کنکوری های ۱۴۰۱ از الان شروع کرده اند تا آینده شغلی و تحصیلی خود را رقم بزنند اما موسسه‌های آموزشی زیادی برای آموزش کنکور در سطح کشور وجود دارند و همین موضوع موجب سردرگمی داوطلبان می‌شود. داوطلبان در این شرایط در مورد انتخاب موسسه آموزشی و منابع مناسب دچار ناامیدی می‌شوند.

حرف آخر در میان تمامی موسسه‌های آموزشی کشور محبوبیت زیادی میان داوطلبان پیدا کرده است. اکثر داوطلبان ترجیح می‌دهند از پکیج های آموزشی حرف آخر برای کنکور استفاده کنند. اما دلیل این انتخاب چیست؟

موسسه حرف آخر فعالیت خود را از 1390 با ارائه پکیج‌های آموزشی منحصربه‌فرد با هدایت استاد عبدالرضا منتظری آغاز کرده است. این موسسه با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزشی، تمامی درس‌های عمومی و تخصصی کنکور تجربی، ریاضی و انسانی را به داوطلبان آموزش می‌دهد. این سوال برای بسیاری از داوطلبان پیش می‌آید که چرا باید از حرف آخر استفاده کرد؟ این موسسه چه ویژگی‌هایی دارد؟ ما در این مقاله مهم‌ترین ویژگی که این موسسه را از سایر موسسات کنکوری متمایز کرده است را به شما توضیح می‌دهیم.

حرف آخر

استفاده از الگوهای منحصربه‌فرد در دی وی دی های حرف آخر

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پکیج‌های موسسه حرف آخر استفاده از الگو به جای تکنیک است. اما منظور از الگو و تکنیک چیست؟ متاسفانه بسیاری از اساتید با توجه به سوالات هر سال کنکور تکنیک‌های خاصی را برای پاسخگویی به سوالات ابداع می‌کنند. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که این تکنیک‌ها فقط برای سوالات همان سال مناسب هستند. بنابراین داوطلبان باید برای تمامی سوالات تکنیک‌های خاص خود را به یاد داشته باشند و این عملا غیرممکن است.

حرف آخر برای حل این مشکل یک راه‌حل خاص دارد. این موسسه برای راحتی داوطلبان یک شاه کلید اساسی با نام الگو در اختیار آن‌‌ها قرار می‌دهد. به عنوان مثال درس دین و زندگی که شامل 500 صفحه است تنها با 14 الگو آموزش داده می‌شود. این بدین معنی است که داوطلبان تنها با 14 الگو تمامی مفاهیم دین و زندگی کنکور را مطالعه می‌کنند. تمامی درس‌های عمومی و تخصصی در این موسسه با استفاده از الگوهای خاص به داوطلبان آموزش داده می‌شود.

تدریس توسط بهترین اساتید کنکور کشور

موسسه حرف اخر در کنار استفاده از روش‌های خاص آموزشی از اساتید بنام کشور نیز برای آموزش مطالب استفاده کرده است. این موسسه با همکاری 10 استاد برتر کشور تمامی درس‌های عمومی و تخصصی را به داوطلبان کنکوری آموزش می‌دهد. مدرسان موسسه حرف آخر عبارتند از:

1. استاد عبدالرضا منتظری: مدرس ریاضی حرف آخر

2. استاد پیمان کامیار: مدرس فیزیک حرف آخر

3. استاد غلامحسین شیروانی: مدرس شیمی حرف آخر

4. استاد رضا شعبانی: مدرس زیست‌ شناسی

5. استاد محمد شاکری: مدرس زیست ‌شناسی

6. استاد هومن روان: مدرس زیست ‌شناسی

7. استاد محمد واعظی: مدرس عربی

8. استاد علیرضا یوسفیان‌پور: مدرس دینی

9. استاد محسن منتظری: مدرس ادبیات

10. استاد مجتبی محمودی: مدرس زبان انگلیسی

هدیه ۱.۵ میلیون تومانی حرف آخر به کنکوری ها

موسسه حرف آخر در راستای ایجاد اطمینان از کیفیت منابع خود , بیست درصد محصولات خود را به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبان قرار می دهد. جهت دریافت هدیه ۱.۵ میلیون تومانی حرف آخر کافیست شما عدد ۵ را به سامانه ۲۰۰۰۶۰۴۰ ارسال کنید. شما در این پکیج که ۵ روز با حرف آخر نام دارد طی فقط ۵ روز و با یک برنامه منسجم مطالب لازم جهت زدن ۴۰ تست کنکور را یاد خواهید گرفت.

هدیه حرف آخر

حرف آخر با داوطلبان کنکوری

کنکور یکی از مهم‌ترین مقطع‌های زندگی است که هر داوطلبی بدون شک با آن روبه‌رو می‌شود. به هیچ عنوان نباید بترسید یا از ادامه مسیر ناامید شوید. فراموش نکنید که اولین قدم در موفقیت در کنکور درک صحیح بودجه بندی کنکور ۱۴۰۱ و تعیین مباحث مهم کنکور و استفاده از بهترین منابع کنکور جهت رسیدن به موفقیت در آن می باشد و هر مشکلی و دشواری یک راه‌حل ساده نیز دارد. موسسه حرف آخر با ارائه‌ پکیج‌های متنوع و منحصربه‌فرد تلاش می‌کند کامل‌ترین منابع را در اختیار داوطلبان کنکوری قرار دهد.

البته این نکته را نیز فراموش نکنید که این موسسه برای تمامی درس‌های متوسطه اول نیز پکیج‌های خاصی ارائه می‌دهد. شما می‌توانید برای ارتباط با مشاوران حرف آخر از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید و برای تمامی سوال‌های کنکوری خود پاسخ مناسبی داشته باشید. همین حالا با مشاوران حرف آخر تماس بگیرید.

ارتباط با مشاورین دفتر مرکزی حرف آخر

جهت ارتباط با مشاورین دفتر مرکزی موسسه حرف آخر کافیست با شماره ۰۲۱۶۴۰۳۵ تماس حاصل کنید. مشاورین موسسه حرف آخر پاسخگوی تمامی مشکلات شما عزیزان کنکوری خواهند بود و همچنین جهت دریافت تخفیف ویژه محصولات حرف آخر نیز می توانید با شماره ذکر شده تماس بگیرید.