سیامک اطلسی همین بود که در عکس می‌بینید

منبع: برترین ها

58

1400/7/5

02:53


«شما همین بودید که در عکس می بینیم؛ خوشرو و مهربان. چندین بار با هم شطرنج بازی کردیم و من سوسک شدم. فردای روزهای بازی، سلام می کردم، پاسخ سلامم را با خوشرویی و مهربانی همیشگی تان می دادید و می گفتید، چطوری کیسه بوکس؟ یک دست دیگر شطرنج بزنیم؟؛ حالا ما مات از رفتنتان، کیش و مات.»

ایسنا: «شما همین بودید که در عکس می بینیم؛ خوشرو و مهربان. چندین بار با هم شطرنج بازی کردیم و من سوسک شدم. فردای روزهای بازی، سلام می کردم، پاسخ سلامم را با خوشرویی و مهربانی همیشگی تان می دادید و می گفتید، چطوری کیسه بوکس؟ یک دست دیگر شطرنج بزنیم؟؛ حالا ما مات از رفتنتان، کیش و مات.»

مریم شیرزاد، هنرمند نام آشنای عرصه دوبله و گویندگی این متن را برای استادش نوشته است.

سیامک اطلسی همین بود که در عکس می‌بینید

او درباره درگذشت مرحوم سیامک اطلسی می گوید: هر که می رود خاطرات رژه می روند و بیش از همه خلق و خوی فرد متوفی یادم آدم می آید؛ بخصوص اگر مثل آقای سیامک اطلسی بسیار متواضع، مهربان و خوش اخلاق باشند.
او افزود: ایشان از جمله کسانی بودند که به همه احترام می گذاشتند و متقابلا همه دوستشان داشتند.
شیرزاد که با صداپیشگی شخصیت آن شرلی شناخته می‌شود، همچنین گفت: من در این روزها متوجه شدم هنر ماندنی است اما ماندنی تر از هنر، یاد و نام عزیزانی است که اخلاق مدار، مردمدار و مردم دوست و مهربان اند.

سیامک اطلسی همین بود که در عکس می‌بینید


مریم شیرزاد

سیامک اطلسی، دوبلور و بازیگر باسابقه کشورمان صبح یکشنبه ـ ۴ مهر ماه ـ در پی ابتلاء به ویروس کرونا درگذشت. پیکر این هنرمند فقید سه شنبه به خاک سپرده می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو