واکنش تام هاردی به شایعه بازی در نقش جیمز باند

منبع: ایران آرت

105

1400/7/10

15:48


بازیگر بعدی باند احتمالاً باید ۱۰ یا ۱۵ سال بعدی از عمر خود را وقف چندگانه کند، به همین علت بازیگران پابه‌سن‌گذاشته‌تر پس از چهار یا پنج فیلم به کهن‌سالی خواهند رسید.

ایران آرت: فیلم "وقتی برای مردن نیست" (No Time To Die) از چندگانه "جیمز باند" به تازگی در بریتانیا اکران شده و ۶.۶ میلیون دلار در اولین روز نمایش فروخته است. اما گمانه‌زنی در مورد جانشین "دنیل کریگ" از سال‌ها قبل آغاز شده بود.

تاکنون اسامی بسیاری برای جانشنی با کریگ مطرح شده است: از "مایکل فاسبرندر" گرفته تا "تام هیدلستون"، "ادریس البا"، "تام هاردی"، "هنری کویل"، "جیمی بل"، "رگی ژان پیج"، "رض احمد"، "ریچارد مدن"، "هنری گلدینگ"، "چارلی هانام"، "جیمز نورتون"، "سم هیوئن" و کیلین مورفی".

"باربارا بروکلی" تهیه‌کننده چندگانه هفته گذشته آب پاکی را روی دست افرادی ریخت که خواهان معرفی یک "جیمز باند" زن شده بودند. او علاوه بر این ادعا کرد که بازیگر جدید تا سال ۲۰۲۲ انتخاب نخواهد شد.

به گزارش 30نما، "تام هاردی" که در حال حاضر فیلم ابرقهرمانی "ونوم: بگذار کشتار به پا شود" (Venom: Let There Be Carnage) را روی پرده دارد، به تازگی در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" سکوتش را در مورد شایعه جانشینی با کریگ شکسته و تنها به ذکر این جمله بسنده کرده است: "چندان در موردش اطمینان ندارم."

بازیگر بعدی باند احتمالاً باید ۱۰ یا ۱۵ سال بعدی از عمر خود را وقف چندگانه کند، به همین علت بازیگران پابه‌سن‌گذاشته‌تر پس از چهار یا پنج فیلم به کهن‌سالی خواهند رسید. هاردی در حال حاضر ۴۴ ساله است و دست کم تا ۴۶ سالگی در فیلم بعدی باند دیده نخواهد شد. او پس از بازی در چند قسمت این چندگانه به دهه ششم زندگی خود می‌رسد. کریگ که پس از "وقتی برای مردن نیست" با نقش باند وداع کرد ۵۳ ساله است.

از این گذشته هاردی مشغول بازی در چندگانه‌های دیگری چون "ونوم" سونی و "مد مکس" (Mad Max) است و ممکن است فرصت کافی برای بازی در فیلم‌های "جیمز باند" را نداشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو