کتاب زیست شناسی کمپبل ترجمه فارسی

منبع: فرزند

1,384

1400/7/7

12:37


کتاب زیست شناسی کمپبل ترجمه فارسی

کتاب زیست شناسی کمپبل ترجمه فارسی شامل ۷ جلد کتاب است که به دوره هفت جلدی بیولوژی کمپبل نیز معروف هستند. این کتاب در حقیقت پایه و اساس علم بیولوژی یا همان زیست شناسی است. این علم به‌ویژه در رشته‌هایی مانند پزشکی و دندانپزشکی از اهمیت زیادی برخوردار است و کتاب بیولوژی کمپل کتابی است که پایه و اساس این علم را مورد بررسی قرار می‌دهد. به همین علت است که حتی سوالات المپیاد زیست شناسی نیز از کتاب کمپبل طراحی می‌شود.

همچنین زیست شناسی عمومی کمپبل یکی از کتاب‌هایی است که محتوای آن برای کنکور سراسری نیز بسیار مهم است به همین علت نیز اغلب دانش آموزانی که می‌خواهند درصد زیادی از درس زیست شناسی را در کنکور سراسری پاسخ دهند از آموزش های بیولوژی کمپبل استفاده می‌کنند.

بیولوژی کمپبل ۲۰۲۰

کتاب بیولوژی کمپبل ۲۰۲۰ جدیدترین ویراست کتاب کمپل است که محتوای آن مطابق با آخرین آپدیت‌های روز است. فصل ‌های بیولوژی کمپبل در هر کتاب باتوجه به موضوع آن جلد از کتاب، متفاوت است.

اما بطور کلی جلد اول کتاب کمپبل در رابطه باشیمی حیات صحبت می‌کند. در جلد دوم آن سلول و ساختار سلول مورد بررسی قرار می‌گیرد. در جلد سوم این کتاب چرخه زندگی جنسی بررسی می‌شود و جلد چهارم آن در رابطه با تاریخچه تکامل تنوع زیستی است.

بیولوژی کمپبل جلد ۵ در رابطه با ساختار و عملکرد گیاهان است و در کتاب بیولوژی کمپبل جلد ۶ نیز ساختار و عملکرد جانوران را مورد بررسی قرار می‌دهد. در نهایت نیز این مجموعه هفت جلدی با مبحث اکولوژی پایان می‌یابد.

کتاب کمپبل چند صفحه است؟

همانطورکه گفته شد کتاب بیولوژی کمپبل یک کتاب واحد نیست، بلکه یک دوره هفت جلدی است. هر یک از کتاب های این پک می‌توانند به‌صورت مجزا تهیه شوند و مورد استفاده قرار بگیرند.

بنابراین نمی‌توان گفت که کتاب کمپبل چند صفحه است. اما بطورکلی هر جلد آن حدود ۱۰۰ الی ۱۵۰ است. البته کتاب بیولوژی کمپبل جلد ششم و بیولوژی کمپبل جلد چهارم دارای تعداد صفحات بیشتری نسبت به سایر جلدهای این کتاب هستند.  به همین علت قیمت این کتاب ها نیز نسبت به سایر جلدهای آن بیشتر است.

زیست شناسی کمپبل ترجمه فارسی

کتاب بیولوژی کمپبل یکی از مهم‌ترین کتاب‌های زیست شناسی است که در بسیاری از کشورهای دنیا ترجمه شده است. این کتاب به زبان فارسی نیز ترجمه شده و در دسترس قرار گرفته است.

تلاش شده است تا در زیست شناسی کمپبل ترجمه فارسی تمام محتوای کتاب اصلی بدون کم و کاست حفظ شود تا خواننده بتواند به محتوایی که در کتاب زبان اصلی کمپبل به آن پرداخته شده است، دست یابد. ترجمه کتاب بیولوژی کمپبل شامل تمام فصل های کمپل مطابق با کتاب زبان اصلی است.

پاسخ سوالات کتاب کمپبل

کتاب بیولوژی کمپبل تنها شامل درسنامه است و تست و سوال ندارد. اما خرید کتاب کمپبل برای المپیاد زیست بسیار مرسوم است. چراکه اغلب سوالات المپیاد زیست از کتاب کمپبل طراحی می‌شود.

بنابراین اگر به دنبال نمونه سوالات کتاب کمپبل هستید، بهتر است به سوالات المپیاد زیست سر بزنید. پاسخ سوالات کتاب کمپبل نیز در حقیقت همان پاسخ سوالات المپیاد زیست هستند.

نتیجه گیری:

کتاب زیست شناسی کمپبل فارسی شامل یک دوره هفت جلدی است. خرید کتاب کمپبل خانه زیست شناسی بیشتر به‌منظور شرکت در المپیاد زیست شناسی یا کنکور سراسری است. البته بسیاری از دانشجویان نیز برای آشنایی با اساس زیست شناسی از این کتاب استفاده می‌کنند.

کتاب بیولوژی کمپبل ۲۰۲۰ مطابق با آخرین آپدیت های این کتاب است. این کتاب فاقد هرگونه سوالات و تست است و پاسخ سوالات کتاب کمپبل در حقیقت پاسخ سوالات المپیاد زیست شناسی است. چراکه اغلب سوالات این المپیاد از روی کتاب کمپبل طرح می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو