که این شب ها، عاشقانه ای که نزدیک دو سال برایش زحمت کشیدم پاره پاره و مثله شده به دستتان می رسد.»

سانسور فیلمنامه همسایه

انتقاد ارسلان امیری، نویسنده «هم سایه» از سانسور فیلمنامه:

«سریالی در تلویزیون در حال پخش است، به نویسندگی تهمینه بهرام و ارسلان امیری که پس از اصلاحات بسیار زیاد، در مرحله نگارش فیلمنامه به تولید و نمایش رسید. به احترام کار حرفه ای و تهیه‌کننده خوشنام پذیرفتیم که همکاری ادامه داشته باشد، شاید در اجرا دست کم کار آبرومندی شود، اکنون در هنگام نمایش، حذف ها و سانسور ها چنان ... شده که علاوه بر متن به تلاش های گروه تهیه و تولید و بازیگران خوب این سریال هم لطمه زده است. جناب تلویزیون شما یک ملودرام عاشقانه ی بسیار بسیار محافظه کارانه که در چارچوب قوانین خودتان ساخته شده را هم تاب نیاوردید و پس از ساخت هم دارید قلع و قمعش می کنید. داستانی که پس از بارها حذف و سانسور ساخته شده را باز هم بی اعتبار و حتی تحریف می کنید! طبق عقایدی که خودتان لاف آن را می‌زنید، این کار شما مصداق دستبرد و تحریف است و ... !»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو