آشنایی با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد 2021

منبع: تالاب

157

1400/7/11

08:17


آشنایی با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد 2021

آشنایی با بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

نظرات افراد درباره این دستگاه لیزر در پوست و رنگ های مختلف بسیار متفاوت است و بیشترین رضایت در نظرات برای افرادی بوده که از رنگ پوست تیره تری برخوردار بوده اند.

 

دستگاه لیزر پلاتینیوم

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم یک دستگاه برای زیبایی و از بین بردن موهای دائمی و درمان کردن ضایعات است. این دستگاه از فناوری ها و ویژگی های پیشرفته ای استفاده می کند که درمان را سریع تر، ایمنی تر و راحت تر برای بیماران انجام می دهد تا بتوانند با استفاده ار آن از موهای زائد خود خلاص شده و زیبایی ابدی دریافت کنند.

 

دستگاه لیزر پلاتینیوم چیست؟

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و پلاتینیوم  یک دستگاه پزشکی است که Alma Lasers آن را تولید کرده است ، یک شرکت بین المللی بسیار بزرگ با دفاتر زیاد در آلمان ، ایالات متحده ، هنگ کنگ ، هند و استرالیا.

شرکت آلما انواع و اقسام  دستگاه های لیزری و سایر محصولات پزشکی را تولید می کند. دستگاه لیزر سپرانو آیس پلاتینیوم یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در زمینه لیزر موهای زائد است.

 

مزایای دستگاه لیزر پلاتینیوم

این دستگاه از مزایای فراوانی برخوردار است از انواع آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بدون موارد مصرفی است

مراجعه کننده درد بسیار کمی تحمل خواهد کرد

درمان آرام و سریع برای مراجعه کنندگان

صفحه نمایش پیشرفته با کاربری ساده

اثر گذاری آن برای هفت سال ثابت شده است

ان دی یاگ، دایود و الکس ترکیب این سه طول موج مختلف به صورت هم زمان

استفاده از سیستم خنک کننده

رفع موهای زائد بدن برای انواع پوست ها و رنگ ها

نداشتن نیاز به تعمیرات و دوام بالا

تنظیم به صورت های مختلف مانند شات یا رول امکان پذیر است

قابلیت اینکه پوست های گندمی و تیره را درمان کند نیز دارد

این دستگاه را به صورت جداگانه می توان برای زنان و مردان تنظیم کرد

 

نظرات افراد درباره دستگاه پلاتینیوم

نظرات افراد درباره این دستگاه لیزر در پوست و رنگ های مختلف بسیار متفاوت است و بیشترین رضایت در نظرات برای افرادی بوده که از رنگ پوست تیره تری برخوردار بوده اند. در دستگاه کندلا الکساندرایت، افرادی که رنگ پوست روشنی دارند رضایت بالا را در نظرات ارائه داده اند. به همین دلایل است که برای انجام این کار بهتر است از افرادی که رنگ پوست متفاوتی با شما دارند نظر نخواهید تا شما را راهنمایی کنند بلکه بهتر است به مشاور مراجعه کنید تا در این زمینه با توجه به رنگ پوستتان دستگاه مناسب را به شما معرفی کند.

 

درمان با دستگاه لیزر پلاتینیوم چگونه عمل می کند؟

در کلینیک های پوستی، شما یک سری از جلسات کوتاه و ساده خواهید داشت که باعث کاهش رشد دائمی موهای زائد می شود. لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر پلاتینیوم یک روش غیر مستقیم است، به این معنا است که در طول درمان از هیچ داروی بیهوشی استفاده نخواهد شد و هیچ زمان درمانی میز وجود ندارد و شما بسیار فوری نتایج را با چشم خودتان خواهید دید. به این صورت است که دستگاه لیزر فولیکول های مو را مورد هدف قرار داده و از جمله اجزای مختلف فولیکول مو مانند برجستگی، پیاز مو و موهایی که در ریشه قرار دارند را از بین خواهد برد. این لیزر به تدریج پوست را گرم کرده تا فولیکول های مو آسیب ببینند اما توجه داشته باشید که این عمل به صورتی است که بافت اطراف آن به هیچ وجه مورد آسیب قرار نمی گیرد و بر آن تاثیر نمی گذارد. در طول انجام لیزر اپلیکاتور به طور مدام روی پوست حرکت کرده و این حرکت ها باعث می شود منطقه مورد نظر برای حذف موهای زائد فراهم شود. دستگاه لیزر پلاتینیوم از فناوری خنک کننده نیز برای خنک نگه داشتن سطح پوست استفاده خواهد کرد پس از آن نتایج فوری را مشاهده خواهید کرد، اما با این حال نیز موهای زائد معمولاً پس از درمان دوباره رشد می کنند. با گذراندن جلسات درمانی پشت سر هم و منظم شاهد این خواهید بود که موهای زائد شما به شدت کاهش پیدا می کند به صورتی که تراشیدن یا اپیلاسیون نقاطی که تحت درمان است دیگر ضروری نیست. بیشتر افراد درمانشان بین هشت تا ده جلسه طول خواهد کشید و به رضایت درمان خواهند رسید و بعضی از افراد که موی روشن یا پوست تیره ای دارند به تعداد جلسات بیشتر احتیاج دارند.

 

ویژگی های پیشرفته برای راحتی بیمار

خرید دستگاه لیزر الکس دایود و  پلاتینیوم با ویژگی های پیشرفته مختلفی طراحی شده است که راحتی بیمار را تضمین می کند. حالت SHR یا Superior Hair Removal ایمن ترین و موثر ترین روش برای جلو گیری از رشد مجدد موهای زائد است. این دستگاه با ارائه پالس های کوتاه باعث گرم شدن لایه پوست می شود. دستگاه از قرار دادن پوست و مو در دمای بسیار بالا خود داری می کند. نه تنها خطر آسیب به بافت اطراف را بسیار کاهش می دهد، بلکه SHR به افزایش اثر حذف موهای زائد برای نتایج بسیار طولانی مدت کمک خواهد کرد.

 

برنامه های کاربردی دستگاه لیزر پلاتینیوم

استفاده از راه ها و درمان های سنتی برای حذف موهای زائد می تواند برای بیماران کاملاً دردناک و ناراحت کننده باشد. با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم، می توانید با یک درمان بسیار راحت بهترین نتیجه را بگیرید. این دستگاه از فناوری دیود خوشه ای سه گانه قوی و سایر ویژگی های پیشرفته برای داشتن پوستی صاف و بدون مو استفاده می کند. این دستگاه از سه طول موج مختلف استفاده می کند که می تواند ساختارهای مختلف مو را هدف قرار دهد. این کار باعث می شود موهای زائد در هر قسمتی از بدن حذف شوند. سیستم لیزر پلاتینیوم برای انواع پوست و رنگ ها  و جنس حتی پوست های تیره نیز کار می کند. با طول موج 755 نانومتر ، 810 نانومتر و 1064 نانومتر ، می تواند به طور موثری از رویش مجدد موها در نواحی تحت درمان جلوگیری کند.

 

لیزر پلاتینیوم در چه مواردی مناسب نیست

دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم برای انواع پوست ها مانند پوست های برنزه مناسب است و کاربرد دارد که باید یک هفته تمام در معرض آفتاب بعد لیزر قرار نگیرید. لیزر پلاتینیوم رنگدانه ملانین که در فولیکول مو قرار دارد را هدف قرار می دهد اما موهای که رنگ زنجبیلی، سفید یا خاکستری دارند تحت تاثیر لیزر قرار نمی گیرند.

 

هر چقدر ملانین مو بیشتر باشد تاثیر لیزر آن نیز بیشتر است، موهای ریز هم برای لیزر به هیچ وجه مناسب نیستند به دلیل اینکه موهایی که چگالی ندارند از ملانین کافی برخوردار نیستند و لیزر موفق انجام نمی شود. 

 

افرادی که سن آنها کمتر از هیجده سال است یا کسانی که آکوتان مصرف می کنند یا افرادی که شیش تا دوازده ماه گذشته از آکوتان مصرف کرده اند یا زنان باردار نمی توانند از این لیزر استفاده کنند. به دلیل اینکه این لیزر بستگی به رنگ پوست فرد دارد افرادی که از برنزر مصنوعی استفاده کرده اند یا کسانی که آفتاب سوخته شده اند یا کسانی که در ناحیه ای که درمان صورت گرفته تبخال زده اند باید سه روز قبل و یک روز قبل انجام لیزر از دارو ضد ویروس استفاده کنند. افرادی که به صرع ، ویتیلیگو ، دیابت نوع 1، سابقه اسکار کلوئید یا لوپوس و مراجعه کنندگانی که از هر دارو یا مکمل گیاهی استفاده می کنند که امکان این وجود دارد باعث حساسیت شود، حتماً باید تحت نظر پزشک این روش از بین برنده مو های زائد را انجام دهند.

 

کیفیت و قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم

این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است و کیفیت در این دستگاه حرف اول را خواهد زد، اما باید به قیمت آن نیز توجه کرد. قیمت این دستگاه به عوامل زیادی مربوط است و حتی می تواند انواع آن با دیگری متفاوت و گوناگون باشد. قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم اصلی نسبت به سایر برند ها بیشتر است و تحریم ها هم نسبت به افزایش قیمت دستگاه هیچ بی تاثیر نبوده. دلار نیز بر قیمت این دستگاه تاثیر گذاشته به دلیل نوسانات و تغییرات لحظه ای ارز و دلار قیمت این دستگاه نیز بالا و پایین دارد. برای همان فرد برای خرید و فروش دستگاه لیزر باید اول یه استعلام از قیمت دقیق و لحظه ای این دستگاه گرفته و آن را خریداری یا به فروش برساند. از جمله صادرات و واردات هم بر قیمت آن تاثیر به سزایی گذاشته و بسیار طبیعی است که قیمت دستگاهی که وارداتی است  از دستگاه تولید داخلی بسیار گران قیمت تر باشد و اما صادرات نیز اگر نظارتی نداشته باشد به شکلی که عرضه و تقاضا با هم دیگر یکی نباشد، می تواند روی قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم تاثیر منفی گذاشته و قیمت را بالا و پایین کرده. این دستگاه از عملکرد خوب و با کیفیتی برخوردار است که طی این سال ها طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده و بیشتر افراد بدون اینکه هزینه و مبلغ آن را در نظر بگیرند آن را خریداری کرده و استفاده می کنند.

 

جمع بندی

دستگاه لیزر دایود و سپرانو آیس پلاتینیوم بسیار کاربردی است و افراد زیادی جذب آن شده اند. این دستگاه برای هر رنگ پوستی مناسب است ولی اکثر افرادی که رضایت کامل از این لیزر داشتند از رنگ پوست تیره ای برخوردار بودند.

تلفن های بخش فروش :

09127736718

09127578695

09127359603

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو