عامل شهادت پلیس یگان ویژه دستگیر شد

منبع: برترین ها

69

1400/7/10

10:30


فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: عامل اصلی و قاتل پلیس یگان امداد (یگان ویژه)بندرعباس، شهید "مجتبی سالارنسب" در یک عملیات منسجم اطلاعاتی و پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

ایرنا: فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: عامل اصلی و قاتل پلیس یگان امداد (یگان ویژه)بندرعباس، شهید "مجتبی سالارنسب" در یک عملیات منسجم اطلاعاتی و پلیسی شناسایی و دستگیر شد.

سردار "غلامرضا جعفری" افزود: در پی درگیری مسلحانه طایفه ای و ورود یگان امداد به صحنه درگیری که منجر به شهادت شهید "مجتبی سالارنسب" گردید، با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع کارگروهی جهت شناسایی و دستگیری عاملان شهادت تشکیل شد.

وی ادامه داد : کارآگاهان زبده پلیس پس از تحقیقات محلی و میدانی و اقدامات پیچیده پلیسی، هویت ضارب اصلی و مخفیگاه وی را در شهرستان بندرعباس شناسایی کردند.

رییس پلیس استان اضافه کرد: متهم قصد خروج و متواری شدن به کشورهای همسایه را داشت، اما مأموران با هماهنگی قضائی و تشکیل چند گروه مجرب به مخفیگاه متهم اعزام شدند و قاتل این شهید را در کمتر از ۴۸ ساعت طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سردار جعفری یادآور شد: متهم دستگیر شده از اراذل و اوباش درجه یک بندرعباس است و در سوابقش جرائم مختلفی مانند ضرب و جرح، تیراندازی های متوالی و منجر به جرح است و محکوم فراری به اتهام حمل بیش از یک و نیم تن مواد مخدر نیز می باشد.

روز چهارشنبه هفته گذشته (هفتم مهرماه)در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر درگیری در منطقه سه راه جهانبار بندرعباس، بلافاصله واحد گشتی یگان امداد شهرستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شد.

با حضور تیم گشتی در محل، افرادی به سمت ماموران انتظامی شلیک کردند که مامور پلیس "استواریکم مجتبی سالارنسب" جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

شهید سالارنسب هنگام شهادت ۲۸ساله و متاهل بود و هشت سال سابقه خدمت داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو