آموزش تصویری حذف یا غیرفعال کردن حساب کلاب هاوس

آموزش تصویری حذف یا غیرفعال کردن حساب کلاب هاوس


منبع: بیتوته

124

1400/7/8

12:01


آموزش تصویری حذف یا غیرفعال کردن حساب کلاب هاوس



برنامه Clubhouse, نرم افزار کلاب هاوس, شبکه اجتماعی کلاب هاوس

عدم محبوبیت کلاب هاوس باعث حذف تعداد زیادی اکانت این شبکه اجتماعی شده است

 

آموزش کامل غیرفعال کردن و حذف اکانت کلاب هاوس

امروزه، شبکه های اجتماعی روز به روز در حال گسترش هستند و هر چه بیشتر پیش می رویم، به امکانات بیشتری مجهز می شوند. یکی از شبکه های اجتماعی که در میان مردم جهان، به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است، کلاب هاوس است. اما برخی از افراد می خواهند که حساب خود را در این شبکه اجتماعی غیر فعال و یا حذف کنند. برای انجام این کار، در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

کلاب هاوس چیست؟

 

حذف یا غیرفعال کردن حساب کلاب هاوس, حذف اکانت کلاب هاوس, غیر فعال کردن حساب کلاب هاوس

در شبکه اجتماعی کلاب هاوس، می توان چت های صوتی برقرار کرد

 

کلاب هاوس، از شبکه های اجتماعی جدیدی است که در دسترس مردم جهان قرار گرفته است و با اینکه به تازگی معرفی شده است، اما طرفداران بسیار زیادی در سطح جهان پیدا کرده است.

 

افرادی که کاربر شبکه اجتماعی کلاب هاوس هستند، می توانند چت های صوتی برقرار کنند. یعنی اینکه فرد می تواند یک یا چند نفر را در یک چت روم دعوت کند و به صورت صوتی با آنها ارتباط برقرار کند. 

 

شبکه اجتماعی کلاب هاوس، برای سیستم عامل آی او اس طراحی شده است، اما یک نسخه اندروید نیز منتشر کرده است که کاربران گوشی های اندرویدی، می توانند آن را دانلود کرده، حساب کاربری ایجاد کنند و از آن استفاده کنند.

 

شاید برای برخی از افراد، سوال پیش آمده باشد که برای چه شبکه کلاب هاوس توانسته است به این سرعت، به محبوبیت برسد؟ کلاب هاوس در سال 2020 منتشر شده است، و از همان ماه های ابتدایی منتشر شدن آن، افراد مشهور بسیار زیادی از آن استقبال کردند، زیرا می توانستند چت روم هایی را بسازند که در آن سخن بگویند و مردم به آنها گوش کنند. این مورد، یکی از مهم ترین عوامل محبوبیت شبکه اجتماعی کلاب هاوس است.

 

برای ثبت نام در شبکه اجتماعی کلاب هاوس، باید شماره تلفن خود را وارد کنید و از یکی از دوستان خود که قبلا در کلاب هاوس عضو شده است، دعوت نامه بگیرید.

 

نحوه حذف یا غیر فعال کردن حساب کلاب هاوس

با اینکه شبکه اجتماعی کلاب هاوس، طرفداران زیادی را در جهان به دست آورده است، اما برخی از کاربران این شبکه اجتماعی، به دلایل مختلف، می خواهند حساب کلاب هاوس خود را حذف و یا غیر فعال کند. برخی از کاربران، اشاره کرده اند که از اپلیکیشن کلاب هاوس خوششان نیامده است و به دنبال راهی برای حذف حساب خود هستند. در این مطلب، به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توانید حساب کلاب هاوس خود را غیر فعال یا حذف کنید.

 

قبل از اینکه بخواهیم به شما آموزش دهیم چگونه می توانید حساب کلاب هاوس خود را غیر فعال یا حذف کنید، باید به این نکته توجه کنید که اپلیکیشن کلاب هاوس، طوری طراحی شده است که تنها می گذارد که شما، حساب کاربری خودتان را غیر فعال کنید و نمی توانید به صورت دستی، از همان ابتدا حساب خودتان را حذف کنید. پس از اینکه حساب خودتان را غیر فعال کردید، یک ماه مهلت دارید تا به حساب خودتان باز گردید. در غیر این صورت، حساب شما حذف خواهد شد. 

 

برای غیر فعال کردن حساب کلاب هاوس خود، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

• ابتدا وارد اپلیکیشن کلاب هاوس خود شوید.

