نقد و بررسی بازی هیجان انگیز Naraka Bladepoin

منبع: پی سی دی

87

1400/7/6

22:08


بازی های اکشن شمشیری بسیار محبوب هستند مخصوصا اگر آن ها جذاب باشند و هیجان هم داشته باشند به همین دلیل باید یک بازی خوب را انتخاب کنید تا بتوانید با استفاده از آن خیلی لذت ببرید، یکی از بهترین بازی هایی که در این زمینه هست بازی Naraka Bladepoin است که بسیار جذاب و هیجان انگیز است و می تواند نیاز های شما را رفع کند و برای شما بسیار جذاب باشد، در این مقاله با ما همراه باشید تا به صورت کامل به شما توضیح دهیم که این بازی دقیقا درباره چه موضوعی است و به صورت کامل آن را مورد بررسی قرار دهیم.

بازی هیجان انگیز Naraka Bladepoin

اگر مطلقا هیچ چیز دیگری نیست ، از ناراکا بلادپوینت سپاسگزار باشید که یکی از عناوین کمیاب نبرد رویال است که در آن یک نفر شوت کردن توسط کسی که در بوته ای در سه زمین فوتبال پنهان شده است خطری ندارد. این به خودی خود باعث استقبال می شود به گونه ای که این ژانر تمایل به نادیده گرفتن دارد. اما در زیر آن سهولت و دسترسی نسبی یک بازی زیرکانه از مبارزه با الهام از wuxia وجود دارد که از بازیکنان خود بسیار بیشتر می خواهد-و ما فقط در مورد شمشیر و نیزه صحبت نمی کنیم.

فرض اساسی Naraka Bladepoint شامل یک جزیره مخفی است که در آن خدایان متخاصم زمانی کشته می شدند و جنگجویان اکنون برای کوچکترین بخش قدرت خدایان می جنگند. اما این داستان پس از مرحله آموزش به تدریج تبخیر می شود ، به غیر از برخی کارت های کم ارزش برای هر شخصیتی که پس از رسیدن به سطح خاصی از XP باز می شود. تنها چیزی که واقعاً باید بدانید این است که در جزیره ای از روستاهای متروکه ، انبارهای پراکنده اسلحه و دیوار مرگ بنفش موج دار هستید که 60 جنگجوی شجاع را به هم نزدیک و نزدیک تر می کند. تنها مأموریت شما این است که آخرین شخصی باشید که به هر وسیله ای لازم است ایستاده باشید.

بقا به معنی مبارزه است ، اما به جای تپانچه های معمولی/تفنگ ساچمه ای/تفنگ های تهاجمی ، شما در درجه اول به سلاح های غوغا نگاه می کنید. گزینه های وسیعی وجود دارد ، از تیرهای کمان و مشک های آرام شلیک گرفته تا خطرات محیطی که می تواند توسط برش مناسب ایجاد شود یا در زمان مناسب شلیک شود. شما همچنین یک قلاب دست و پنجه نرم می کنید که نه تنها به شما اجازه می دهد روی نقشه و روی سطح بالاتر زیپ کنید ، بلکه زنگ زدن و پرواز در برابر مخالفان حمله به سبک Titan را انجام دهید. به غیر از قلاب ، هر یک از گزینه های متنوع وجود دارد که فقط می تواند مخالفان را نرم کند. رسیدن به چربی بزرگ مستلزم نزدیک شدن و شخصی شدن با چیزی تیز است ، و در اینجا ، رویارویی با مخالفان شباهت بیشتری با Dynasty Warriors و SoulCalibur نسبت به Fortnite دارد.

هر سلاح دارای تعدادی ترکیب غوغا ، گزینه های فوق العاده شیک ، مانورهای شارژ و پری ها است که با استفاده از تکه های یشم تقویت می شود که می توانید در حین حضور در مزرعه پیدا کنید یا خریداری کنید. در حالی که دکمه زدن اولین دشمنی را که می بینید در هنگام شروع کار می کند (در حال حاضر ربات هایی با بازیکنان واقعی در اختیار شما قرار گرفته اند تا در ابتدا شما را راحت کنند) اولین برخورد شما با بازیکنی که می داند چه می کنند به شما آموزش می دهد درس های وحشیانه

شما شروع به یادگیری می کنید که parry شما دارای حاشیه ای شبیه به سیکیرو است ، و حتی این امر بر اساس یک سیستم رنگی ضعیف توضیح داده شده است که به شما می گوید آیا شخصیت شما توانایی این را دارد که به طور کلی از حمله خاصی جلوگیری کند. اما می تواند به راحتی توسط یک بازیکن هوشمند و آینده نگر تنظیم شود. شما حتی با مکانیک مخوف سلاح و تخریب زره برخورد خواهید کرد ، که مانند یک معامله گر بر روی کاغذ به نظر می رسد. با این حال ، موارد تعمیر گسترده هستند و فشار و کشش هر بازیکن-صرف نظر از میزان مهارت آنها-نیاز به یافتن آرامش برای موفقیت ، تنش نسبتاً خوبی را در هر مسابقه ایجاد می کند. شما با همه اینها سر و کار دارید و در عین حال این  را دارید که آیا جنگجوی بعدی که شما را به پایان می رساند ، تمام مدت در درختان منتظر شما نبوده است. همه در اینجا آسیب پذیر هستند ، به شرطی که شما آنها را در مادر مناسب بگیرید

جمع بندی

در کل این بازی بسیار محبوب است و اگر قصد دارید یک بازی جذاب را در سیستم خود داشته باشید حتما این بازی را دانلود و نصب کنید، در این مقاله سعی کردیم به صورت کامل آن را توضیح دهیم و آن را به خوبی بشناسید، در ضمن هر بازی کامیپوتری که می خواهید را می توانید از طریق پی سی دی دانلود کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو