معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور طی حکمی، مهدی مشفق را به عنوان «مشاور رئیس سازمان در امور ویژه» منصوب کرد.

میثم لطیفی در این حکم از همۀ معاونان و رؤسای امور سازمان خواسته است، ضمن هماهنگی و همراهی کامل، وی را در تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان یاری کنند.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی در این حکم بر توجه کامل به اصول دولت مردمی همچون «عدالت‌محوری»، «روحیۀ انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی»، «فسادستیزی» و «قانون‌مداری» در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرده است.

مهدی مشفق، دانش‌آموختۀ دورۀ دکتری مدیریت بازرگانی، گرایش سیاستگذاری بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون اداری و مالی کانون زبان ایران، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع)، مدیرکل طرح و برنامه و مدیرکل دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)  فعالیت داشته است.

از جمله سوابق علمی و پژوهشی وی می‌توان به ترجمه کتاب‌های «مفاهیم کلیدی مدیریت منابع انسانی» و «مفاهیم کلیدی مدیریت استراتژیک» و تألیف چندین مقالۀ علمی - پژوهشی در حوزۀ منابع انسانی و مدیریت استراتژیک و تدریس در این حوزه اشاره کرد.