 

دیلیت اکانت کلاب هاوس, حذف حساب کاربری کلاب هاوس, بستن حساب کلاب هاوس

برای حذف حساب کلاب هاوس خود وارد قسمت پروفایل خود شوید

 

• در نوار بالای صفحه نرم افزار، گزینه هایی را مشاهده خواهید کرد. یکی از گزینه ها تصویر پروفایل شما است. تصویر پروفایل خودتان را انتخاب کنید.

 

• صفحه ای باز می شود که مربوط به اطلاعات حساب شما است. در نوار سمت بالا، دو گزینه مشاهده می کنید. گزینه چرخ دنده را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات برنامه کلاب هاوس شوید.

 

حذف یا غیرفعال کردن حساب کلاب هاوس, حذف اکانت کلاب هاوس, غیر فعال کردن حساب کلاب هاوس, کلاب هاوس

برای حذف حساب خود در کلاب هاوس از قسمت پروفایل وارد تنظیمات برنامه شوید

 

• پس از وارد شدن به تنظیمات برنامه کلاب هاوس، باید وارد تنظیمات حساب خودتان بشوید. برای انجام این کار، گزینه Account را انتخاب کنید.

 

 حذف یا غیرفعال کردن حساب کلاب هاوس, حذف اکانت کلاب هاوس, غیر فعال کردن حساب کلاب هاوس

برای حذف حساب کلاب هاوس قسمت اکانت را انتخاب کنید

 

• هنگامی که وارد تنظیمات حساب خودتان شدید، می توانید تنظیمات متفاوتی را مشاهده کنید. یک گزینه قرمز رنگ را مشاهده خواهید کرد که نام آن Deactivate Account است. آن را انتخاب کنید.

 

• پس از انتخاب کردن گزینه Deactivate Account، یک صفحه برای شما باز می شود که درباره شرایط غیر فعال کردن حساب شما، اطلاعاتی را به شما می دهد. برای مثال، به شما گفته می شود که بعد از سی روز غیر فعال بودن حساب شما، حساب به صورت خودکار حذف خواهد شد. با انتخاب گزینه I Understand. Deactivate Account، می توانید حساب خودتان را غیر فعال کنید.

 

شبکه اجتماعی کلاب هاوس, دیلیت اکانت کلاب هاوس, حذف حساب کاربری کلاب هاوس

با حذف حساب کلاب هاوس، ارتباط شما با سایر شبکه های اجتماعی قطع می شود

 

با انجام مراحل بالا، شما می توانید حساب کلاب هاوس خود را غیر فعال کنید. در صورتی که می خواهید حساب کلاب هاوس خودتان را حذف کنید، نیاز نیست که کار خاصی انجام دهید. زیرا نرم افزار کلاب هاوس، به صورت خودکار، حساب هایی را که سی روز غیر فعال بوده اند را حذف می کنند.

 

اگر می خواهید حساب خود را برای مدتی غیر فعال کنید و دوباره فعال کنید، دقت داشته باشید که بیشتر از سی روز فرصت ندارید و اگر سی روز شما تمام شود، حساب شما از سرور کلاب هاوس حذف خواهد شد و دیگر نمی توانید به آن برگردید.

 

نحوه غیر فعال کردن رسانه های اجتماعی دیگر در کلاب هاوس

یکی از دلایل کاربران برای حذف حساب خود در کلاب هاوس، قطع ارتباط آن با شبکه های اجتماعی دیگر است. با حذف کردن حساب کلاب هاوس خود، می توانید ارتباط رسانه های اجتماعی دیگر خود را با آن قطع کنید، اما نیازی به انجام این کار ندارید. شما می توانید با انجام مراحل زیر، ارتباط رسانه های اجتماعی خود را با کلاب هاوس قطع کنید، بدون اینکه حساب کلاب هاوس خود را حذف کنید.

 

برای غیر فعال کردن رسانه های اجتماعی دیگر خودتان در کلاب هاوس، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

• وارد نرم افزار کلاب هاوس شوید.

 

• از نوار بالای صفحه، پروفایل خودتان را انتخاب کنید.

 

• در صفحه جدید، از نوار بالا آیکون چرخ دنده را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات شوید.

 

• در بخش تنظیمات، گزینه Account را انتخاب کنید.

 

• پس از وارد شدن به بخش حساب، شما می توانید حساب های رسانه های اجتماعی دیگر خود را مشاهده کنید، و در صورت تمایل آنها را غیر فعال کنید.

 

با انجام مراحل بالا، دیگر نیازی ندارید که برای غیر فعال کردن رسانه های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام، توییتر و... اکانت کلاب هاوس خودتان را حذف کنید.

 

گرداوری: بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو