ساخت پایتخت ۷ منتفی شد

منبع: روزیاتو

73

1400/7/4

10:06


ساخت پایتخت ۷ منتفی شد

ساخت پایتخت ۷ منتفی شد

در حالی که سیروس مقدم پیش تر از ساخت پایتخت ۷ در سال ۱۴۰۰ خبر داده بود، حالا خبرها از منتفی شدن تولید فصل هفتم این مجموعه حکایت دارد.

سیروس مقدم، کارگردان پایتخت، این روزها مشغول ساخت یک سریال شبکه نمایش خانگی به نام جزیره است و طبق خبرها، و قصد دارد بعد از پایان این کار سریال تازه‌ ای را برای تلویزیون تولید کند. این سریال البته پایتخت نیست و ربطی هم به آن ندارد. سریال جدید مقدم که تهیه کنندگی آن را همسرش، الهام غفوری بر عهده دارد یک کار کمدی-فانتزی است که این روزها در مرکز سیما فیلم مراحل تصویب طرح را پشت سر می‌ گذارد.

البته با توجه به تغییرو تحولاتی که در سطح مدیریت تلویزیون در حال انجام است‌، احتمال اینکه این طرح به سرانجام نرسد وجود دارد. در صورتی‌ که سریال جدید سیروس مقدم و الهام غفوری تصویب نشود بازهم احتمالاً برنامه‌ ای برای تولید پایتخت نخواهند داشت چرا که گفته می شود اختلاف مقدم و غفوری با محسن تنابنده همچنان پابرجا است.

موضوع ساخت ادامه ی پروژه ی پایتخت با حواشی و اخبار ضد و نقیض زیادی همراه بوده است.

پس از حواشی پیش آمده برای پایتخت ۶ ، به نقل از سیروس مقدم گفته شد پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ تولید می‌ شود.

اما سال گذشته برخی رسانه ها مدعی جدایی محسن تنابنده از سیروس مقدم و خداحافظی اش از مجموعه پایتخت پس از ۹ سال همکاری شدند.

ماجرا از این قرار بود که گفته شد سیروس مقدم در تدارک ساخت سریال کمدی جدیدی است اما پس از سال ها، در این پروژه نه همسرش الهام غفوری به عنوان تهیه کننده کنار او خواهد بود و نه محسن تنابنده به عنوان فیلمنامه نویس و بازیگردان.

به دنبال انتشار این خبر برخی رسانه ها گمانه زنی کردند دلیل این قطع همکاری حواشی پیش آمده برای پایتخت ۶ باشد. به گمان این رسانه ها رابطه ی محسن تنابنده با صدا و سیما کماکان مخدوش است اما شبکه یک که مایل به از دست دادن سیروس مقدم نیست تصمیم دارد همکاری با او را بدون تنابنده و با تهیه کننده ی دیگری ادامه دهد.

با این حال، این ادعاها از سوی الهام غفوری، تهیه کننده ی پایتخت و همسر سیروس مقدم رد شد.

اندکی بعد سیروس مقدم که مهمان برنامه ی چهل‌ تیکه در شبکه نسیم بود، در این گفتگو از تصمیم خود برای ساخت یک سریال ماورایی برای ماه رمضان سال آینده خبر داد و گفت کار تحقیقات برای نوشتن فیلمنامه ی این سریال آغاز شده است.

پس از آن نیز محسن تنابنده اعلام کرد به دلیل حاشیه‌ ها و جنجال‌ های مربوط به فصل ششم تا آینده ی نامعلوم خبری از تولید فصل‌ های بعدی پایتخت نخواهد بود. در شبکه‌ های اجتماعی و برخی رسانه‌ های همسو با سازمان صدا و سیما شایعه شده بود تنابنده برای ساخت فصل‌ های بعدی درخواست‌ های چند میلیاردی کرده است.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو