برپایی نمایشگاه عرضه و فروش محصولات عفاف و حجاب در مصلای تهران

62

1400/7/11

11:47


رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب از برپایی نمایشگاه عرضه و فروش محصولات عفاف و حجاب از 17 مهرماه تا پایان سال خبر داد.

برپایی نمایشگاه عرضه و فروش محصولات عفاف و حجاب در مصلای تهران

گروه مد و لباس هنرآنلاین: اسدالله سلیمانی رئیس هیئت مدیر انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب درباره جزئیات این خبر گفت: پیرو مذاکرات و طرح مطالباتی که انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب طی ماه‌های اخیر و در قالب جلسات متعدد با نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط داشته است، بنا شد که در راستای حمایت از این بخش، نمایشگاه عرضه و فروش محصولات عفاف و حجاب از 17 مهرماه تا پایان سال برپا شود.

او از انجام برخی رایزنی‌ها با شورای عالی انقاب فرهنگی، استانداری تهران و مجامع امور صنفی خبر داد و گفت: این نمایشگاه در مصلای تهران برپا خواهد شد و اولویت حضور و دریافت غرفه با اعضای انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب است.

سلیمانی گفت: در عین حال سایر تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات عفاف و حجاب تا روز 17 مهرماه فرصت دارند تا جهت ثبت نام به منظور دریافت غرفه اقدام کنند.

رئیس هئیت مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب در خاتمه تأکید کرد: امید است در راستای برپایی این نمایشگاه 6 ماهه، دیگر بار در راستای ترویج فرهنگ نورانی حجاب گام‌های مؤثری برداشته شده و در عین حال، محصولات این حوزه بدون واسطه از سوی تولیدکنندگان به دست مخاطبان و مصرف کنندگان برسند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88813624 تماس گرفته یا به نشانی‌های اینترنتی Bahejab.ir و bazarehejab.ir مراجعه کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو