اعلام زمان پخش فصل پنجم سریال تاج

منبع: ایران آرت

81

1400/7/4

14:53


سریال "تاج" (The Crown) نت‌فلیکس که به‌تازگی جوایز امی هفتاد و سوم را درو کرد، تا پاییز سال ۲۰۲۲ بازنخواهد گشت.

ایران آرت: نت‌فلیکس در اولین دوره رویداد TUDUM که شنبه این هفته برگزار شد اعلام کرد که فصل پنجم "تاج" در ماه نوامبر سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. "ایملدا استاونتن" که در فصل آینده نقش "ملکه الیزابت" را بازی می‌کند در ویدیویی که نت‌فلیکس منتشر کرده موعد بازگشت را به تأیید رسانده است.

پیتر مورگان" خالق "تاج"، تابستان سال گذشته نظرش را در مورد پایان یافتن سریال "تاج" با فصل پنجم تغییر داد و اعلام کرد که این مجموعه با فصل ششم به پایان می‌رسد. "لزلی منویل" در نقش "پرنس مارگارت"، "جاناتان پرایس" در نقش "پرنس فیلیپ"، "جانی لی میلر" در نقش نخست وزیر "جان میجور"، "اندرو اسکات" در نقش "تونی بلر" و "ایملدا استاونتون" در نقش "ملکه الیزابت دوم" از جمله دیگر بازیگران این فصل خواهند بود که به مصاحبه جنجالی "پرنسس دایانا" با بی‌بی‌سی پرداخته است.

به گزارش 30نما، در فصل پنجم این سریال پربیننده و پرافتخار نت‌فلیکس، ستاره "هری پاتر" جانشین "الیویا کولمن" شده که در فصل‌های سوم و چهارم این نقش را ایفا کرده بود. استاونتون در فصل ششم و پایانی نیز این نقش را تکرار خواهد کرد.

"الیور دودن" دبیر وزارت فرهنگ بریتانیا پاییز سال گذشته از نت‌فلیکس درخواست کرده بود به بینندگان در مورد وقایع سریال "تاج" هشدار دهد. نت‌فلیکس در واکنش اعلام کرد:‌ "ما همیشه "تاج" را به عنوان یک اثر نمایشی ارائه کرده‌ایم – و تردیدی نداریم که مشترکین ما درک می‌کنند که با اثری خیالی مواجه‌اند که بر اساس رویدادهای تاریخی ساخته شده. در نتیجه ما برنامه‌ای برای اضافه کردن هشدار نداریم و نیازی به این کار نمی‌بینیم."

فصل پنجم "تاج" نوامبر سال ۲۰۲۲ (آبان ماه ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو