کاغذ دیواری سه بعدی : دکور آفیس

منبع: تالاب

93

1400/7/7

03:58


کاغذ دیواری سه بعدی : دکور آفیس

پوستر دیواری یک نوع پوشش تزئینی برای استفاده در کاربری‌های مختلف مسکونی، تجاری، اداری و … است. تفاوت عمده‌ی آن با کاغذ دیواری، در جنس و طرح آن است. در این نوع پوشش از نظر عرض و ارتفاع محدودیت وجود دارد، اما شما می‌توانید آن را در ابعاد مورد نظر سفارش دهید. از تکنولوژی چاپ برای خلق این آثار هنری استفاده می‌شود.

 

نصب یک دیوارپوش تزئینی می‌تواند تاثیرات شگرفی روی دیزاین منزل داشته باشد. کاغذ دیواری سه بعدی یک تصویر بزرگ است و به صورت آماده و چاپی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. بهتر است هنگام نصب از برش آن خودداری کنید. زیرا ممکن است بخشی از طرح دچار نقص شود. معمولا برای منازل از تصاویری مانند طبیعت، منظره و گل و گیاه استفاده می‌شود.

 

اما برای مکان‌هایی مانند شرکت‌ها از تصاویری مانند نمای یک شهر استفاده می‌شود. در همه‌ی ساختمان‌ها یک دیوار اصلی وجود دارد. این دیوار معمولا بیشتر در معرض دید است. این بخش درواقع مکان مناسبی برای نصب انواع پوشش تزئینی می‌باشد. دیوارپوش کاغذی قابل شستشو با طرح‌های مناسب فضای خانه، انتخاب مناسبی برای این دیوار است. یکی از تصاویری که با استقبال مخاطبین این آثار نیز روبرو شد است، تصاویر عمق دار است.

 

فرق پوستر دیواری با کاغذ دیواری

حتما تا به حال انواع کاغذ دیواری با طرح‌های متنوع را مشاهده کرده اید. این نوع دیوارپوش قدمتی چندهزار ساله دارد. اما کاغذ دیواری سه بعدی با ورود تکنولوژی جدید به بازار، ارائه شد. در این پوشش طرح به صورت الگووار تکرار نمی‌شود. یک طرح واحد با موضوع مشخص بر اساس اندازه و ابعاد کاغذ روی آن چاپ می‌شود. فروش پوستر دیواری امروزه بیشتر از سایر دیوارپوش‌ها‌ است. یکی از دلایل این امر، عدم یکنواختی این نوع دیوارپوش می‌باشد. انواع پوشش‌های تزئینی هر کدام کاربرد خاصی در دکوراسیون داخلی دارند. نمی‌توان گفت کدامیک برتر از دیگری است. بسیاری از افراد تمایل به ایجاد فضا کلاسیک دارند. در نتیجه کاغذ دیواری معمولا برای این افراد بهترین گزینه است. زیرا اغلب دارای طرح‌های اصیل و کهن است. در نتیجه برای این سبک پیشنهاد می‌شود. با توجه به ورود انواع دیوارپوش مدرن به بازار، مخاطب دارای حق انتخاب بیشتری برای خرید این عناصر تزئینی است. یکی از روش‌های انتخاب طرح مناسب، آشنایی با استاندارد‌های طراحی دکوراسیون و شناخت رنگ‌ها است. با این روش می‌توانید انتخاب مناسب تری داشته باشید. پوستر دیواری سه بعدی برای دیوار پشت میز ناهارخوری در پذیرایی و یا پشت تلویزیون بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

مزایا و معایب کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی روی یک کاغذ ضد آب چاپ می‌شود. نصب آن نسبت به سایر دیوارپوش‌ها راحت تر است. در واقع برای نصب آن نیاز به مهارت خاصی وجود ندارد. این پوشش برای دیوارهای بزرگ در انواع کاربری قابل استفاده است. یکی از دلایل خرید پوستر دیواری، قیمت مناسب آن است. از این نظر نیز می‌توان گفت مشتری هزینه‌ی کمتری برای خرید و نصب آن پرداخت خواهد کرد. به دلیل افزایش هزینه‌های ایجاد تغییرات در دکوراسیون، طراحان همواره به دنبال راهکارهای جدید برای کاهش آن هستند. در نتیجه با ابداع این دیوارپوش، هزینه‌ی کمتری برای پوشش دیوار پرداخت می‌شود. مزایا و معایب انواع پوشش تزئینی نسبت به یکدیگر متفاوت است. معمولا این دیوارپوش سبک و قابل شستشو است. این ویژگی موجب شده است که تمیز کردن و گردگیری آن بسیار ساده باشد. مانند انواع دیوارپوش دیگر نیازی به نصاب یا کسی که مهارت دارد، وجود ندارد. با استفاده از میخ یا چسب به راحتی می‌توانید پوستر دیواری را روی دیوار نصب کنید. همین موجب می‌شود، بتوانید در صورت ایجاد یکنواختی بتوانید جای آن را تغییر دهید. یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید این پوشش تزئینی به آن دقت کنید،  انتخاب مکان نصب مناسب آن است.

 

خرید پوستر دیواری پذیرایی

بهترین مکان نصب پوستر دیواری در منازل، مکان‌هایی مانند اتاق پذیرایی و نشیمن است. معمولا این دو اتاق وسعت بیشتری نسبت به سایر بخش‌های منزل دارند. در نتیجه می‌توان یک از دیوارهای وسیع این دو  فضا برای نصب دیوارپوش استفاده کرد. اما قبل از انتخاب پوشش باید به نوع چیدمان توجه کنید. چیدمان یا همان دکوراسیون داخلی طبق اصول و استانداردهایی چیده می‌شود. بنابراین نباید با نصب یک عنصر تزئینی اشتباه، فضا را دچار آشفتگی کرد. استفاده از طرح‌های شلوغ، پررنگ و تیره به هیچ عنوان به ویژه برای فضاهایی با متراژ کوچک پیشنهاد نمی‌شوند. این گونه طرح‌ها علاوه بر کوچک نشان دادن فضا، بعد از مدتی حس یکنواختی را در مخاطب ایجاد می‌کنند. به همین دلیل باید بر اساس یک استراتژی خاص نسبت به خرید پوشش‌های تزئینی اقدام کرد. برای این کار می‌توانید از طراح نیز کمک بگیرید. در برخی از منازل فضای پذیرایی دارای وسعت بیشتری است. گاهی اوقات نیز با توجه به متراژ پایین منزل، این فضا بسیار کوچک طراحی می‌شود. در هر حال برای نصب عنصر تزئینی باید دیوار بزرگ تر را انتخاب کنیم. این موضوع برای انتخاب کاغذ دیواری کاملا متفاوت است. به این معنی که در هنگام نصب آن می‌توانیم، دیوار کوچکتر را نیز انتخاب کنیم.

 

پوستر دیواری کودک

پوستر دیواری با موضوعات متنوعی در دسترس قرار دارد. یکی از این نوع طرح‌ها، کاغذ دیواری سه بعدی اتاق کودک است. در این نوع دیوارپوش از طرح‌های فانتزی و کودکانه استفاده می‌شود. شخصیت‌های کارتونی فیلم‌های انیمیشن نیز گزینه‌ی بسیار مناسبی برای طرح این نوع پوشش است. طرح‌های مناسب برای کودکان باید با توجه به جنسیت و گروه سنی کودک انتخاب شوند. در این زمینه انواع نقوش متنوع برای چاپ روی پوستر دیواری سه بعدی وجود دارد. در نتیجه مخاطب می‌تواند با توجه به عوامل ذکر شده، نسبت به خرید آن اقدام کند. از نظر روانشناسی، استفاده از این نوع تصاویر می‌توانید تاثیرات مثبتی روی ذهن کودک داشته باشد. در نتیجه انتخاب طرح باید طبق اصول خاصی انجام شود. انتخاب کاغذ دیواری سه بعدی مناسب می‌تواند توسط طراح انجام شود. به همین دلیل بیشتر افراد برای دیزاین منزل، از طراحان و معماران کمک می‌گیرند. یکی از نکات مثبتی که در مورد این نوع دیوارپوش وجود دارد، وجود طرح‌های متنوع است. تصاویر تخیلی و فانتزی گزینه‌ی مناسبی برای اتاق خواب کودک هستند. اگر کودک شما در آستانه‌ی ورود به دوره‌ی نوجوانی است نیز باید متناسب آن نسبت به انتخاب طرح اقدام کنید.

 

کاغذ دیواری سه بعدی : دکور آفیس

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی مدرن

همانطور که می دانید در دنیای امروز برای اجرای دکوراسیون از طرح‌ها و سبک‌های جدید و متنوع استفاده می‌شود. اما سبک مدرن بعد از گذشت سال‌ها از ابداع آن، باز هم به عنوان یکی از مطرح‌ ترین سبک‌ها در حوزه‌ی چیدمان و دکوراسیون مطرح است. کاغذ دیواری سه بعدی مدرن نیز گزینه‌ی مناسبی برای این نوع منازل و ساختمان‌ ها است. در مدرنیسم معمولا از طرح‌ها ساده استفاده می‌شود. در این سبک از تزئینات غیر ضروری پرهیز می‌شود. دقیقا بر خلاف سبک کلاسیک که از ریزه‌کاری و تزئینات استفاده می‌شود. بنابراین توجه به نوع سبک معماری نیز می‌تواند به ما در خرید دیوارپوش مناسب کمک کند. طرح‌های مدرن شامل موضوعات متنوعی مانند طبیعت، منظره، پرتره، فیگور و … هستند. در نتیجه می‌توان از بین طرح‌های مختلف، نقش مناسب را خریداری کرد. قیمت پوستر دیواری مدرن نیز تحت تاثیر سایز آن می‌تواند متفاوت باشد. در حال حاضر این نوع پوشش با استفاده از طرح‌های گرافیکی نیز ارائه می‌شود. این نوع نقوش معمولا نرم افزاری هستند و طراح آن‌ها را با استفاده از قدرت تخیل خود خلق می‌کند. این نوع آثار هنری چاپی معمولا به صورت تخیلی و رویایی به مخاطب ارائه می‌شوند.

 

https://decoroffice.net/

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو