سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: شهید علی لندی یاد و نام شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید را زنده کرد و نشان داد که دانش آموزان نظام جمهوری اسلامی، همچنان تداوم دهنده راه شهیدان بزرگی مثل شهید فهمیده هستند.

علیرضا کاظمی امروز (۵ مهر) در بدو ورود به اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در روز اربعین حسینی این افتخار نصیبم شد که به نمایندگی از جامعه فرهنگیان کشور و دانش‌آموزان، اعضا هیات دولت و رئیس جمهور، در استان خوزستان حضور پیدا کنم و پیام تسلیت و تبریک آن‌ها را به خانواده پر افتخار دانش‌آموز شهید علی لندی به آن‌ها تقدیم کنم.

وی افزود: مهم‌ترین ماموریت نهاد تعلیم و تربیت، انتقال فرهنگ و ارزش‌های یک ملت به نسل بعد است. امروز بالاترین شاخصه‌های یک فرهنگ را در یک دانش‌آموز قهرمان کوچک اما بزرگ می‌بینیم که دلاورمردی‌های استان خوزستان را زنده کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: شهید علی لندی یاد و نام شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید را زنده کرد و نشان داد که دانش آموزان نظام جمهوری اسلامی، همچنان تداوم دهنده راه شهیدان بزرگی مثل شهید فهمیده هستند. اگرچه واقعه سوزناک و دردناکی بود اما قهرمانی یک انسان بزرگ در تاریخ نظام جمهوری اسلامی جاودانه خواهد شد.

کاظمی گفت: همه ما به این دانش‌آموز افتخار می‌کنیم؛ دانش آموزی که تک تک مردم ایران و بزرگان او را تمجید کردند. مقام معظم رهبری بالاترین نشان را به او اهدا کردند و رییس جمهور او را یک الگوی برجسته معرفی کرد.

علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز (۵ مهر) وارد اهواز شد.