معلم اهری به آزار جنسی دانش آموزان متهم شد

منبع: روزیاتو

59

1400/7/4

16:05


معلم اهری به آزار جنسی دانش آموزان متهم شد

معلم اهری به آزار جنسی دانش آموزان متهم شد

خانواده ی ۵ دانش آموز اهل روستایی از توابع شهرستان اهر مدعی شدند فرزندان شان از سوی معلم روستا مورد آزار جنسی قرار گرفتند.

ماجرا از این قرار است که بعد از به پایان رسیدن ساعت مدرسه ای در روستای گودل از توابع شهرستان اهر، زمانی که دانش آموزان به خانه برگشتند به خانواده های خود اعلام کردند که توسط فردی به نام ج.الف مورد آزار جنسی قرار گرفته اند. همچنین اظهارات کودکان که شامل یک دختر و ۴ پسر بودند حاکی از آن بود که متهم آنها را برهنه کرده بود.

خانواده ها بعد از اینکه در جریان این ماجرا قرار گرفتند به شدت برافروخته شده و به اتفاق همدیگر سراغ متهم رفتند. گفته می شود متهم در برخورد اولیه با اولیای دانش آموزان ادعا کرد قصد نوازش کودکان را داشته اما خانواده ها حرف او را نپذیرفتند و بر این باور بودند که نوازش کودکان نیازی به برهنه کردن آن ها نداشته است.

خانواده ی این دانش آموزان بلافاصله شکایت خود را در مراجع قضایی به ثبت رساندند و پرونده ای در شعبه یکم بازپرسی دادسرای اهر گشوده شده است.

گفته می شود متهم که معلم روستا است، در حال حاضر بازداشت شده و تحقیقات از او در جریان است.

به گفته ی دادستان عمومی و انقلاب اهر اتهام کودک آزاری معلم اهری در شعبه ویژه بازپرسی دادگاه عمومی و انقلاب اهر در حال رسیدگی و انجام تحقیقات مقدماتی است.

رحیم عبدالهی افزود: «در پی گزارش مرجع انتظامی و شکایت دو نفر از والدین دانش‌آموزان یکی از روستاهای بخش مرکزی اهر علیه معلم روستای مورد نظر مبنی بر کودک آزاری فرزندانشان در سال گذشته موضوع بلافاصله بصورت ویژه در شعبه بازپرسی دادسرا مطرح و تحت رسیدگی قضایی قرار گرفت.»

رئیس شورای تامین شهرستان اهر نیز در پاسخ به این موضوع گفت: «در پی انتشار خبر کودک آزاری در اهر، در اولین فرصت اقدام به تشکیل جلسه شورای تامین با حضور مسئولان قضایی، امنیتی نظامی و انتظامی شد.»

رسول خدابخش افزود: «در این جلسه پس از طرح موضوع، همه دستگاههای مرتبط گزارش لازم را ارائه دادند که خوشبختانه دستگاه‌های مرتبط با جدیت پیگیر موضوع می باشند و متعاقبا اطلاعات تکمیلی از سوی دستگاه قضایی به اطلاع عموم خواهد رسید.»

وی تاکید کرد: «به شهروندان عزیز اطمینان می‌دهیم شورای تامین تا حصول نتیجه نهایی پیگیر موضوع خواهد بود.»

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو