واژگونی مرگبار آمبولانس هنگام مأموریت نجات

منبع: برترین ها

74

1400/7/10

07:27


وضعیت وخیم یک بیمار قلبی باعث شد امدادگران اورژانس تلاش کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر بالین بیمار حاضر شوند اما واژگونی آمبولانس باعث جانباختن یکی از امدادگران و مصدومیت دیگری شد.

همشهری: وضعیت وخیم یک بیمار قلبی باعث شد امدادگران اورژانس تلاش کنند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر بالین بیمار حاضر شوند اما واژگونی آمبولانس باعث جانباختن یکی از امدادگران و مصدومیت دیگری شد.

روز پنجشنبه به اورژانس یزد اعلام شد که فردی دچار ایست قلبی و تنفسی شده و جانش در خطر است. لحظاتی پس از این تماس بود که 2نفر از امدادگران اورژانس سوار بر یک آمبولانس راهی محل حادثه در منطقه تقی‌آباد ابرکوه شدند. به‌دلیل شرایط فرد بیمار امدادگران وظیفه‌شناس تلاش کردند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به آنجا برسانند اما در میانه راه آمبولانس به دلایل نامعلومی واژگون شد.

واژگونی مرگبار آمبولانس هنگام مأموریت نجات

دقایقی پس از این حادثه بود که ماجرا به مرکز اورژانس گزارش شد و گروه دیگری از امدادگران اورژانس برای امدادرسانی به همکاران‌شان راهی محل حادثه شدند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد یکی از امدادگران در دم جان خود را از دست داده و دیگری نیز دچار جراحت‌هایی شده بود.

پیمان صابریان، رئیس سازمان اورژانس کشور با اعلام جزئیات این حادثه گفت: هنوز علت دقیق حادثه مشخص نیست و قرار است که پس از انجام بررسی‌های لازم علت جانباختن این تکنسین عزیز به ما اعلام شود.

البته تا جایی که اطلاع داریم آمبولانس نو بوده و مشکلی نداشته است. وی ادامه داد: از آنجا که این حادثه دلخراش برای یکی از تکنسین‌ها رخ داده است، پیگیر شهید محسوب شدن او هستیم و مستندات آن به سازمان‌ها ارائه خواهد شد. وی همچنین درگذشت این تکنسین را به همکاران اورژانس کشور و خانواده محترم ایشان تسلیت گفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو