مرکز کوتاهی مو اهواز

مرکز کوتاهی مو اهواز


منبع: رژلب

151

1400/7/7

14:21


 

مرکز کوتاهی مو اهواز

 

با مرکز کوتاهی مو اهواز آشنا شوید

معرفی بهترین مدرس کوتاهی با جدیدترین متدهای روز دنیا



کوتاه کردن مو، یکی از مهم ترین فعالیت ها در طی آرایش و پیرایش می باشد که برای خانم ها و آقایان در آرایشگاه ها انجام می شود و به یک امر کاملا ضروری در زندگی افراد تبدیل شده است. آرایشگاه های زنانه و مردانه، مراکز اصلی کوتاهی مو هستند که در این مراکز انواع مختلف مدل های کوتاهی مو برای افراد انجام می شود و متناسب با سلیقه ی افراد، از هر کدام از این مدل ها می توان استفاده کرد. مرکز کوتاهی مو اهواز متعلق به خانم مریم گلستانی، یکی از بهترین و مدرن ترین مراکز کوتاهی مو و آرایش برای خانم ها می باشد که در سطح شهر اهواز طرفداران بسیار زیادی داشته و امروزه بسیاری از خانم هایی که در شهر اهواز زندگی می کنند، یا حتی آن دسته از افرادی که در شهر های اطراف این شهر زندگی می کنند، برای آرایش به این آرایشگاه در سطح شهر اهواز مراجعه می کنند. هر چند که خانم مریم گلستانی بهترین مدرس کوتاهی با جدیدترین متدهای روز دنیا علاوه بر شهر اهواز، در شهر تهران نیز فعالیت دارد، اما بیشتر فعالیت این آرایشگر برتر در سطح کشور ایران، در شهر اهواز می باشد و برای کوتاهی مو اهواز، خانم ها می توانند به آرایشگاه متعلق به این آرایشگر مطرح مراجعه نموده و متناسب با سلیقه ای که دارند، از مدل موی مورد نظر خود استفاده نمایند. در این مرکز خانم مریم گلستانی به هنرجو های آرایشگری، آموزش کوتاهی مو و آرایشگری نیز می دهد و بسیاری از افرادی که به دنبال فراگیری این دانش می باشند، می توانند به این آرایشگاه معتبر در سطح شهر اهواز مراجعه نموده و به عنوان هنرجو فعالیت خود را در این مرکز آغاز کنند.  در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با کوتاهی مو اهواز آشنا کرده و درباره ی مرکز کوتاهی مو و آرایشگری خانم مریم گلستانی، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض خواهیم کرد. با ما همراه باشید‌‌.

 

مرکز کوتاهی مو اهواز

مرکز کوتاهی مو اهواز خانم گلستانی

 

مرکز کوتاهی مو اهواز خانم گلستانی


همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض شد، مرکز کوتاهی مو اهواز خانم مریم گلستانی، یکی از بهترین و مدرن ترین مراکز آرایشگاهی در سطح کشور و شهر اهواز می باشد که در این مرکز آرایشگاهی، فعالیت های بسیار مختلف و متنوعی انجام می شود که این موضوع باعث شده است تعداد طرفداران و مشتریان این مرکز روز به روز افزایش پیدا کند. همچنین با توجه به تنوع انواع مدل مو که در این مرکز آرایشگاهی برای افراد انجام می شود، مشتریان بسیاری از سراسر کشور و همچنین شهر ها و استان های اطراف شهر اهواز برای آرایش و کوتاهی مو به این مرکز در شهر اهواز مراجعه می کنند. در این مرکز آرایشگاهی، فعالیت های بسیار مختلف و متعددی در زمینه ی آرایش خانم ها انجام می شود که در پاراگراف بعدی درباره ی این فعالیت ها بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

انواع فعالیت های انجام شده در مرکز کوتاهی مو اهواز خانم مریم گلستانی


در این مرکز در جهت آرایش و زیبا سازی خانم ها، فعالیت های بسیار متنوعی انجام می شود که با توجه به اهمیتی که موضوع زیبایی برای خانم ها دارد، طرفداران آرایشگاه های زنانه در سطح کشور روز به روز در حال افزایش می باشد. بدیهی است هر چقدر که یک آرایشگاه زنانه فعالیت های گسترده تر و متنوع تری در زمینه ی آرایش خانم ها داشته باشد، تعداد خانم های بیشتری مایل هستند که به آن آرایشگاه مراجعه نمایند. در زیر به چند مورد از انواع فعالیت هایی که در مرکز کوتاهی مو اهواز خانم مریم گلستانی به انجام می رسند، اشاراتی خواهیم داشت:

1- کوتاه کردن مو مدل باب
یکی از مهم ترین و اصلی ترین فعالیت هایی که در آرایشگاه های زنانه و مردانه انجام می شود، کوتاه کردن مو می باشد. بسیاری از افراد از موی بلند بدشان می آید و می خواهند همواره مو های مرتبی داشته باشند. این دسته از افراد به آرایشگاه مراجعه کرده و به تناسب سلیقه ای که دارند، مو های خود را کوتاه می کنند. امروزه اکثر آرایشگران، از انواع مختلف مدل مو برای افراد مختلف استفاده می کنند. هر آرایشگری که بتواند مدل های بیشتر و متنوع تری را برای مشتریان خود ارائه دهد، تعداد مشتریان و طرفداران او بیشتر خواهند بود. در آرایشگاه های زنانه، از یک نوع مدل به اسم مدل باب برای کوتاه کردن موی خانم ها استفاده می شود که بسیار زیبا بوده و طرفداران زیادی دارد. در آرایشگاه خانم گلستانی، در بسیاری از موارد از این مدل مو برای مشتریان استفاده می شود و آن دسته از خانم هایی که طرفدار مو های کوتاه هستند، این نوع مدل مو را برای خود انتخاب می کنند. در این مدل مو مو های خانم تا نزدیکی شانه ها کوتاه می شود و در انتهای خود حالت قوس داری به خود می گیرد که بسیار زیبا و جذاب می باشد. همچنین در این مدل مو، قسمت هایی از مو ها که روی صورت فرد قرار می گیرند با قیچی برش داده می شوند.

 

مرکز کوتاهی مو اهواز


موخوره گیری در مرکز کوتاهی مو اهواز خانم گلستانی

 


2- مو خوره گیری
یکی دیگر از مهم ترین فعالیت هایی که در مرکز کوتاهی مو اهواز خانم مریم گلستانی 
بهترین مدرس کوتاهی انجام می شود، مو خوره گیری می باشد. مو خوره یکی از آزار دهنده ترین مواردی است که در موی افراد مختلف و به ویژه خانم ها وجود دارد و سبب سلب آرامش آن ها می شود. لذا یکی از مهم ترین کار هایی که امروزه در آرایشگاه های زنانه انجام می شود، مو خوره گیری می باشد. در مرکز آرایشگاهی خانم مریم گلستانی، تعداد زیادی از افراد مشغول به فعالیت هستند که تحت عنوان هنرجو فعالیت می کنند و در طول روز تعداد زیادی از خانم ها برای مو خوره گیری به این مرکز مراجعه نموده که پس از کوتاه کردن مو های آن ها، مو خوره گیری برای آن ها انجام می شود.

 

مرکز کوتاهی مو اهواز


کراتینه مو در مرکز کوتاهی مو اهواز خانم گلستانی

 

3- کراتینه کردن و نرم کردن مو
یکی دیگر از فعالیت هایی که در زمینه ی آرایشگری و کوتاهی مو اهواز در آرایشگاه متعلق به خانم گلستانی به انجام می رسد، کراتینه کردن مو می باشد. موی انسان از مقدار مشخصی کراتین برخوردار می باشد که در صورتی که کراتین مو پایین بیاید یا مقدار آن تغییر کند، حالت مو تغییر می کند. به طوری که ممکن است مو حالت طبیعی و صاف خود را از دست بدهد و پژمرده شود که این حالت مو، آرامش خاطر خانم ها را سلب می کند و ممکن است در هنگام شانه کردن مو ها، خانم ها را بسیار آزار دهد. لذا امروزه بسیاری از خانم ها سعی می کنند تا هر چند وقت یک بار مو های خود را کراتینه یا احیا کنند. احیا کردن مو به این معناست که به مو مقدار مشخصی کراتین می زنند که پس از مدتی که این کراتین روی مو ها ماند، مو حالت طبیعی و صاف خود را دوباره به دست خواهد آورد و به زیبایی خانم ها بسیار کمک خواهد کرد. چه بسا خانم هایی که مو های آن ها بسیار پژمرده و به هم ریخته بوده اند و با استفاده از این روش درمانی و ترمیمی مو، سلامت مو های آن ها بازگشته است.
جهت کراتینه کردن مو، بایستی کراتین به تمام فولیکول های مو در سطح پوست سر برسد. بدیهی است در صورتی که این کار به درستی انجام نشود، کراتین به درستی به مو های فرد نخواهد رسید و این موضوع باعث می شود که مو ها حالت طبیعی خود را به دست نیاورند. لذا در هنگام کراتینه کردن یا احیا کردن مو، بایستی بسیار دقت نمود که کراتین به همه ی فولیکول های مو برسد و همه ی مو ها میزان کراتین مورد نیاز برای احیا شدن را به دست بیاورند و تمام مو های فرد به صورت کاملا یکسان کراتینه و احیا شوند.
بعلاوه یکی دیگر از مواردی که باید در هنگام کراتینه کردن مو به آن توجه داشت این است که کراتینه کردن و احیا کردن مو همیشگی و دائمی نمی باشد. پس از مدتی که از کراتینه کردن مو ها می گذرد، موهای فرد به تدریج پژمرده شده و حالت طبیعی خود را از دست می دهند و نیاز است دوباره احیا شوند. معمولا پس از احیا کردن مو، در مدت زمان 3 الی 6 ماه، مو ها حالت طبیعی و صاف خود را از دست می دهند و دوباره نیاز به احیا شدن دارند. البته این در صورتی است که مو های فرد به درستی و به طور کامل کراتینه شده باشند و کراتین به همه ی مو های آن ها رسیده باشد. بدیهی است در صورتی که این کار به درستی انجام نگرفته باشد، ممکن است در مدت زمان بسیار کم تری مو ها پژمرده شوند و دوباره به حالت قبلی بازگردند‌. در مراکز کوتاهی مو اهواز، از جمله مرکز آرایشگاهی خانم گلستانی، کراتینه کردن مو با دقت بسیار بالایی انجام می شود و معمولا موها حالت صاف و احیا شده ی خود را برای مدت زمان بیشتری می توانند نگه دارند.
کراتینه کردن یا احیا کردن مو به خانم ها کمک می کند مو های صاف تر و نرم تری داشته باشند و این موضوع می تواند اعتماد به نفس خانم ها را تا حد زیادی بالا ببرد. انواع خدماتی که در مراکز آرایشگاهی و کوتاهی مو اهواز ارائه می شوند، می توانند به خانم ها در زیبا سازی ظاهر آن ها کمک بسیار زیادی کنند. مرکز کوتاهی مو اهواز متعلق به خانم مریم گلستانی، به عنوان یکی از برترین مراکز آرایشگاهی در سطح کشور شناخته می شود که این خدمات را به نحو احسن برای خانم ها ارائه می دهد و به آن دسته از افرادی که در شهر اهواز یا تهران زندگی می کنند پیشنهاد می شود که برای آرایش و کوتاه کردن مو های خود، به این آرایشگاه مراجعه نمایند.

 

مرکز کوتاهی مو اهواز

فلت مو در مرکز کوتاهی مو اهواز خانم گلستانی

 

 

4- فلت مو
از جمله ی دیگر خدماتی که امروزه در بسیاری از آرایشگاه ها، از جمله مرکز کوتاهی مو اهواز خانم گلستانی ارائه می شود، فلت مو می باشد. کلمه ی فلت در زبان انگلیسی به معنای صاف کردن می باشد و در مورد مو به این معنی است که قسمت های انتهایی مو را به کمک ماشین یا قیچی برش داد. معمولا رشد همه ی مو های سر در طول زندگی به یک اندازه نمی باشد. لذا ممکن است اندازه ی یک تار مو نسبت به تار موی دیگر بلند تر یا کوتاه تر باشد. در هنگام فلت کردن مو، انتهای مو ها را به یک اندازه کوتاه می کنند که جلوه ی بسیار زیبایی به مو های خانم ها می بخشد.

5- مدل موی پیکسی
یکی دیگر از بهترین و زیبا ترین انواع مدل مو که امروزه طرفداران بسیاری دارد و بسیاری از خانم ها و دختر ها، در هنگام مراجعه به آرایشگاه، این نوع مدل را از آرایشگر طلب می کنند، مدل موی پیکسی می باشد. در این نوع مدل مو که بیشتر یک مدل مشترک بین خانم ها و آقایان می باشد، آرایشگر مو های اطراف سر را کوتاه می کند و مو های قسمت بالای سر کمی کم تر از قسمت های اطراف سر کوتاه می شوند و یک حالت چتر کوتاه روی سر ایجاد می شود. همانطوری که گفته شد این نوع مدل مو، یک مدل موی مشترک بین خانم ها و آقایان می باشد و بسیاری از دختر ها و پسر های امروزی، به طور مشترک این نوع مدل مو را برای خود انتخاب می کنند. برای آن دسته از افرادی که موی بلند برایشان اهمیت چندانی ندارد و با موی کوتاه راحت تر هستند، این نوع مدل می تواند یک مدل کاملا مناسب تلقی شود. در سالن آرایشگاه متعلق به خانم مریم گلستانی، که در زمینه ی کوتاهی مو اهواز و تهران فعالیت دارند، این نوع مدل مو به بهترین و عالی ترین شکل پیاده می شود و همواره سعی می شود تا نیاز مشتری به بهترین شکل ممکن برآورده شود.

 

مرکز کوتاهی مو اهواز

مرکز کوتاهی مو اهواز خانم گلستانی

 

6- مدل کوتاهی مو شرت لیر
مدل کوتاهی مو شرت لیر، یکی دیگر از بهترین و زیبا ترین انواع مدل مو می باشد که طرفداران زیادی در سطح کشور های مختلف دنیا و از جمله ایران دارد. این نوع مدل مو، شبیه مدل پر می باشد که جذابیت بسیار بالایی داشته و زیبایی منحصر بفردی را در افراد ایجاد خواهد کرد. این نوع مدل مو بیشتر برای مو های کوتاه و متوسط مناسب می باشد و لذا قبل از این که این مدل مو برای مشتریان مورد استفاده قرار بگیرد، باید مقداری از مو ها را کوتاه کرد. پس از کوتاه کردن مو، می توان این مدل مو را روی موی سر خانم ها پیاده کرد. البته بعضی از خانم ها که موی سر آن ها به طور طبیعی و در حالت عادی پر مانند می باشد، پیاده کردن این مدل مو روی مو های سر آن ها بسیار راحت تر از خانم های دیگر می باشد و این موضوع باعث شده است تا آن دسته از خانم هایی که موی سر آن ها در حالت عادی به شکل پر می باشد، بیشتر به سمت این نوع مدل مو بیایند.

7- مدل کوتاهی مو مالت
در فصل های گرم سال مثل فصل تابستان، در بسیاری از شهر های دنیا، معمولا خانم ها از مدل مو های پسرانه و کوتاه بیشتر استفاده می کنند. کم بودن بلندی و اندازه ی مو ها، این امکان را به شما می دهد که به راحتی آن ها را در طی حمام کردن بشوئید و در این زمینه مشکلی نداشته باشید. همچنین در صورتی که مو های شما کوتاه باشد، در طول روز کم تر عرق می کنید و نیازی به حمام کردن های پشت سر هم نخواهید داشت. در شهر های گرم ایران از جمله شهر اهواز که یکی از گرم ترین شهر ها در سطح کشور می باشد، این مدل موی کوتاه طرفداران بیشتری دارند و بسیاری از خانم هایی که به آرایشگاه های مختلف در سطح شهر اهواز مراجعه می کنند، خواستار این مدل مو ها هستند. مرکز کوتاهی مو اهواز خانم مریم گلستانی در شهر اهواز، یکی از برترین آرایشگاه ها در زمینه ی ارائه ی انواع مدل مو می باشد که روز به روز بر تعداد طرفداران و مشتریان این آرایشگاه افزوده می شود. یکی از انواع مدل مو های کوتاه، مدل موی مالت می باشد که از جمله جدید ترین انواع مدل مو می باشد که طرفداران بسیاری در سطح شهر اهواز دارد.

مرکز کوتاهی مو اهواز

مرکز کوتاهی مو اهواز خانم گلستانی

 

لازم به ذکر است که علاوه بر مدل مو هایی که در بالا به آن ها اشاره شد، مدل مو های بسیار دیگری نیز وجود دارند که توسط مرکز کوتاهی مو اهواز خانم مریم گلستانی بهترین مدرس کوتاهی با جدیدترین متد روز دنیا ارائه می شوند که پرداختن به همه ی این مدل ها از حوصله ی این مطلب و این محتوا خارج می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی ارتباط گرفتن با مرکز آرایشگاهی خانم مریم گلستانی و ثبت نوبت، می توانید به آدرس صفحه ی اینستاگرام ایشان به نشانی https://www.instagram.com/hair_maryamgolestani/ مراجعه نمایید.

 

کلام پایانی


در این مقاله سعی شد تا شما را با مراکز کوتاهی مو اهواز آشنا کرده و درباره ی مرکز کوتاهی مو اهواز خانم مریم گلستانی، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. همچنین درباره ی انواع خدماتی که در این مرکز به مردم ارائه می شود نیز صحبت هایی داشتیم. امیدواریم این مقاله مورد تایید شما واقع شود و از مطالب گفته شده در این مقاله، بهره ی لازم را برده باشید.

 

 

با مراجعه به صفحه ی اینستاگرام استاد مریم گلستانی بهترین مدرس کوتاهی می توانید نمونه کارها، رضایت هنرجویان و مشتریان ایشان را مشاهده نمایید

مرکز کوتاهی مو اهواز


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو