رفتار عجیب و ناباورانه آقای بازیگر در یک رستوران/ عکس

منبع: ایران آرت

72

1400/7/6

15:47


ایران آرت: در فیلمی که با موبایل ضبط شده، نیکلاس کیج در حالی از رستورانی مجلل در لاس وگاس به بیرون هدایت می‌‌شود که در حالتی غیر عادی قرار داشته و در حالت مستی با یکی از کارکنان نیز مشاجره ‌ای لفظی پیدا می ‌کند.

به گزارش Sun، ویدیویی که از این بازیگر ۵۷ ساله منتشر شده نشان می ‌دهد که چطور چند روز پیش او را از رستوران "لاریز پرایم ریب" در نزدیکی کاباره رقص برهنه معروف لاس وگاس به بیرون هدایت می‌ کنند.

شاهدان عینی در ابتدا گمان می ‌کنند که این ستاره سینما که برای بازی‌ اش در نقش فردی الکلی در فیلم "ترک لاس وگاس" برنده ‌ی جایزه اسکار شده، یک بی ‌خانمان مست است.

نیکلاس کیج

 

 

به گفته  کارکنان رستوران کیج قبل از این که این چنین رفتار پرخاشگرانه از خود بروز بدهد، مقداری ویسکی گران قیمت و تکیلا نوشیده بود.

او که شلواری با طرح پلنگی و دمپایی به پا دارد، در فیلم در حال تقلا برای پوشیدن دمپایی ‌اش دیده می ‌شود و پس از آن است که تلو تلو می‌ خورد و شروع به داد و فریاد می ‌کند. بعد، خانمی که به نظر می‌رسد از کارکنان رستوران است او را به بیرون می ‌برد و دیگر به او اجازه ورود نمی ‌دهد.

این اتفاق در حالی رخ می ‌دهد که نیکلاس کیج سال پر فراز و شیبی را پشت سر گذاشته است؛ سالی که همراه بوده با پنجمین ازدواج و همچنین فوت مادرش.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو