اولین اظهارات رئیس جدید صداوسیما

منبع: برترین ها

50

1400/7/7

13:51


رئیس جدید سازمان صداوسیما گفت: کمک به اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برنامه این سازمان است و این دوره اولین دوره تغییر و تحول در سازمان پس از صدور بیانیه گام دوم است و شعار صدا و سیما در این دوره گام برداشتن برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

خبرگزاری ایلنا: رئیس جدید سازمان صداوسیما گفت: کمک به اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برنامه این سازمان است و این دوره اولین دوره تغییر و تحول در سازمان پس از صدور بیانیه گام دوم است و شعار صدا و سیما در این دوره گام برداشتن برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

اولین اظهارات رئیس جدید صداوسیما

 رئیس جدید سازمان صداوسیما در اولین اظهارنظر پس از انتصاب به ریاست رسانه ملی تاکید کرد: صداوسیما به عنوان مصداق واقعی رسانه مردمی، رسانه کسانی خواهد بود که صدایشان به جایی نمی‌رسد.

او درباره جذب نخبگان جوان در حوزه های مختلف رسانه ای تاکید کرد: تمام ظرفیت های ملی باید مورد استفاده قرار بگیرد، به ویژه ظرفیت های نخبگان جوان در برنامه تحولی دوره جدید صدا و سیما نقش محوری خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما به عنوان بزرگ‌ترین کنشگر اجتماعی در جامعه ایران همواره مطرح بوده است؛ تصریح کرد، اقتضای این جایگاه بسیار مهم کنشگری اجتماعی این است که صداوسیما گفتمان‌ساز و هم‌افزا باشد.

رییس جدید سازمان صدا و سیما درباره برنامه‌های آتی برای پوشش شبکه رادیو و تلویزیون در سراسر کشور نیز گفت، رسانه ملی امانت مردم و متعلق به آنها و منادی و مجری بازگشت به مردم است.

جبلی با تاکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی رسانه هستند، گفت: صدا و سیما باید مصداق واقعی رسانه مردمی باشد؛ رسانه صدای کسانی باشد که صدایشان به جایی نمی رسد.

پیمان جبلی تاکید کرد، صدا و سیما باید منعکس کننده مطالبات، خواسته ها و دغدغه های توده مردم باشد و نباید منعکس کننده نظرات و منویات یک طبقه خاص آن هم طبقه خاصی که جدای از مردم است، باشد.

جبلی درباره آرایش و پیوست رسانه‌ای صدا و سیما در کمک به اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز بیان کرد، این دوره اولین دوره تغییر و تحول در سازمان پس از صدور بیانیه گام دوم است و شعار صدا و سیما در این دوره گام برداشتن برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

رییس سازمان صدا و سیما تصریح کرد: تمدن نوین اسلامی یعنی ضمن ایجاد تولید محتوا و برنامه برای مخاطب ایرانی، مرزهای مخاطبین را فراتر از مخاطبین ایرانی تعریف کنیم.

وی همچنین درباره اقدامات بعدی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تقویت رسانه های برون مرزی گفت، نگاه بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یک نگاه نمایشی نیست، ظرفیت ها و قابلیت های جمهوری اسلامی ایران ظرفیت های جهانی است.

رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت شبکه های برون مرزی افزود، یکی از سرفصل‌های اصلی اقدامات سازمان صدا و سیما در دوره جدید تقویت شبکه‌های برون‌مرزی خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو