واکنش به ادعای تزریقی‌بودن نماینده سابق مجلس

منبع: برترین ها

65

1400/7/9

11:15


نماینده ایلام در مجلس دهم در اظهاراتی به ادعای عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم درباره اعتیاد یک نماینده مجلس واکنش تندی نشان داد.

دیده بان ایران: نماینده ایلام در مجلس دهم در اظهاراتی به ادعای عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم درباره اعتیاد یک نماینده مجلس واکنش تندی نشان داد.

در همین رابطه لینک زیر را بخوانید:

سلیمی: در دوره‌های قبل نماینده تزریقی داشتیم

واکنش به ادعای وجود نماینده تزریقی در مجلس

"نماینده معتاد و تزریقی در مجلس داشتیم که از خیابان جمعش می‌کردند می‌آوردنش مجلس" این سخن را علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم در مصاحبه با فارس مطرح کرده است که باعث حواشی و جنجال‌های گوناگونی شده است.

جلال میرزایی در واکنش به سخنان جنجالی علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم:

* او نسبت به بازتاب گفته‌هایش آگاه نیست.

* جلال میرزایی در این باره اظهار کرد: آقای سلیمی همان کسی است که با این‌که می‌دانست صدایش ضبط می‌شود همان تعبیر معروف دختر خوشکل‌ها را به کار برد. من تعجب می‌کنم آقای سلیمی با وجود این‌که هم لباس روحانیت را بر تن دارد و هم سابقه حضور در مجلس را دارد چطوری متوجه تاثیر این صحبتش نشده است؟ واقعا جای تاسف دارد. متاسفانه ایشان در حال حاضر در مجلس یازدهم هم حضور دارند و با این حرفش کل مجلس قبل را زیر سوال برده است. به فرض این‌که کسی مشکل یا مسئله‌ای داشته این مربوط به حوزه زندگی شخصی آن فرد بوده است نه زندگی سیاسی‌اش.

* اگر این کارش تاثیر منفی‌ای در روند کاری‌اش در مجلس می‌گذاشته، جای طرح این‌ها در هیئت نظارت بر عملکرد نمایندگان است. این حرفی که آقای سلیمی مطرح می‌کند، عملکرد نهادهای نظارتی را هم زیر سوال می‌برد که چرا به استعلام چنین نماینده‌هایی پاسخ مثبت دادند.

* از طرفی دیگر با این اظهارات، شورای نگهبان را هم زیر سوال برده‌ است که چطور یک فرد تزریقی را تاییدصلاحیت کرده‌اند، از طرفی دیگر کلیت و شان مجلس را هم این آقا زیر سوال برده‌اند. آقای سلیمی در صحبت کردن‌شان دقت لازم را ندارند.

* هدف آقای سلیمی از این گفته‌ها این است که خود مجلس سابق را که اکثریت‌اش در دست این جریان نبوده است را زیر سوال ببرد. ایشان فکر می‌کنند با زیر سوال بردن مجلس قبلی می‌تواند به کسب آبرو برای مجلس فعلی کمک کند.

* عملکرد و رفتار یک نماینده چه آقای سلیمی با آن لفظ دختر خوشگل‌ها و چه آن نماینده‌ای که می‌گویند تزریقی بوده است، نمی‌تواند کلیت مجلس را زیرسوال ببرد اما این رفتارها در اذهان عمومی به نوعی تاثیر منفی خواهد گذاشت. به نظر بنده اگر جایی بخواهد تخریب شود، همین مجلس است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو